Gå til innhold

24.03.2008 ny start


Gjest linni87

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Jeg har klart å gå ned 10 kg siden jeg startet 23 mars 2008, 5 månder og 16 dager, er ikke så fornøyd med magen... 98 cm viste målebåndet idag, har klart å få av 8,5 cm siden start, jeg brukte x-large før, men nå bruker jeg bare large uten x, hehe.. Jeg er en veldig liten og lav jente, så det jeg skriver kan kansje høres lite ut, men på meg så er det ikke lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, endelig er du tilbake. Nå har jeg venta og venta...synes de ukene du skulle være borte var fryktelig lange. Jeg er fortsatt på den samme vekta, men jeg har ett håp om at den skal flytte på seg nå da, jeg er nemlig alene hjemme, og da pleier jeg ikke å spise så mye. Er veldig flink med å ikke spise snop og sånn da, d er liksom gubben som pleier å kjøpe slikt her i huset.

Ellers så har jeg gått på ryggskole i hele august, 3 ganger i uka, så da ble d endel trening der. Gikk på 3T i Trondeheim, så d ble ganske mye reising på meg en stund. Men nå er d nesten ingenting, er liksom litt låst når jeg har en unge som ikke skal sove:( Han har fått lakenskrekk, d er jeg sikker på. Samme balubaet hver kveld med rasing, så nå er jeg ganske så sliten. Hvorfor kunne jeg ikke få en som sov??

Gubben er da på kurs i Stavanger hele september, han skal jo begynne i Nordsjøen, så da blir jeg nok en god del hjemme alene! Skal du komme på helgebesøk til Trøndelag? ;)

Ellers så har jeg d bare bra. D er jo fryktelig synd med deg og typen din da, men jeg er enig med deg om hvor du skal bo. Han må jo også skjønne at du ikke vil bo i Iran med de reglene som gjelder for damer der nede!

Men d var nå mitt synspunkt :D

 

Vi skrives, enten her eller msn.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo borte i 8 uker, så det tok sin tid, men jeg er super glad for å være hjemme igjen.

 

Nei jeg kommer jo ikke til å flytte, det var jo ikke meningen heller:( vi har nesten ikke noe kontakt nå, litt rart etter så mange år:(

 

Lurer litt hvordan tassen din klarer seg uten å sove, hm.. Husker at min bror også var sånn, vi måtte altid lage en "hengekøye" til han, meg og moren min holdt i begge endene på hver vår side av en dyne/teppe/laken og gynget til han sovnet, så hadde vi en nabo som holdt på med noe aroma aktig, skjønte aldri hva det var, men hun laget noe av urter osv. som vi smørte på ryggen hans og det pleide han å bli trøtt av(dette gjorde vi ikke ofte). Det at du ikke får nok søvn er nok en av hovedgrunnene til at du ikke ser så mye forskjell på vekta, men det vil nok gå nedover, ikke gi opp!:D

 

Håper du snart får sove=)

 

Mye utenom snakk her, men det får gå;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld

 

Skjer egentlig ik så mye her, har medlt meg på Elixia igjen:) Gikk en lang tur igår kveld, idag har jeg bare daffet hjemme, har trukket ut en visdomstann, så har litt feber pga. det og ikke minst vondt.

 

Hvordan har du det? Har du fått sove denne uka?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har d ganske bra. Har blitt litt så som så med søvn, men d er rart hva kroppen venner seg til. Hadde en med mageknip ei natt, så da hold han d gående til klokka var 04. Men de siste dagene har han vært ganske grei:)

Pappa`n kom hjem på helgebesøk i går, så nå har han nesten ikke tid til å sove.

Ellers så er d ikke så mye nytt som skjer her heller.

Håper du blir bedre snart. Tannleger er noen fæle skapninger!

 

Du får ha ei god helg, så skrives vi.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Idag bestemte jeg meg for å starte på nytt igjen, har jo holdet på hele tiden, men trente lite i sommer og jeg har spist masse snop siden jeg kom hjem, så idag har jeg startet jeg på en måte på nytt, sommern er jo over så nå er det tilbake til det gamle.

 

Jeg har nesten levd på suppe i en uke nå pga. tanna mi, har forsatt veldig vondt. Men jeg tvang meg selv til å trene på ELIXIA idag, er meget fornøyd, forbrente 560 kcal.

 

Håper dere får en flott uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er veldig rart her, har skrevet tre innlegger siden den som står oppført her som mitt siste:( Jeg var også innom her igår, men forsatt står det at mitt siste besøk var 13/09 noe som ikke stemmer.

