Gå til innhold

24.03.2008 ny start


Gjest linni87

Anbefalte innlegg

Oppned 1 cm er bedre enn ikke noe, nå er du 1 cm slankere rundt midjen enn det du var, grattis=)

 

Syns dere begge er kjempe heldige som har noe dere kan trene på mens dere ser på tv hjemme, eks. se på frustrerte fruer mens dere trener? er det så kjedelig da? eller er det jeg som har dårlig tv humor? hehe.

 

Igår kjøpte jeg en skritt teller, men nå lurer jeg på om skritt tellere til å stole på? jeg kjøpte egentlig masse tull igår, jeg prøvde kjoler til bryllupet til onklen min, men det funka dårlig så ut som en ballong uansett hva jeg prøvde:( så jeg endte med masse tull som man ikke trenger å ta på seg:p Vurderer å kjøpe en rockering også.

 

Barbrov hvorfor skulle du ikke følt deg vel der?;) Jeg kan jo forstå hvis du heller liker å trene/gå turer ute osv, men hvis du tenker at du vil føle deg ukomfortabel av forskjellige grunner, så ekke det noe å tenke på i det hele tatt! Treningsstudio er egentlig ganske greit syns jeg da, der jeg trener har de faktisk pilatestimer, så jeg har prøvd det noen ganger, det er veldig deilig og avslappende samtidig som det er god trening også. Mange treningssentere har gratis barnepass, så da kan du ta med deg lillemann også. Det hadde vært koselig å møtes på msn, jeg kan sende hotmail adr. min til deg (dere) på privat melding hvis du/dere vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar
Oppned 1 cm er bedre enn ikke noe' date=' nå er du 1 cm slankere rundt midjen enn det du var, grattis=)

 

Syns dere begge er kjempe heldige som har noe dere kan trene på mens dere ser på tv hjemme, eks. se på frustrerte fruer mens dere trener? er det så kjedelig da? eller er det jeg som har dårlig tv humor? hehe.

 

Igår kjøpte jeg en skritt teller, men nå lurer jeg på om skritt tellere til å stole på? jeg kjøpte egentlig masse tull igår, jeg prøvde kjoler til bryllupet til onklen min, men det funka dårlig så ut som en ballong uansett hva jeg prøvde:( så jeg endte med masse tull som man ikke trenger å ta på seg:p Vurderer å kjøpe en rockering også.

 

Barbrov hvorfor skulle du ikke følt deg vel der?;) Jeg kan jo forstå hvis du heller liker å trene/gå turer ute osv, men hvis du tenker at du vil føle deg ukomfortabel av forskjellige grunner, så ekke det noe å tenke på i det hele tatt! Treningsstudio er egentlig ganske greit syns jeg da, der jeg trener har de faktisk pilatestimer, så jeg har prøvd det noen ganger, det er veldig deilig og avslappende samtidig som det er god trening også. Mange treningssentere har gratis barnepass, så da kan du ta med deg lillemann også. Det hadde vært koselig å møtes på msn, jeg kan sende hotmail adr. min til deg (dere) på privat melding hvis du/dere vil?[/quote']

 

Du kan godt sende hotmailadressa di ja

Er så greit å prates over der synes jeg, vi får ihvertfall svar med en gang da hihi :) Når d gjelder skritteller, så anbefaler jeg omron sin. Jeg kjøpte min på apoteket. Koster ca 400,-

 

Vi skrives..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaaa

 

Håper det går bra med dere?

Nå har jeg sendt mail adr. min til deg Barbrov:)

 

Jeg har levd på jobb i ca to dager nå, så det har vært lite til trening, men jeg har løpt en del frem og tilbake da.

 

Når det gjelder og spise sunt så går det egentlig bedre enn det jeg trodde det skulle gå, men idag unnet jeg meg et lite stykke brownies på jobben, så der går nok kosemerkene!!!

 

Nå er det helg, ønsker dere begge en kjempe fin og sporty helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaaa

 

Håper det går bra med dere?

