Gå til innhold
Gjest linni87

24.03.2008 ny start

Anbefalte innlegg

Gjest barbrov
Dagen etter at eg starta (altså forrige onsdag)' date=' kjøpte eg nye batteri til den digitale vekta. Målinga då eg starta blei tatt på den gamle "manuelle" vekta, og startvekta dagen etter på den digitale viste LITT meir....

Så, startvekta mi var nok heller 88,2 i staden for 87, grøss.... Men kva gjer vel det når vekta i dag viste 86,7?!?!?!? Altså ned 1,5 kg første veka, og 1cm i midja.

Eg har ikkje oppnådd meir enn knappe 7 trimpoeng, så eg må prøva å få auka dette i veka som kjem.

Elles går det bra, blir mett og god og drikk mykje vatn.

Korleis gjekk det med deg i dag, linni87? Og korleis går det med deg, Barbrov?

Ha ei flott vårveke, alle saman![/quote']

Jo da, her går d da ganske bra. Har ikke vært så store forandringa på vekta, men håper det kommer seg etterhvert. Sliter fælt med å spise nok mat og er nok ikke så veldig flink med vannet heller. Enkelte dager har jeg vært helt nede på 700 kcal, og det er i minste laget:( Du har jo gått ned masse på ei uke, det er jo kjempeflott:) Vi får bare jobbe videre så kommer resultatene etter hvert.

( ps! Husk hvilken dato d er i dag! )

Klem...:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Hei

Oppned du har klart deg kjempe bra=)

Vekta mi viste at jeg veide 76 kg idag og midjen var på 106 cm, har gått ned 0,5 kg og en halv cm, ikke så kjempe bra dette:( men bedre enn ikke noe. Var ikke så flink i forrige uke pga. jeg var lite hjemme, men nå skal jeg være en del hjemme fremover så da håper jeg å få tid til å være mer aktiv.

Akkuart som deg Barbrov så sliter jeg med å få i meg nok mat og drikke, kjempe rart egentlig.

Nei nå skal jeg ut på tur med en venninne, gleder meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Heiaa

Idag så har det gått kjempe bra, idag trente jeg på morningen, det var kjempe deilig. Var på treningssentret kl. 07.00, jeg trente styrke og kondisjon, jeg trente i to timer uten å (nesten) merke det, det som er så deilig er at treningssenteret har badstue og det er så deilig etter at man har trent, nesten som om det er en belønning etter en hard økt.

Dro på jobb klokka 11.00, hadde tatt med meg en sunn og god matpakke.

Har hatt en god følelse idag, var litt skuffet over hva vekta viste igår, men jeg var klar over at jeg ikke hadde gjort mitt beste, så nå skal jeg bare gjøre mitt beste uansett hva vekta viser.

Jeg følte meg så bra etter at jeg hadde trent, hjalp på humøret også:)

Men nå er jeg ganske trøtt, kommer til å ta kvelden snart.

Hvordan går det med dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest barbrov
Heiaa

Idag så har det gått kjempe bra' date=' idag trente jeg på morningen, det var kjempe deilig. Var på treningssentret kl. 07.00, jeg trente styrke og kondisjon, jeg trente i to timer uten å (nesten) merke det, det som er så deilig er at treningssenteret har badstue og det er så deilig etter at man har trent, nesten som om det er en belønning etter en hard økt.

Dro på jobb klokka 11.00, hadde tatt med meg en sunn og god matpakke.

Har hatt en god følelse idag, var litt skuffet over hva vekta viste igår, men jeg var klar over at jeg ikke hadde gjort mitt beste, så nå skal jeg bare gjøre mitt beste uansett hva vekta viser.

Jeg følte meg så bra etter at jeg hadde trent, hjalp på humøret også:)

Men nå er jeg ganske trøtt, kommer til å ta kvelden snart.

Hvordan går det med dere?[/quote']

Gubban, for en morgenfugl du er da!! D hadde ikke vært meg nei:)

Har vært ute å gått en tur på 7 km da, synes d var nok gitt.

Ellers så sliter jeg fortsatt med maten, men d er ganske vanlig til meg å være. Har aldri vært noe frokostmenneske og kommer aldri til å bli d heller tror jeg.

