Gå til innhold

25år ned 17 kg innen september


Gjest Victoria82

Anbefalte innlegg

Gjest Victoria82

Fremdeles standby, så jeg prøver noe annet.

Har gått ned tidligere på lavkarbo kosthold. Så i en periode fremover så går jeg tilbake på nettopp dette. Men kommer til å rapportere inn her hver uke uansett. Samt gi tilbakemelding på trening og form..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Hei du!

 

Jeg har vært på utendørs klatrekurs hele helga, gjett om jeg er sliten!! Og blåmerker har jeg fått massevis av :)

 

Ellers så har jeg tørket støvet av min Lateral Thigh Trainer (JA, det er den TV-shop greia....), så nå har jeg store planer om å bruke den mer flittig enn jeg har gjort det siste halve året. Har nettopp hatt en 40 minutters økt på middels styrke, og svetten silte. Dette MÅ jo være effektivt :)

 

Kostholdet i helga ble det så som så med, men etter all klatringa så tar jeg ikke det så tungt. Det skal bli spennende å se hva vekten viser i morgen, jeg håper den kryper nedover.

 

Jeg har en venninne som også har kastet seg på lavkarbodiett. Hun har slitt seg gjennom flere grete roede-kurs, uten at vekta gikk ned, men nå har det endelig løsnet for henne. Og hun er så glad! Man advarer jo mot denne typen diett, men om man bare bruker den for en liten periode, så tror jeg ikke at det skulle gjøre noe skade. Alt er jo bedre enn at man mister hele motivasjonen, og i stedet legger på seg. Skal heie på deg, jeg!

 

 

_____________________

Ned 2,4 kg - 17,6 kg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Jeg har en venninne som også har kastet seg på lavkarbodiett. Hun har slitt seg gjennom flere grete roede-kurs' date=' uten at vekta gikk ned, men nå har det endelig løsnet for henne. Og hun er så glad! Man advarer jo mot denne typen diett, men om man bare bruker den for en liten periode, så tror jeg ikke at det skulle gjøre noe skade. Alt er jo bedre enn at man mister hele motivasjonen, og i stedet legger på seg. Skal heie på deg, jeg!

QUOTE']

 

Takker så mye for støtten :) Har gått ned tidligere 10 kg som jeg også har holdt etterpå på lavkarbo tidligere. Så jeg vet at det fungerer, jeg var bare så lei av maten i en periode at jeg trengte å prøve noe nytt. Fant derfor ut at GR var noe som var verdt å prøve. Men som du har sett så har jeg stått standby lenge nå, og jeg har spist alla GR siden desember, men gikk 100% inn for å telle kcal først i februar...

 

Åh. Høres deilig ut med klatrekurs. Jeg har dessverre litt lite muskler i armene for å prøve med på dette, men må innrømme at jeg nesten meldte meg på et kurs i fjor. Har to stykker i familien som driver aktivt. Hun ene har vært instruktør også..

 

Kan si det sånn at når jeg når 65 kg så SKAL jeg unne meg et slikt kurs. Så har jeg noe å se frem til.

 

Ellers gikk 1 dagen i går egentlig ganske bra. Var flink og lagde lunsj og middag fra skratch.

Frokost: salat med kylling

Lunsj: wok med reker

Middag: kylling med grønnsaker og saus

samt litt ost utpå kvelden som snacks :)

 

Men kom meg ikke av rompen. Var trøtt etter jobben, og sovnet like godt på sofaen mellom lunsj og middag. Ble en sein middag ettersom sambo kom hjem kl 18:30. Og etter middagen fristet det ikke å gå ut. Så ble sittende å se på slankekrigen i stedet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Dag2

Frokost: kaffe og 3 knaskerøtter

Lunsj: Wok med kyllingfileet

Middag: Resten av woken

Kvelds: Omelett med ost og skinke

 

1 og 1/2 time håndballtrening. God og svett etterpå:(

 

Dag 3

Frokost: kyllinglår

Lunsj: kyllinglår og 1/2 liter vann

Middag: Tacokjøttdeig og salat

Kvelds: ost og skinke...

 

Slik regner jeg i alle fall med at det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Dag 3 gikk som planlagt. Men kom opp i litt mer enn jeg skulle :(

Men uansett tar ikke på vei, er på rett vei alikevel. Har begynt med mandagsveiing. Men skal sjekke på fredag om det går ned eller opp. Siden jeg har har rapportert inn fredager.

 

Ellers i dag har jeg planer om å ta livet med ro. Kanskje ta en tur i skogen senere. Ellers ingen planer what so ever :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

dag 6 kjempe bra. Bare noen små skritt til nå så har jeg lagt kostholdet til riktig nivå... Ligger 3 punkt over det jeg skal. Ellers alt ok. Tar vitaminer og mineraler hver dag..

Kanskje jeg skulle tatt tran og...? Har aldri prøvd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Victoria82

He he, da tror jeg at jeg endrer tilbake ettersom jeg er 100% sikker på at jeg er blitt gravid. Siden jeg ikke har noen kunskaper om lavkarbo og graviditet så er det sikrere å være her...

 

Skal lese meg opp på hva som er bra når en venter en liten. Og heller øke med kcal i forhold til det. Snakkes videre på samme tråd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fanny82

Gratulerer med ståa, da!! :)

 

Jeg har vært uten interentt en stund, derfor har det blitt lite rapporteringer her. For å kommentere klatringa, det eksisterer ikke muskler i armene mine heller, det er beina som styrer farten oppover veggen :D

 

Ellers så går det rimelig greit her, vekta sniker seg sakte nedover. Det går ikke så fort som jeg hadde håpet, men all nedgang er nedgang. Jeg er mye ute i friskk luft, så jeg får beveget meg jevnt. Og i går tok jeg årets første utendørs bad i ferskvann!!

 

Jeg kommer sterkt tilbake i løpet av neste uke, da skulle linja mi være oppe og gå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...