Nå har jeg sendt mail adr. min til deg Barbrov:)

 

Jeg har levd på jobb i ca to dager nå' date=' så det har vært lite til trening, men jeg har løpt en del frem og tilbake da.

 

Når det gjelder og spise sunt så går det egentlig bedre enn det jeg trodde det skulle gå, men idag unnet jeg meg et lite stykke brownies på jobben, så der går nok kosemerkene!!!

 

Nå er det helg, ønsker dere begge en kjempe fin og sporty helg:)[/quote']

 

Da har jeg lagt deg på kontaktlista mi:)

Ellers så skjer d ikke så mye her, skal ha pizzakveld med jentegjengen i kveld, så d blir vel litt utskeielse da, men litt må vi unne oss ellers så kommer jeg til å sprekke toalt.

Håper på ei strålende helg for oss alle:)

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill berre gje eit livsteikn...

 

Eg er her, men har vore veldig travelt opptatt med korpskonsertar den siste veka/helga.

 

Sola skin frå klar himmel, har gjort det i over ei veke no... nesten så vi kan bli vant til slikt! :-)

 

Men, regnet kjem vel snart igjen...

 

Trimmen min i veka som gjekk har stort sett vore på stepmaskina heime i stova på kveldane, funkar fint det når ein ikkje kjem seg nokon plass etter leggjetid for ungane..

 

Skal vega meg igjen i morgon, men trur eg har stagnert pga for lite mat i forrige veke, vi får sjå. Merkar at buksene blir litt lausare, så det er uansett ikkje forgjeves dette.

 

Ha ei riktig flott veke linni87 og barbrov!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaa

Nettet mitt har vært nede i hele helgen, så jeg har ikke kommet meg inn på nettet i det hele tatt, men nå har noen kommet og fikset det, så nå håper jeg det holder seg oppe.

 

Så bra Oppned, gratulerer med kilo nedgangen, bedre enn ingenting:)

 

Jeg veiet meg igår, da viste vekta -1 kg:D så nå veier jeg 75 kg og har en midje på 104,5 cm. Det går veldig tregt hos meg også, men så lenge det går nedover å ikke oppver er jeg fornøyd.

 

Er på jobb akkurat nå, så jeg kan ikke skrive så mye, men regner med at jeg kommer tilbake når jeg kommer hjem og kansje jeg ser Barbrov på msn:)

 

Ønsker dere begge en strålende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Idag gikk jeg hjem etter jobb, brukte ca 1 time og 45 min, forbrente ca 439 Kcal, det var det skritttellern min viste isåfall. Gikk egentlig ganske rolig(middels tempo), hadde mye å tenke på, savner kjæresten min veldig og nå vet jeg ikke om vi får sett hverandre til sommer eller ikke:( Noe jeg er litt stolt over er at jeg ikke begynte å trøstespise, det har aldri skjedd før når jeg har vært så deppa, men men håper på en bedre dag imorra.

 

Godnatta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Idag gikk jeg hjem etter jobb' date=' brukte ca 1 time og 45 min, forbrente ca 439 Kcal, det var det skritttellern min viste isåfall. Gikk egentlig ganske rolig(middels tempo), hadde mye å tenke på, savner kjæresten min veldig og nå vet jeg ikke om vi får sett hverandre til sommer eller ikke:( Noe jeg er litt stolt over er at jeg ikke begynte å trøstespise, det har aldri skjedd før når jeg har vært så deppa, men men håper på en bedre dag imorra.

 

Godnatta[/quote']

 

Skjønner deg veldig godt. Jeg har en tendens til å spise d jeg kommer over når jeg kjeder meg, det blir vel litt på samme måte.

Hva jobber kjæresten din med, siden han er så lenge borte?

Det ordner seg nok skal du se:)

Ellers så har vi vært på tur i dag lillemann og jeg, det ble 1t og 20 min og 3,1 trimpoeng:)

Fikk 2 nye bikinier i posten idag, nå er d bare 7 uker til vi skal til Kypros, gjett om jeg gleder meg. Gikk fint inn i str 40:) HURRA!!

Håper du får en fiiin dag, og at kjæresten din kommer hjem snart.