D samme sleit jeg med da jeg gikk kurset, men når maten vokser i munnen så smaker d ikke særlig godt:(

Ellers så har vi kjempevær her, så d blir vel en tur ut i morgen også, men ikke før på kvelden tror jeg. Har nemlig solgt barnevogna mi i dag, og har ikke fått den nye trilla enda, så d blir ikke noen tur med lillemann før i neste uke engang. Da er jeg bare nødt til å ta han med hvis jeg skal ut og gå, for da reiser gubben til San Diego i 14 dager...d er noen som er heldige, sukk.

Ja ja, d var dagen i dag. Tror jeg også skal innta horisontalen snart:)

Klem...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Heiaa

Hehe, jeg er egentlig ikke det, er sikkelig b-menneske, er litt imponert selv, men jeg prøver å få tid til alt gjennom dagen, de to siste nettene har jeg lagt meg tidlig og det er jo greit for da er jeg ikke så trøtt når jeg står opp tidlig heller.

Jeg har bestemt meg for at dette SKAL jeg/vi klare, så om jeg må opp tidlig for å se resultater og rekke alt så SKAL jeg det! Er ikke så glad i mitt utvendige jeg lengre:(

Du er ikke alene om maten, jeg sliter med å få i meg det jeg skal og jeg er heller ikke så glad i frokost, du kan jo kjøpe fullkornskjeks eller en annen type grov sunn kjeks som du kan prøve å spise om morningen, det er jo faktisk ikke så ille, ikke det beste man kan få i seg, men bedre enn ikke noe.

San Diego høres kjempe deilig ut, så heldig han er=) Jeg vil også, men først må jeg komme meg i form(og ned i vekt)! Så kan en reise der jeg kan vise meg frem stolt bli en gave:p

Håper den nye trilla di kommer snart da, så kan du kose deg ute på tur:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då var eg tilbake til kvardagen etter to dagar på hotell. Det gjekk igrunnen ganske greit med inntaket, lunsjbordet bugna av salat m/tilbehør og mykje god fisk, så det var ikkje vanskeleg å velja det i staden for varmrett....

Middagen besto av ytrefilet av lam, ikkje så veldig gale det heller..

Trim blei det verre med, fekk svømt meg til to trimpoeng onsdagsettermiddag etter kurset, og dett var dett.

No er det snart helg og tid for å vera ute i staden for å sitja på kontoret framfor PC-en, det skal bli godt!

Lykke til i helga til dåke begge!

Klem frå meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Hei

Velkommen tilbake Barbrov.

Du har vært flink til å spise sunt og holde deg selv i tøylene, kjemebra:)

Idag har jeg vært på jobb i hele dag nesten, har ikke fått trent, men jeg løp fram og tilbake på jobb da:p Har spist deilig salat med kylling til middag.

Det skjer egentlig ganske lite nå, er så trøtt og sliten, så jeg skal nok ta kvelden, ville bare stikke innom og ønsker dere en fin helg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Idag hadde jeg jo veiedag igjen, veide 76 kg og har nå en midje på 105 cm, har ikke gått ned noen kilo denne uken bare ned en cm rundt midjen, det er jo bra det også, men hvorfor går det så tregt hos meg, jeg trodde man gikk ned en del på begynnelsen så stoppet det litt opp.

Jeg spiser sunt, har ikke spist fast food, har holdt meg unna brus og søtsaker. Jeg spiser masse frukt og grønt, trener regelmessig. Huff, blir jo litt skuffet.

Jeg har gått ned ca 1 kg, og har mistet 1,5 cm rundt midjen på to uker.

Denne uken vet jeg at jeg har vært flink:( men vekta var tydligvis ikke enig:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest viana2
Idag hadde jeg jo veiedag igjen' date=' veide 76 kg og har nå en midje på 105 cm, har ikke gått ned noen kilo denne uken bare ned en cm rundt midjen, det er jo bra det også, men hvorfor går det så tregt hos meg, jeg trodde man gikk ned en del på begynnelsen så stoppet det litt opp.

Jeg spiser sunt, har ikke spist fast food, har holdt meg unna brus og søtsaker. Jeg spiser masse frukt og grønt, trener regelmessig. Huff, blir jo litt skuffet.

Denne uken vet jeg at jeg har vært flink:( men vekta var tydligvis ikke enig:([/quote']

Det er når man møter motgang man må være sterk og holde ut. Neste uke går det kansje ned masse på vekta. Dessuten så er cm mer verdt enn kg. Husk att muskler veier vet du.

Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest EliseV

Drikker du nok vann? Kan hende det er det som skal til.

Nå er jeg vel ikke den aller beste til å gi råd, for jeg går ikke mye ned jeg heller, men jeg vet at de ukene jeg klarer å drikke mye vann så går jeg mere ned enn andre uker. Jeg holder på å få opp vannintaket mitt igjen, før var jeg omtrent aldri under 2 liter men har slitt noe de siste månedene.

I dag har jeg klart det:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Hei Viana2 og EliseV

Takker for gode ord:)

Jeg vet at jeg må holde ut og jeg skal holde ut, men skjønner ikke hvorfor det går så tregt hos meg:(

Jeg er kansje ikke så flink til å drikke nok vann, skal prøve å drikke mer vann denne uken og fremover.

Håper dere får en fin og sunn uke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest barbrov
Idag hadde jeg jo veiedag igjen' date=' veide 76 kg og har nå en midje på 105 cm, har ikke gått ned noen kilo denne uken bare ned en cm rundt midjen, det er jo bra det også, men hvorfor går det så tregt hos meg, jeg trodde man gikk ned en del på begynnelsen så stoppet det litt opp.

Denne uken vet jeg at jeg har vært flink:( men vekta var tydligvis ikke enig:([/quote']

Jeg kan trøste deg med at her er d heller ingen forandring...hvis d er noen trøst da. Har ikke ork til noe for tida, har en som har kommet i sin første trassalder, og hverken sover dag eller natt...så dette blir flott når far blir borte i 14 dager!!:)

Vel vel...får håpe på bedre tider. Lykke til denne uka:)

Klem...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

........og i dag morges stoppa vekta på 86,3 kg, ned 0,4 denne veka. Det må eg vel sei meg fornøgd med etter hotellopphold i to dagar og pizzakveld hos ein nabo lørdagskvelden og bursdagsfeiring til ei veninnne på søndag.

Ikkje mykje trim på meg dessverre, har berre kome opp i 2 epler på to veker. Er mykje aleine heime med tre ungar, og då er det ikkje rom for så mykje trening på ettermiddag-/kveldstid. Men, eg får prøva å få det til likevel i veka som kjem.

Lykke til, både Linni87 og barbrov i veka som kjem! Stå på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Hei Barbrov og Oppned

Huff, skjønner at du ikke orker og er sliten barbrov, håper dere begge får sove snart igjen sånn at du får energien din tilbake.

Oppned nedgang er bra uansett, så vær stolt over deg selv:)

Jeg har vært ute å jogget i ca en time ikveld, blir så glad når jeg trener, deilig følelse.

Lykke til med trening, familie og alt som denne uka har å by på:)

Dette klarer vi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest barbrov

Her er d ikke mye nytt å rapportere, hverken på mat eller trim.

Føler meg litt "ned i kjeller`n" for tida. Håper virkelig den vogna kommer nå til helga, for nå er jeg lei av å sitte inne. Var på helsestasjonen for å låne bæremeis, men de var selvfølgelig tomme:( De er så dyre, at å begynne å kjøpe en selv tar jeg meg ikke råd til... da skal jeg heller kjøpe meg ellipsemaskin:)

Må være litt egoistisk og innimellom...

Hvordan går det med dere damer?

Var på vekta i dag tidlig, men 73 tallet glimret fortsatt med sitt fravær:(

Har vært veldig flink til å drikke vann i dag da, må virkelig skjerpe meg på d området..litt for glad i pepsi max...Putta ei skive appelsin i vannet, så gikk d lettere ned, så hittil i dag har jeg vel pimpa rundt 2 liter, jeg som kan gå en hel dag uten å touche en vanndråpe!!

Vel vel..d var nok syting for i dag..håper det går bra med dere oppned og linni87.

Ha en fortsatt fin dag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er her, sjølv om eg har vore veldig fråverande denne veka. Har hatt altfor mykje å gjera på jobb, 13 timars dagar på kontoret tre dagar denne veka. Har hatt utenlandsbesøk på jobb, og det resulterte i to hotellmiddagar denne veka, men eg trur det gjekk sånn nokonlunde med kaloriinntaket.

