Gå til innhold

24.03.2008 ny start


Gjest linni87

Anbefalte innlegg

Gjest linni87

Håper dere alle har hatt en kjempe flott 17. mai:)

Gratulerer med dagen:)

 

Hvordan har det gått hos dere idag da? hehe

 

Jeg var med på spinnings time igår, det var veldig veldig hardt, men jeg svettet kjempe mye og etter jeg var ferdig var det så deilig, jeg gikk også en tur med min mor på dagen.

 

Imorgen skal jeg på spinning igjen kl. 11.00, det kommer til å bli bra, jeg føler jeg er back on track igjen på en måte og det er deilig.

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar
Gjest linni87
Ja' date=' her er d intet nytt under solen, bortsett fra at jeg er på min femte anitibiotikakur siden oktober:( , denne gang med lett lungebetennelse og bihulebetennelse...så d ser ut til å bli en fin 17 mai!! Men, jeg har vært i svømmehallen 2 kvelder denne uka likevel. Har nettopp kommet hjem fra bassenget nå. Var tidlig ferdig med å stryke bunader i dag...fy flate for en jobb. Bra de ikke brukes så veldig ofte!!

 

Ellers så håper jeg alt er bra med dere, og at dere får en fin 17 mai!! :)

 

Klem[/quote']

 

Hei Barbrov

huff, høres ikke bra ut, håper du blir frisk snart:)

 

Jeg har aldri eid eller hatt på meg bunad, men jeg syns de er flotte å se på, du så sikkert kjempe fin ut idag:)

 

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Hei Barbrov

huff' date=' høres ikke bra ut, håper du blir frisk snart:)

 

Jeg har aldri eid eller hatt på meg bunad, men jeg syns de er flotte å se på, du så sikkert kjempe fin ut idag:)

 

God bedring[/quote']

 

D går seg nok til, bare kuren får begynne å virke skikkelig. Tålte ikke den føsrdte kuren jeg fikk, sto å spydde etter 30 min med de tablettene, så nå har jeg fått en kur over 14 dager:(

D SNØR her i dag !! Fytti...nå må d bli sol og varme snart.

Var heldig med været i går, men d var ingen varme å snakke om, 9 grader og sur nordavind, men sola titta ihvertfall frem.

Håper du får en fin dag på spinning, d er ingenting for rompa mi nei:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppned

No har eg vore lenge vekke og, går sjukemeldt, og då er det ikkje kvar dag eg er inne på PC-en , kan ein trygt sei...

 

Her går det jamnt og trutt ned, om enn litt for sakte etter min smak (men det er heilt min eigen feil, trur eg...). Vekta i dag viste 84,4 - totalt 3,8 ned på 8 veker. Det er nesten 1/2 kilo smørpakke i veka, så eg bør vel vera sånn nokonlunde fornøgd.

 

Slit med rygg og nakke, så no er eg ute i skog og mark kvar dag, det gjer godt for fleire ting enn ryggen!

 

Håpar det går bra med både linni87 og barbrov, stå på!

 

Ha ei flott veke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Hei Hei

 

Idag har jeg vært på spinning igjen, det er ikke noe for min rompe heller, er jo gul og blå nå, men jeg har en sånn gele sykkelpute eller hva det heter, som jeg tar med, men det er vondt for det, tror du det er noe man venner seg til?:)

 

Godt å ha deg tilbake Oppned, men leit å høre at du også er syk:( Håper det går bedre med dere begge snart:)

 

Det skjer ikke noe mer her, har blitt flinkere til å spise frukt og grønt:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Idag veiet jeg meg, vekta viste 72 kg og midjen var på 100 cm, det vil si at jeg har gått ned 4,5 kg og 6,5 cm til sammen, det går veldig veldig tregt, men jeg er kjempe glad og fornøyd idag:D

 

I helgen har jeg bare slappet av og kost meg, imorra skal jeg ut på tur, gleder meg:)

 

Hvordan går det med dere da? Hvordan er formen?

 

Ønsker dere en flott og sporty uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Hei

Idag er jeg litt sur på meg selv, spiste en cookie fra 7-eleven, jeg trener mye og spiser veldig sunt om dagen, så har litt dårlig samvittighet nå.

 

Savner dere som har vært med på tråden, håper dere kommer tilbake snart.

 

Ønsker aller en fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Hei

Idag er jeg litt sur på meg selv' date=' spiste en cookie fra 7-eleven, jeg trener mye og spiser veldig sunt om dagen, så har litt dårlig samvittighet nå.