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Idag har jeg ikke vært flink i det hele tatt, på begynnelsen av dagen idag følte jeg meg kjempe dårlig, hadde magesmerter, orket verken å drikke eller spise noe, men senere på dagen hentet en venninne meg og vi dro ut for å spise middag, maten var sunn, men jeg drakk cola ved siden av maten:( og etter dette gikk det helt galt! Det ble det både is og sjokolade:( Jeg som hadde klart meg så bra, men så fikk jeg kjempe dårlig samvittighet og da ble det en times lang tur på meg også ikveld..

 

Det er en litt lang historie det med kjæresten, men jeg skal prøve å gjøre den kort, han jobber som ingeniør i Iran, han har en norsk far og en iransk mor, mens jeg har en norsk mor og en iransk far:p litt pussig egentlig. Jeg har bodd her hele livet og har vært i Iran to ganger, men jeg klarer ikke å være der så lenge siden de har litt rare regler i det landet, mens familien hans valgte å bo i Iran etter en ferie for mange år siden, men jeg har kjent han utrolig lenge, siden vi var små;) Dette var litt utenom tema, men men. Har din mann kommet hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med størrelse 40, gler meg til det eg og.... tok på meg ei bukse i går kveld som har vore ubehagelig trang, no var den ikkje ubehagelig lenger - og det føles godt.

 

Håpar dåke får mennene dåkes heim snart, min kjem heim på lørdag etter ei veke på andre sida av kloden. Ungane gler seg til ALLE pakkane.........Eg reiser på kurs i dag og får ei ny utfordring med hotellmat og god vin... godt det er berre to dagar :-)

 

Håpar dåke får ei flott helg begge to, så "snakkast" vi over helga!

 

Klem frå meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Idag har jeg ikke vært flink i det hele tatt' date=' på begynnelsen av dagen idag følte jeg meg kjempe dårlig, hadde magesmerter, orket verken å drikke eller spise noe, men senere på dagen hentet en venninne meg og vi dro ut for å spise middag, maten var sunn, men jeg drakk cola ved siden av maten:( og etter dette gikk det helt galt! Det ble det både is og sjokolade:( Jeg som hadde klart meg så bra, men så fikk jeg kjempe dårlig samvittighet og da ble det en times lang tur på meg også ikveld..

 

Det er en litt lang historie det med kjæresten, men jeg skal prøve å gjøre den kort, han jobber som ingeniør i Iran, han har en norsk far og en iransk mor, mens jeg har en norsk mor og en iransk far:p litt pussig egentlig. Jeg har bodd her hele livet og har vært i Iran to ganger, men jeg klarer ikke å være der så lenge siden de har litt rare regler i det landet, mens familien hans valgte å bo i Iran etter en ferie for mange år siden, men jeg har kjent han utrolig lenge, siden vi var små;) Dette var litt utenom tema, men men. Har din mann kommet hjem?[/quote']

 

 

Her er vi også fortsatt alene hjemme...han skulle ha vært hjemme på mandag, men de fikk trøbbel med flyet, så han er fortsatt der. I går venta de på ny motor fra Tyskland, så de håper å få bytta den i dag, og planen er visst at de skal komme hjem på lørdag. Dette ble også litt utenomsnakk, hihi. Idag har jeg vært på tur me lillemann i 3 timer, det ble 2 mil og 7 trimpoeng!!

Så i mårra tror jeg at jeg tar en fridag og bare pusler hjemme ( ser ut som d trengs)..

Hvor er det du bor i landet?

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en kort joggetur, idag har jeg vært flink, skulle bare mangle etter igår, er forsatt sur på meg selv.

 

Har ikke så mye å skrive om idag, tenkte jeg skulle stikke innom å si hei bare.

 

Barbrov jeg bor i Oslo forresten, håper mannen din kommer hjem på lørdag, så kan du sove litt;)

 

Godnatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og det blei -0,3 kg denne veka og. Går veldig seint dette, men det er berre meg sjølv som kan gjera noko med det.... Meir trim må til, dagane og vekene flyr utan at eg kjem i gang med noko særleg trim.

 

No er det litt rolegare veke, så eg får trø til. Har så himla vondt i øverste del av ryggen, så eg trur det blir turgåing på meg, iallefall ikkje sykling (men det er det eg har mest lyst til....).

 

Korleis går det med dåke då???

 

Ha ei flott veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, men 0,3 kg er ikke mye da, dette er noe som skjer når man prøver å gå ned i vekt, desverre:(

 

Jeg veiet meg på mandag, da veide jeg 74 kg akkurat, så jeg har klart å gå ned en kg til:D Hurra! Men jeg gikk ikke ned noe i det hele tatt de første ukene som de fleste pleier.

 

Keep it up så får du/vi det til, vi er sammen om dette:)

 

Ha en fin & sporty uke videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff' date=' men 0,3 kg er ikke mye da, dette er noe som skjer når man prøver å gå ned i vekt, desverre:(

 

Jeg veiet meg på mandag, da veide jeg 74 kg akkurat, så jeg har klart å gå ned en kg til:D Hurra! Men jeg gikk ikke ned noe i det hele tatt de første ukene som de fleste pleier.

 

Keep it up så får du/vi det til, vi er sammen om dette:)

 

Ha en fin & sporty uke videre[/quote']

 

Enig med deg linni87, jeg har stått stand by, i flere uker nå, selv om jeg har vært flink med trimmen. Først nå har vekta begynt å bevege på seg...holdt nesten på å gi opp hele greia en periode. Det er så lite motiverende når du synes selv at du gjør alt riktig, og så får du null igjen for strevet. Men det er vel sånne terskler vi møter innimellom. Vi får bare kjempe videre

 

Lykke til og ha en strålende dag, begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, einige med dåke, vi må berre stå på.

 

Så lenge buksene blir ledigare rundt midjen, er det eit godt teikn! Så, eg er ikkje deppa på noko slags vis.

 

Ha ei strålande langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Hei Oppned & Barbrov (og alle andre som er innom)

 

Nå har jeg vært veldig borte, og det er jeg kjempe lei for:( men min bestevenninne er kjempe syk og ligger på sykehuset i skien, så jeg har vært i skien siden fredag.

 

Håper det går bra med dere? jeg har spist en del ute, siden jeg ikke har vært hjemme, men jeg har prøvd å spise sunt, men vet ikke helt hvor sunt det ble, men jeg har egentlig gitt F*** i alt etter at jeg fikk vite at venninna mi er syk, men nå er jeg back on track, så får vi se hvordan det går.

 

Noe nytt hos dere?

 

Ønsker dere begge en strålende uke i vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Hei Oppned & Barbrov (og alle andre som er innom)

 

Nå har jeg vært veldig borte' date=' og det er jeg kjempe lei for:( men min bestevenninne er kjempe syk og ligger på sykehuset i skien, så jeg har vært i skien siden fredag.

 

Håper det går bra med dere? jeg har spist en del ute, siden jeg ikke har vært hjemme, men jeg har prøvd å spise sunt, men vet ikke helt hvor sunt det ble, men jeg har egentlig gitt F*** i alt etter at jeg fikk vite at venninna mi er syk, men nå er jeg back on track, så får vi se hvordan det går.

 

Noe nytt hos dere?

 

Ønsker dere begge en strålende uke i vente:)[/quote']

 

Kjempeleit med venninnna di, håper d går bra.

Her er det ikke mye nytt, har vært i svømmehallen en tur i kveld, det ble 40 min med brystsvømming og 2,6 trimpoeng. Har vært gruelig lat siden gubben kom hjem...men nå har jeg en avtale med venninna mi, som er min nærmeste nabo om å svømme 3 ganger i uka. så da får vi se hvordan d går. Ellers så kom jo gubben hjem med masse amerikasnop selvfølgelig...og d gikk jo som d måtte gå., men nå er d heldigvis tomt:)

Så jeg kan ikke akkurat skryte av at vekta har flytta seg så veldig mye nedover akkurat. Har egentlig gitt opp målet om å nå 70 kg til vi reiser til Kypros 9 juni...men men...