 

Nå er jeg litt irritert føler jeg, hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal alt være i orden med tråden=)

 

Har ikke skjedd så mye her da:( Men jeg har hatt personligtrener time og det var kjmpe artig, fikk en plan som jeg skal jobbe med selv, skal møte han igjen om 4 uker for å fortelle han om hvordan det har gått osv.

 

Har trent en del de siste dagene, men idag ble visdomstann nr. 2 trukket ut, så tror jeg skal slappe av de nærmeste dagene hvis jeg har like store smerter som jeg hadde når nr. 1 ble trukket ut.

 

Barbrov hvor er du? Og hva har skjedd med oppned? håper du er her forsatt=)

 

Fredag imorra:)

 

Håper dere får en kjempe fin & sporty helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Føler meg så trist idag, jeg har gått opp 2 kg:( + at jeg spiste potetgull og en kokosbolle:( Dette skulle jo ikke skje, jeg som har vært så flink:( Jeg studerer litt på kveld`s tid nå. Idag så spurte en jeg ikke kjenner, men som er på samme forelesning om jeg var gravid, siden magen min var så stor, hun hadde ikke turt å spørre meg om det før (jeg er ikke gravid). Jeg ble litt lei meg og tenkte jeg skulle svare slemt tilbake, men det beste jeg kom på var "hehe, nei har bare stor mage,;) Jeg vet jeg er overvektig, prøver å gjøre noe med saken, men sånne kommentarer gjør meg bare deprimert.

 

Råtten dag idag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke borte, bare litt fraværende for tida.... Har vært på ryggskole igjen denne uka, ikke d at jeg skjønner hvorfor jeg går der, men d får nå så være.

Ellers så sliter jeg veldig med meg selv for tida, er deppa og kroppen er helt i ulage, så nå driver legen å sjekker stoffskiftet mitt..noe er ihvertfall ikke som d skal være.

Hva koster d å ha personlig trener? Har tenkt tanken jeg også, men har liksom forestilt meg at d er veldig dyrt.

Håper du ikke blir like plaget med tann nr 2 ;)

 

Ha ei fin helg, jeg skal prøve å skjerpe meg og skrive litt oftere. Ellers så er jeg stort sett pålogget på msn hver dag:)

 

Vi skrives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Så kjipt da, føler du deg bedre nå da?

Jeg er ikke helt sikker på hvor mye det koster. Jeg fornyet ikke medlemskapet mitt på elixia i juni, siden jeg viste jeg skulle bort en stund, så når jeg meldte meg inn igjen nå i september, så fikk jeg to gratis personlig trener timer, noe de gir til alle, så da møtte jeg han og utnyttet timen veldig:p hehe, men tror det koster alt fra 500 i timen til 1000, kansje mer tom.

 

Idag har jeg trent kondisjon og styrke i ca 1 time, deilig følelse, men jeg klarer ikke å holde styr på hvor mye jeg forbrenner, har skritt teller, men jeg tror ikke den er så flink til å telle skritt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Lenge siden sist nå...Her er d drittvær, d har d vært de siste to ukene nå, med regn og vind, og en kropp son verker i alle ledd. Har gått ut og inn av legekontor med blodprøvetaking den siste tida, så nå begynner jeg å bli lei, særlig når de ikke finner ut hva d er. Så i neste måned skal jeg inn for å ta fibromyalgitest. Er jo ikke normalt å gå rundt å verke hele tida. D var litt klaging fra meg.

Ellers så er jeg da alene hjemme med to barn, gubben er på sjøen. Skulle egentlig kommet hjem i går, men på grunn av været, så sitter de stuck uti der.

Han har da vært hjemme i 9 dager siden 1 september! Men men, vi må vel regne med litt ustabile forhold i opplæringstida.

Skal forresten til Gran Canaria i januar:) Vi er er 3 damer som skal reise, gjett om d skal bli godt. Uten barn og mann!! D blir litt rart og da, for jeg har vært borte fra lillemann 1 natt på 16 mnd.

Hvordan står d til med deg da? Har du kommet deg etter tanntrekkinga?

 

Ha ei fiin helg, så skrives vi:)

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hei

Jeg har nesten gitt opp å skrive her, for jeg føler som oftest at jeg snakker med meg selv, har gått opp 3 kg også=( så jeg er ganske sur og gretten om dagen, jeg har så lyst til å gå ned de siste kilone som trengs. Så heldig du er som skal reise til varmere strøk, skulle egentlig til Dubai selv, men bestemoren min er kjempe syk, så reiser heller til tyskland og besøker henne:) Jeg har en tann igjen som må trekkes:(

 

Har vært flink, men jeg har gitt opp de siste ukene og føler meg så slaskete, ekkel og lat. Driver å skriver en kontrakt med meg selv nå, at jeg skal KLARE det og IKKE gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...