 

Savner dere som har vært med på tråden, håper dere kommer tilbake snart.

 

Ønsker aller en fin uke[/quote']

 

Har vært veldig sløv med å titte innom siden, men har ikke glemt deg av den grunn. Har bare vært veldig sliten, har på nytt en unge som ikke skal sove, så jeg begynte å få veldig kalde føtter ang.turen vår til Kypros. Så for meg at dette kunne bli ett sant mareritt....men, jeg tok han til osteopat på onsdag, og nå ser d ut til at det har retta på seg. Hadde låsning i nakken stakkaren:( Ellers så hadde vi 1-årsdag i går og på mandag reiser vi. Har blitt veldig lite trim de siste ukene, men håper at d bedrer seg nå, bare lillemann vil sove. Blir vel å stå på hodet i kofferter i helgen tenker jeg:/

 

Ha ei riktig fin helg, så skrives vi når jeg kommer hjem

 

KLEM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

 

Var innom foreldrene mine idag' date=' moren min er veldig flink til å bemerke vekta mi, har en lillebror hjemme og han hadde vært ute å kjøpt en del snop, spurte om jeg ville ha, men før jeg fikk svart nei takk, sa moren min, det er farlig for deg vettu da blir jo du enda feitere, jeg ble helt knust[/quote']

 

 

Heisan

Ville bare si at jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver!!

Min mor er ca 155 og er tynn. Jeg er 175, og 85 kg. Er ikke ei spinkel jente, men jeg har kraftig beinbygning. Likevel sier hun at jeg er feit, og har du lagt på deg nå da, osv osv..

Det sårer skikkelig.

Så her for ett år siden hadde jeg oppgjør m henne (uten hell) og sa at jeg måtte få se ut slik jeg ville osv. Det er vel bedre at jeg er litt rund enn at jeg er narkoman ol???

 

Uansett, det er forferdelig sårende!!

Men vi prøver jo å gjøre noe med det!!!

Jaja, utrolig at de kan styre livene våres på den måten!!!

 

De burde jo støtte oss. =)

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87
Har vært veldig sløv med å titte innom siden' date=' men har ikke glemt deg av den grunn. Har bare vært veldig sliten, har på nytt en unge som ikke skal sove, så jeg begynte å få veldig kalde føtter ang.turen vår til Kypros. Så for meg at dette kunne bli ett sant mareritt....men, jeg tok han til osteopat på onsdag, og nå ser d ut til at det har retta på seg. Hadde låsning i nakken stakkaren:( Ellers så hadde vi 1-årsdag i går og på mandag reiser vi. Har blitt veldig lite trim de siste ukene, men håper at d bedrer seg nå, bare lillemann vil sove. Blir vel å stå på hodet i kofferter i helgen tenker jeg:/

 

Ha ei riktig fin helg, så skrives vi når jeg kommer hjem

 

KLEM:)[/quote']

 

Hei Barbrov

Godt å se deg igjen, håper lillemann har det bedre nå.

Du reiste vel igår, håper du koser deg kjempe masse i Kypros nå, er litt misunnelig på deg nå;)

 

God tur

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87
Heisan

Ville bare si at jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver!!

Min mor er ca 155 og er tynn. Jeg er 175' date=' og 85 kg. Er ikke ei spinkel jente, men jeg har kraftig beinbygning. Likevel sier hun at jeg er feit, og har du lagt på deg nå da, osv osv..

Det sårer skikkelig.

Så her for ett år siden hadde jeg oppgjør m henne (uten hell) og sa at jeg måtte få se ut slik jeg ville osv. Det er vel bedre at jeg er litt rund enn at jeg er narkoman ol???

 

Uansett, det er forferdelig sårende!!

Men vi prøver jo å gjøre noe med det!!!

Jaja, utrolig at de kan styre livene våres på den måten!!!

 

De burde jo støtte oss. =)

 

Stå på videre![/quote']

 

Hei Astrid24

Så trist at du har opplevd det samme, det er veldig sårende, det er faktisk mer sårende når det kommer fra ens mor:( Min mor er kjempe pen og tynn, ingen tror vi er mor og datter(noe jeg er kjempe lei av å høre) Vi har jo bare 17 års aldersforskjell mellom oss.

 

Syns egentlig ikke at vekta di er så mye når du er 175 høy.