 

Håper dere får en fin uke. så skrives vi!

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Takk Barbrov, håper det vil gå bra med henne jeg også:D

 

Amerikasnop du, hehe, det er bra alt er ferdig nå da, så god ide avtalen din med naboen var da, når man er to så står man litt mer på og det er jo moro å svømme med noen, jeg elsker å svømme/bade selv, men jeg er ikke så flink til å dra på svømmehaller.

 

Hvor mye er vekta di nå om jeg kan spørre? eller skal man aldri spørre en jente om vekta?:( du trenger ikke å svare, spørr siden du sier at du har gitt opp og gå ned til 70 kg innen juni.

 

Ikke så mye som har skjedd hos meg idag, jeg går en tur hver kveld, så trener jeg 3 ganger i uka på Elixia også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Takk Barbrov' date=' håper det vil gå bra med henne jeg også:D

 

Amerikasnop du, hehe, det er bra alt er ferdig nå da, så god ide avtalen din med naboen var da, når man er to så står man litt mer på og det er jo moro å svømme med noen, jeg elsker å svømme/bade selv, men jeg er ikke så flink til å dra på svømmehaller.

 

Hvor mye er vekta di nå om jeg kan spørre? eller skal man aldri spørre en jente om vekta?:( du trenger ikke å svare, spørr siden du sier at du har gitt opp og gå ned til 70 kg innen juni.

 

Ikke så mye som har skjedd hos meg idag, jeg går en tur hver kveld, så trener jeg 3 ganger i uka på Elixia også.[/quote']

 

Jo da, du kan godt få vite vekta mi...den varierer fra 73,8 til 76, alt etter som. Aner ikke hva som gjør d, men jeg har en mistanke om at badevekta mi lever sitt eget liv! Kan få to forskjellige tall om jeg går opp på den to ganger etter hverandre...

Ellers så har jeg da blitt forkjøla igjen, det klør i både ører og hals, og nesa er potte tett, så jeg tror ikke det blir så veldig aktive dager fremover. Skal prøve å komme meg i svømmehallen i kveld da, kanskje d hjelper med litt badstue.

 

Ha ei kjempefin helg, så skrives vi:)

 

KLEM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Aldri si aldri Barbrov kansje du klarer det;) vi veier like mye vi og har samme problem, vekta mi er også rar + at jeg også veier rundt 74 -76 kg, varierer her også desverre:(

 

Jeg vet jeg har vært veldig fraværende, jeg har vært i skien igjen denne helgen, og jeg er ikke så aktiv eller flink som jeg bør være, men jeg har gått en del turer osv.

 

Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke er innom her oftere, for jeg syns det å ha noen å snakke om dette hjelper mye, så jeg skal prøve å være innom her ca hver dag/annenhver dag og skrive igjen, ikke bare skal jeg love meg selv, men jeg lover dere også, for da klarer jeg å holde løftet mitt bedre, jeg er mye flinkere til å lure meg selv enn andre.

 

Hvordan går det med deg oppned?

 

Klemmer fra oslo, håper dere nyter sola=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Hei

 

Idag har jeg vært ute og syklet, det var faktisk kjempe gøy:) Jeg har kjøpt hoppetau og rockering, det er veldig artig, rocker en del på kvelden, men jeg har ennå ikke hoppet:p men det kommer nok det også.

 

Nyter veldig det fine været, elsker sol og sommer (hvem gjør ikke det).

 

Tror jeg skal ta meg en tur til svømmehallen imorra:)

 

Hvordan har dere det?

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov

Ja, her er d intet nytt under solen, bortsett fra at jeg er på min femte anitibiotikakur siden oktober:( , denne gang med lett lungebetennelse og bihulebetennelse...så d ser ut til å bli en fin 17 mai!! Men, jeg har vært i svømmehallen 2 kvelder denne uka likevel. Har nettopp kommet hjem fra bassenget nå. Var tidlig ferdig med å stryke bunader i dag...fy flate for en jobb. Bra de ikke brukes så veldig ofte!!

 

Ellers så håper jeg alt er bra med dere, og at dere får en fin 17 mai!! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...