Trim har det ikkje blitt (anna enn springing frå det eine møtet til det andre :-))

No skin sola og det er snart tid for å ta helg, og den skal nytast!

Ha ei riktig god helg Linni87 og barbrov!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Hei Barbrov og Oppned

Håper det går bra med dere?:)

Satt her å skrev et langt innlegg, men så skrudde pc`en seg av:( Har egentlig ikke noe nytt å rapportere jeg heller, er hjemme med tett nese, feber og vond hals -stemme, så jeg har ikke vært så aktiv jeg heller, har egentlig ikke orket noe annet enn å sove.

Men jeg har vært flink med å spise ordentlig, broren min har bursdag imorra, håper jeg klarer å holde meg unna maten og kakene, gruer meg litt til det.

Skjønner ikke hva jeg skrev isted siden det ble så langt, akkurat nå har jeg ikke noe mer å si, hmm..

Ønsker dere begge en kjempe fin og sporty helg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest barbrov
Hei Barbrov og Oppned

Håper det går bra med dere?:)

Satt her å skrev et langt innlegg' date=' men så skrudde pc`en seg av:( Har egentlig ikke noe nytt å rapportere jeg heller, er hjemme med tett nese, feber og vond hals -stemme, så jeg har ikke vært så aktiv jeg heller, har egentlig ikke orket noe annet enn å sove.

Men jeg har vært flink med å spise ordentlig, broren min har bursdag imorra, håper jeg klarer å holde meg unna maten og kakene, gruer meg litt til det.

Skjønner ikke hva jeg skrev isted siden det ble så langt, akkurat nå har jeg ikke noe mer å si, hmm..

Ønsker dere begge en kjempe fin og sporty helg:)[/quote']

Ville bare si GOD BEDRING til deg linni87

God helg til dere begge. linni87 og oppned, så skrives vi;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, og god mandags morgon!

Ikkje så mykje å rapportera her i gården etter helga, feira eldste datter sin bursdag, med barneselskap og familieselskap. Ingen trim, sikkert litt for mykje kaloriar i form av ein liten smak på kakene, men eg får dommen i morgon på vekta.

Men uansett, eg er klar for ei ny veke, utan hotellopphold og utan bursdag i heimen!

Ei riktig god veke til Linni87 (håpar du blir fort frisk..) og barbrov!

Eg kjem tilbake i morgon med vekt og mål!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest barbrov
Heisann' date=' og god mandags morgon!

Ikkje så mykje å rapportera her i gården etter helga, feira eldste datter sin bursdag, med barneselskap og familieselskap. Ingen trim, sikkert litt for mykje kaloriar i form av ein liten smak på kakene, men eg får dommen i morgon på vekta.

Men uansett, eg er klar for ei ny veke, utan hotellopphold og utan bursdag i heimen!

Ei riktig god veke til Linni87 (håpar du blir fort frisk..) og barbrov!

Eg kjem tilbake i morgon med vekt og mål![/quote']

Lykke til med veiing og måling, oppned!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87

Hei Barbrov & Oppned

Tusen takk for god bedring hilsner=)

Vet at jeg har vært litt fraværende, men når man ligger i senga så er det ikke så mye å skrive om heller.

Jeg veide meg ikke idag, lurer på om jeg skal gjøre det imorra eller vente til neste mandag, har jo vært syk og det har vært lite med aktivitet, men det har heller ikke vært så mye spising, har jo ikke orket noe. Men idag har jeg vært flink, idag var jeg på elixia trente på elipsemaskin i ca to timer=) Jeg har blitt flink til å trene mer, holde meg unna søtsaker og søppelmat, så det er jeg veldig fornøyd med.

Lykke til imorra oppned:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest barbrov
Hei Barbrov & Oppned

Tusen takk for god bedring hilsner=)

Vet at jeg har vært litt fraværende' date=' men når man ligger i senga så er det ikke så mye å skrive om heller.

Jeg veide meg ikke idag, lurer på om jeg skal gjøre det imorra eller vente til neste mandag, har jo vært syk og det har vært lite med aktivitet, men det har heller ikke vært så mye spising, har jo ikke orket noe. Men idag har jeg vært flink, idag var jeg på elixia trente på elipsemaskin i ca to timer=) Jeg har blitt flink til å trene mer, holde meg unna søtsaker og søppelmat, så det er jeg veldig fornøyd med.

