Gå til innhold

Krymperne uke 6, 12/12


Gjest cabosna
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

ser ikke ut som linak har vært innom i dag, så da legger jeg ut en link..

 

Har veiedag i morra (el. idag siden det er over midnatt). Tenkte jeg skulle ta en tur innom her for å se hvordan det stå til med dere andre? Er det noen som har nådd målet (fire kilo før jul)?

 

Jeg var på julebord lørdag og har brukt opp kosemerkene fram til sommern HE, HE det gikk hardt utover de gratis drikkevarene. Er spent på hva vekta viser i morra. Men,det er for tidlig å ta juleferie så jeg krysser fingrene for at flere av dere er med enda:-) så vi kan forsette og motivere hverandre!

 

Snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jeg tilbake! Siden sist har jeg gått ned hele 300 gram, så nå er jeg nede i akkurat 65. Så jeg rekker ikke å få vekk fire kilo til jul, men egentlig holder det med to til, så er jeg på trivselsvekt. Det klarer jeg kanskje snart. Men vi får se om jeg klarer to til jul, er vel ikke helt sikker på det engang. De siste kiloene sitter godt gitt. Men jeg lar meg inspirere av dere andre flinke menneskene. Det er hyggelig å se at folk kommer seg nedover sånn litt etter hvert. Det gjelder vel å være litt tålmodig i denne bransjen...

 

God førjulsuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på julebord på fredag og hadde venninnekveld med ost og kjeks(og litt rødvin) å lørdag. Resultat, opp 300g siden forrige uke. Vekten viste i går 72,7kg. Ikke mulig for meg å nå målet på 4kg før jul nå. Hadde nok en del ekstra vann i kroppen i går så håpet er at vekten ihvertfall går ned med en kilo til før jul. Så får jeg gå på med nytt mot etter jul. Ønsker å gå ned ihvertfall 5kg til. Kanskje mer, kommer an på om fettet forsvinner der jeg ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff nå gjør jeg det igjen, litt overtid og julehandel og jeg "glemmer å spise".

Vekta står stille men jeg har gått ned 3 cm i midjen den siste uken så trimmen virker noklk inn. Klarer nokk ikke 4 kg til jul på dette viset men men det er jo ikke helt jul enda så litt æermere må en da klare å komme

jeg syner dere andre er veldig flinke og det blir jeg motivert av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi tirsdag var på 75,3, ingen forandring fra forrige uke.. Men, som du stbs så vet æ at det ofte binder seg litt veske etter en fuktig helg. Så jeg håper at jeg kanskje får par hundre gram bonus i neste uke!! Måler meg bare sånn innimellom, jeg synes det er vanskelig å måle korekte mål rundt mave/midje (er så mye rare humper rundt sidene).

 

Har fremdeles håp om å nå de 4, har 1,2 igjen. Men det er litt vanskligere for tida. Har ikke lagt inn mat og trim denne uka heller, og da sniker det seg muligens lettere inn ekstra kcal. Men synes ikke jeg har tid til å sette meg ned her flere ganger om dagen... (Har internett overføring på 28,8 kbps!!!!!!! Så det går med mye tid.)

 

Chele har gått ned 300 gram og det er vår "beholdning" denne uka! Lykke til videre, hvert gram ned er litt nærmere målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi alle sammen.

Med vannkopper i heimen og overtid på jobben i denne travle førjulstiden så strekker ikke tiden til å føre opp kcal inntak hver dag. MElder meg herved ut av klubben til over nyttår. Uansett så er 4kg før jul ikke mulig å nå for meg nå.

Lykke til dere andre. Kanskje noen av oss snakkes neste år. JEg skal ihvertfall ikke gi meg, skal ned ytterligere 5kg eller mer, kommer an på hvor mye fett som er igjen på magen om 5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...