 

Vi skal nok klare det skal du se, vi må bare, ikke for dem, men for oss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Hei Barbrov

Godt å se deg igjen' date=' håper lillemann har det bedre nå.

Du reiste vel igår, håper du koser deg kjempe masse i Kypros nå, er litt misunnelig på deg nå;)

 

God tur

 

klem[/quote']

 

Hei hei

Da var jeg tilbake fra de sydlige breddegrader, og puh!! der var d varmt. Lå rundt 30 grader hele uka. Ble ikke akkurat noen slanketur heller...d var egg og bacon hver morgen ( fysj!!). Men men, man skal jo kose seg på tur. Solbrent er jeg også blitt:)

I morgen blir d å pakke ut og vaske klær...kan ikke si at d frister, men d må gjøres.

 

Vi skrives...

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Heiaa

Velkommen tilbake, håper du har kost deg kjempe masse:)

 

Jeg selv reiser til kjæresten min 27 juni, gleder meg, blir borte i 6 uker jeg da, men jeg skulle jo ha forlovelsesfesten min i sommer, men jeg har ikke planlagt noe og jeg har heller ikke lyst til å hoppe i en fin kjole ennå;) har gått ned ca 1 kg siden sist, veier faktisk under 70 nå (69,6 kg);) Men jeg er forsatt overvektig ifølge BMI tabellen, og jeg selv er heller ikke helt fornøyd ennå, måler er vel mellom 60 til 65 kg.

 

Trener en del om dagen nå(ca 2 til 3 timer), jeg trodde egentlig at dette skulle være enkelt og jeg regnet egentlig med at jeg skulle være "tynn" før jeg reiste, men jeg er fornøyd, men gruer meg litt til brylupet til onklen min, må jo ha på meg en kjole uansett.

 

Dette var litt om hva som skjer hos meg.

 

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Heiaa

Velkommen tilbake' date=' håper du har kost deg kjempe masse:)

 

Jeg selv reiser til kjæresten min 27 juni, gleder meg, blir borte i 6 uker jeg da, men jeg skulle jo ha forlovelsesfesten min i sommer, men jeg har ikke planlagt noe og jeg har heller ikke lyst til å hoppe i en fin kjole ennå;) har gått ned ca 1 kg siden sist, veier faktisk under 70 nå (69,6 kg):) Men jeg er forsatt overvektig ifølge BMI tabellen, og jeg selv er heller ikke helt fornøyd ennå, måler er vel mellom 60 til 65 kg.

 

Trener en del om dagen nå(ca 2 til 3 timer), jeg trodde egentlig at dette skulle være enkelt og jeg regnet egentlig med at jeg skulle være "tynn" før jeg reiste, men jeg er fornøyd, men gruer meg litt til brylupet til onklen min, må jo ha på meg en kjole uansett.

 

Dette var litt om hva som skjer hos meg.

 

 

Klemmer fra meg[/quote']

 

Synes du er kjempeflink jeg! Jeg har vært forferdelig sløv med både trim og mat, så vekta har vel heller gått opp istedet for ned. Har nok ett godt stykke igjen til jeg ser 6tallet først ja! Skal prøve å komme meg i svømmehallen i kveld da, er endelig ferdig med berget av klesvask etter turen nå da. Det var litt av en overgang å komme fra 30 grader til 10 grader her hjemme, så d var bare å trekke i langbukse igjen! Men, vi får tro at d blir varmere, ellers blir d en nitrist sommer. Jeg kan jo ha som mål å komme meg under 70 til du kommer tilbake fra ferie;)

Ha en fin dag

 

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Hei igjen

Jeg er ikke helt sikker på hvilken dag jeg er på, men tror det er 85 dager siden jeg startet.

 

Takk for ros Barbrov, har stått på litt ekstra pga. reisen, har jo ikke sett han på ni månder, du har jo mann og barn som tar kansje mye av tiden din, jeg er jo bare meg og har ingen andre å tenke på enn meg selv, men jeg tror du klarer å nå 70 tallet til jeg kommer hjem igjen, du har jo 7 uker på deg;)

 

Det kommer til å bli vanskelig der nede, jeg er jo ikke så mye ute pga. det styret de har, og jeg vet ikke om jeg får trent så mye, kan jo ikke trene ute pga. man må dekke seg til og det klarer jeg isåfall ikke, men tenkte jeg skulle ta med hoppetauet mitt og hoppe når de andre sover etter middag, jeg sovner aldri etter å ha spist, skjønner ikke hvorfor de der nede ikke er feite:p skjønner heller ikke hvorfor det er jeg som må reise, hadde vært mye enklere om han kom til Norge, men han skal jo jobbe osv, men jeg får snakke med han, vi kan jo ikke leve på hver vår siden resten av livet, vi er jo forlovet, føler at jeg begynner å bli irritert, snakker mye utenom snakk nå, beklager.

 

Jeg er helt sikker på at du klarer det Barbov;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Hei igjen

Jeg er ikke helt sikker på hvilken dag jeg er på' date=' men tror det er 85 dager siden jeg startet.

 

Takk for ros Barbrov, har stått på litt ekstra pga. reisen, har jo ikke sett han på ni månder, du har jo mann og barn som tar kansje mye av tiden din, jeg er jo bare meg og har ingen andre å tenke på enn meg selv, men jeg tror du klarer å nå 70 tallet til jeg kommer hjem igjen, du har jo 7 uker på deg;)

 

Det kommer til å bli vanskelig der nede, jeg er jo ikke så mye ute pga. det styret de har, og jeg vet ikke om jeg får trent så mye, kan jo ikke trene ute pga. man må dekke seg til og det klarer jeg isåfall ikke, men tenkte jeg skulle ta med hoppetauet mitt og hoppe når de andre sover etter middag, jeg sovner aldri etter å ha spist, skjønner ikke hvorfor de der nede ikke er feite:p skjønner heller ikke hvorfor det er jeg som må reise, hadde vært mye enklere om han kom til Norge, men han skal jo jobbe osv, men jeg får snakke med han, vi kan jo ikke leve på hver vår siden resten av livet, vi er jo forlovet, føler at jeg begynner å bli irritert, snakker mye utenom snakk nå, beklager.

 

Jeg er helt sikker på at du klarer det Barbov;)

 

klem[/quote']

 

 

Skjønner deg godt når d gjelder forholdet ditt. De er vel litt ekstreme i sitt kvinnesyn der nede. Man hører jo ganske mye rart derfra. Du får gi han kniven på strupen, d må da finnes en jobb for han her hjemme også. Men, jeg skal ikke fortelle deg hva du skal gjøre og ikke, men dere bør ta en lang prat om d ihvertfall.

Uansett, ha en fiiiiin dag, så skrives vi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Hei

 

Jeg tenker jo som du sier selv, så det går bra;)

 

Jeg har gått tur idag, er veldig glad i å gå turer, men jeg er ikke så glad i å jogge desverre.

 

Om en uke så reiser jeg, har vært ute å shoppet litt idag, det er en del sideflesk som henger det ødelegger hele shopping opplevelsen + at jeg aldri finner bukser som passer, om jeg finner en som passer i lengden er den for trang rundt livet, finner jeg en som sitter godt rundt livet så er den for lang, desutten er jeg ikke så fan av jeans, føler jeg ikke kler dem, alt henger jo over:(

 

Brylupet til onklen min er om 10 dager, skulle ønske jeg kunne bli slank på en magisk måte:p huff:(

 

 

 

Hvordan går det med deg?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Hei

 

Jeg tenker jo som du sier selv' date=' så det går bra;)

 

Jeg har gått tur idag, er veldig glad i å gå turer, men jeg er ikke så glad i å jogge desverre.

 

Om en uke så reiser jeg, har vært ute å shoppet litt idag, det er en del sideflesk som henger det ødelegger hele shopping opplevelsen + at jeg aldri finner bukser som passer, om jeg finner en som passer i lengden er den for trang rundt livet, finner jeg en som sitter godt rundt livet så er den for lang, desutten er jeg ikke så fan av jeans, føler jeg ikke kler dem, alt henger jo over:(

 

Brylupet til onklen min er om 10 dager, skulle ønske jeg kunne bli slank på en magisk måte:p huff:(

 

 

 

Hvordan går det med deg?

 

Klem[/quote']

 

Kan ikke gi deg oppskriften på noen vidunderkur når d gjelder å bli "slank" på kort tid nei..da skulle jeg ha brukt den selv også. Du får bare holde motet oppe.

Ellers så stenger de da svømmehallen for sommeren her, nå som jeg endelig var kommet så godt igang med trim. De skal visst holde stengt helt til jul pga oppussing! Ellers så har jeg store planer om trimrom i kjeller`n når loftstua blir ferdig så jeg får rydda unna litt møbler som skal på loftet. Har jo en hybel på 25 kvm som står tom, og masse pilatesfilmer jeg ikke får brukt pga plassmangel i stua, så nå skal jeg flytte en tv ned dit så jeg får trimma litt. Har ihvertfall planer om d!! Ellers så har vi drittvær her...savner sol og varme. Hadde d ikke vært for at vi hadde med oss lillemann, så hadde vi nok tatt 14 dager på Kypros istedet for 1 uke. Jeg er ikke bygd for kaldt klima, var mye bedre der nede både i ledd og nesten ikke hodepine. Ikke var jeg konstant tett heller. Kikka litt på huspriser der nede, og fytti...d var dyrt d!! Må nok få jackpot i lotto skal d bli noe av! Nå var d jeg spora av litt her, men du får ha en kjempefin kveld og kos deg, så skrives vi!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linni87

Hei

 

Jeg reiser om noen timer, tenkte jeg skulle stikke innom og si hei:)

 

Om jeg ikke er her på en stund, betyr det ikke at jeg har gitt opp, men at jeg ikke finner nett, skal prøve å komme meg ned til en nettcafe sånn at jeg ikke er helt borte vekk.

 

Håper du får en kjempe fin sommer, og at sola kommer til deg

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Hei

 

Jeg reiser om noen timer' date=' tenkte jeg skulle stikke innom og si hei:)

 

Om jeg ikke er her på en stund, betyr det ikke at jeg har gitt opp, men at jeg ikke finner nett, skal prøve å komme meg ned til en nettcafe sånn at jeg ikke er helt borte vekk.

 

Håper du får en kjempe fin sommer, og at sola kommer til deg

 

Klem[/quote']

 

Skal tenke på deg mens du er borte, lykke til med både mat og andre ting. Håper du får d fint, så skrives vi.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbrov
Interessant tråd' date=' her skal jeg følge med. Er selv på "samme vei" som dere.

 

Ønsker dere lykke til videre :)[/quote']

 

Heisann, og velkommen til oss:)

Her er d bare å henge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest barbrov

Sender en liten sommerhilsen fra Trøndelag, d ble da faktisk sommer her også.

Nå har vi sol og varme me rundt 30 hete grader...kunne klart emg med 25 jeg da! Ellers har vi d bare bra. Kan ikke akkurat si at d har blitt så mye slanking de siste ukene. Finnes ikke motivert i d hele tatt, så d får bli seinere i høst:)

Håper dere har d fint damer, så skrives vi.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei hei

 

Hvordan går det med deg Barbrov? Kjempe flott at du har vært innom, du har vært mye flinkere enn meg, men det var dårlig med nett der jeg var, så jeg er veldig lei meg for at jeg ikke har vært innom.

 

Har vært borte lenge nå, jeg gikk ned en del i ferien, veide 63 kg på det laveste, men jeg har gått opp til 66 kg nå, jeg er ganske fornøyd med nedgangen, men jeg har ennå ikke nådd målet, så jeg kommer til å forsette til jeg er fornøyd og etter jeg er fornøyd også for å kunne klare å holde på det jeg har oppnådd. Grunnen til at jeg gikk ned så mye er vel ikke helt på den sunne måten, det var så varmt der at jeg ikke klarte å spise de første ukene, så jeg ble ganske syk, så begynte jeg å spise litt, men maten var jo anderledes enn det jeg er var vant til og det likte ikke magen min. Jeg har spist iransk mat gjennom hele oppveksten, syns det er kjempe godt, men problemet var vel at varene var helt anderledes enn det som vi får kjøpt her i Norge.

 

Har egentlig ganske stor og rund mage, jeg har ikke gått ned mer enn 2cm rundt livet siden sist, så det har vel vært andre steder jeg har mistet fettet på.

 

 

Litt utenom tema nå, håper det er lov.. Jeg skulle jo egentlig ha forlovelsesfesten min i juli, men det droppet vi siden vi ikke ble enige om hvor vi skal bo osv, han vil faktisk forsette med å bo i Iran(noe som egentlig var uaktulet før han reiste, noe vi begge var enige om), men jeg vil bo her i Norge, så forholdet nærmer seg desverre slutten føler jeg om vi ikke kommer til enighet snart:( Så jeg har egentlig bare vært lei meg og sur og spist alt mulig rart etter at jeg kom hjem, men livet må jo forsette, så jeg begynner her og tar en dag om gangen, så får vi se hva som skjer og hvordan det går.

 

Hvordan har du hatt det da?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...