Lykke til imorra oppned:)[/quote']

Godt å se at du er tilbake linni87:)

Hvordan i all verden klarer du 2 timer på ellipsemaskin??

Har kjøpt meg ei selv nå, og er helt gåen etter 15 min!!

Ellers så kommer vogna mi i dag, JIPPI!!

Har også fått orden på søvnen her i huset. tror jeg da. Har ei venninne som driver med healing, og hun tok for seg lillemann i går kveld, og i natt har han sovet 12 timer i strekk!! Husker ikke sist gang d skjedde:)

Så i dag blir d vel en tur ut tenker jeg...selv om d snødde i mårrest( æsj!!)

Ha en fin dag, så skrives vi damer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest linni87
Godt å se at du er tilbake linni87:)

Hvordan i all verden klarer du 2 timer på ellipsemaskin??

Har kjøpt meg ei selv nå' date=' og er helt gåen etter 15 min!!

Ellers så kommer vogna mi i dag, JIPPI!!

Har også fått orden på søvnen her i huset. tror jeg da. Har ei venninne som driver med healing, og hun tok for seg lillemann i går kveld, og i natt har han sovet 12 timer i strekk!! Husker ikke sist gang d skjedde:)

Så i dag blir d vel en tur ut tenker jeg...selv om d snødde i mårrest( æsj!!)

Ha en fin dag, så skrives vi damer![/quote']

Hei på deg

hehe, trikset er å trene når det er noe festlig på tv, de har tv`er på Elixia, så da følger jeg med på skjermen og gir fult ut på maskinen, ble så svett. Forbrente ca 750 Kcal så jeg er kjempe fornøyd, det ble ikke to timer akkurat, men nesten.

Så deilig at dere begge har fått litt søvn da, har hørt mye bra om healing stakkars han er sikkert ikke helt fornøyd selv. Hvor i landet er det du bor siden det snør(om jeg kan spørre)? Flott at du har fått trilla di=) Jeg skal innom byen idag, tenkte jeg skulle gå ned og ta bussen opp igjen, det tar nok litt over en time og komme seg ned, men jeg er ikke så sikker på hvor mange km det er.

Ha en flott dag begge to:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.....blei det for lite av i forrgie veke :-(

Så, i går tørka eg støv av stepmaskina som sto bak sofaen og trødde i veg til ulike dårlige TV-program. Det resulterte i 2,4 trimpoeng. Så no er maskina ikkje plassert bak sofaen igjen, no står den midt på stovegolvet til i kveld...

Gjekk ikkje ned eit einaste gram i veka som var, berre 1 liten cm i midja..

Fattar nytt mot og trør til i denne veka!

Ha ei strålande veke, her på Vestlandet skin sola, så alt ligg til rette for ei aktiv veke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest barbrov
Hei på deg

hehe' date=' trikset er å trene når det er noe festlig på tv, de har tv`er på Elixia, så da følger jeg med på skjermen og gir fult ut på maskinen, ble så svett. Forbrente ca 750 Kcal så jeg er kjempe fornøyd, det ble ikke to timer akkurat, men nesten.

Så deilig at dere begge har fått litt søvn da, har hørt mye bra om healing stakkars han er sikkert ikke helt fornøyd selv. Hvor i landet er det du bor siden det snør(om jeg kan spørre)? Flott at du har fått trilla di=) Jeg skal innom byen idag, tenkte jeg skulle gå ned og ta bussen opp igjen, det tar nok litt over en time og komme seg ned, men jeg er ikke så sikker på hvor mange km det er.

Ha en flott dag begge to:)[/quote']

Jeg har også tv på soverommet der jeg har ellipsemaskina, men d hjelper ikke d spøtt!!

Jeg bor i Sør- Trøndelag, men d føles som Nordpolen for tida...d snødde nemlig i dag også, og d kjennes på kroppen, for jeg er av den typen som verker i alt som heter ledd når d er kaldt eller blåser...noe d gjør ofte her på Trøndelagskysten:(

Ellers så har vi d bare bra, vurderer å begynne på pilatestrening når gubben kommer seg hjem, men jeg får se. Er liksom ikkenoe treningsstudiotype føler, veit ikke om jeg vil føle meg helt vel der:(

Hadde d vært en ide å treffes på msn?

Ha en strålende kveld og morgendag:)

Klem...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider