Gå til innhold

Fysj a meg!!!


Gjest Vimsa83
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Så hyggelig at det er mange som vil være med her! Jeg tenkte egentlig at det for det meste kom til å bli sånn at jeg skrev inn hvordan det gikk med meg' date=' og at noen kanskje slengte inn en kommentar her og der. Dette er mye bedre!!!

 

Visste ikke at det var så mange lærere her jeg..-vet ikke om noen faktisk, bortsett fra deg nå da...

 

Jeg har sanket 5,1 trimpoeng til nå i dag, og skal vel jogge i kveld. Skeia ut litt i går, så jeg får bare stå på skikkelig de neste dagene!

 

Hadde så lyst til å finne på noe gøy i dag, ta danskebåten eller noe, men det fører bare til at jeg går amok i godtehylla og under buffeen, så vi droppa det...

 

Jeg er syyyyyyykt godtesjuk nå! Vann: funka ikke, knekkebrød: funka ikke, mer vann: funka ikke. Prøver med en frukt nå...

 

Jeg gruer meg til tirsdag. Håper inderlig ikke at jeg har gått opp siden sist...

 

Hvor kommer dere nye fra?

 

FIRE TIMER SENERE: Phu! Har tatt frem ergometersykkelen min igjen, og syklet i 30 minutter, 1,3 mil i ca 26 km/t. Deilig! Satte den ut på verandaen i sola, herlig!!! HVORDAN FÅR JEG REGISTRERT DETTE? Kanskje som spinning? Man kan jo bare velge mellom sykling 9 km/t og 15 km/t, og det blir vel feil?[/quote']

 

 

 

Synes du er fryktelig flink som trener så mye, fascinerende. Trener mye jeg og, men hadde 14-17 trimpoeng hver uke, og fikk beskjed med å kutte ned, for jeg hadde stått stille i to uker. neste uke raste jeg ned 2 kilo, og dette er på slutten av mitt andre kurs.

 

Har gått ned nøyaktig 9 kilo, veier 100,2 nå, og vil se et nytt tall til torsdagem, krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ville nok satt det på spinning' date=' er jo nesten dobbelt så fort som det høyeste sykling altervativet.

 

har jobbet i 13 timer i dag, og er helt utslitt. allikevel sa jeg at samboeren min skulle kjøre bilen hjem, for jeg ville gå i det fine været. det ble det også et trimpoeng, ikke så mye, men mye bedre enn ingenting.[/quote']

 

Det er jo kjempebra!!! Jobbe så lenge, også be ham om å køre bilen hjem så du får gått! Imponert!

 

Hei igjen alle sammen! Joda, jeg trener mye for tida, men vet med meg selv at det er sånn jeg er... Er et skikkelig konkurransemenneske, og siden jeg hadde to dårlige dager denne uka, må jeg bare trimme ekstra. Er veldig kjipt om jeg kommer på tirsdag og veier mer enn sist...

 

Jeg vet også med meg selv at motivasjonen min kommer i rykk og napp, og at det lureste ville være å roe litt ned, men det klarer jeg ikke. Er i en periode da jeg synes trening er gøy, og da klarer jeg rett og slett ikke la være. Får håpe jeg ikke plutselig er så lei at jeg dropper alt sammen..-Det tror jeg ikke denne gangen!

 

Nå skal jeg snart pakke sekken, jeg og samboeren skal gå tur langs vannet og spise lunsjen et sted i sola. Det blir deilig!

 

Takk for alle gode råd! Dere hjelper meg videre alle sammen, og det mener jeg virkelig! Blir motivert av dette!

 

Ha en kjempefin søndag alle sammen, håper å høre mer fra dere.

 

Vimsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmalaya så mange det er her nå da!

Harra! I dag var jeg nede på 99.5. Bare helt fantastisk å se de TO sifferne. Var i selskap i går. Spiste mye kake, men jeg tok min rasjon m middag og ikke sjokolade eller potetgull. Kan ikke være flink m alt på en gang. Nå har jeg satningsområde middag. For jeg har spist så mye middag, og vært mye stappmett. nå jobber jeg med mercedesmerket, og ta kun en gang. I går tok jeg litt mindre posjon første omgang for å ha litt igjen til runde to. Det blir lenge til jeg skal veie meg igjen her hjemme... tror jeg da. For jeg har bare ikke lyst til å se igjen de tre sifferne.

 

Klarte 5.4 trimpoeng fredag, men har enda ikke klart å slå deg på en dag vimsa!

 

Nå er det vår og fire uker til 17mai! Vi klarer en tre fir kilo til det!

 

Ha noen fine soldager superjenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heltfersk

Flink jente steg, ha en forrykende fin dag du også. Gleder meg sinnsykt til jeg ser to siffer jeg også! Har kurs og veiedag i ettermiddag, men gruer meg for jeg har feiret bursdagen min TO ganger denne uka... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo knallbra! Tosifret tall på vekta = HURRA, HURRA, HURRA!!!! Jeg gleder meg til jeg er der...

 

Det ble bare 15 minutter på sykkelen i ettermiddag, var så sliten i beina plutselig...

 

Sitter og har lyst på noe godt, igjen, men skal ikke falle for fristelsen i dag. Nå må jeg tenke på at jeg har veiedag på tirsdag...

 

Hadde tenkt til å ta målene mine, men tør ikke... -Eller jo, nå går jeg og gjør det. Hjelpes...

 

Hører dere ikke noe fra meg på en stund, er det fordi jeg er i sjokk etter å ha sett hvor mange cm jeg er rundt diverse steder på kroppen...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSlanker

Gratulerer med tosifret vekt, Steg. Jeg er nok fremdeles i hundre-klubben, men er bestemt på å klare dette.

 

I går ble det 3100 kalorier totalt, så det er ikke alltid så lett å få det riktig. Det var den pannekake pizzaen som gikk ned, ja, ja, så vet jeg det til neste gang.

 

Gikk tur i dag i det fine været, ca en time, så det ble 1,5 trimpoeng i dag. Så har jeg 7,5 trimpoeng for denne uken, og det er jeg fornøyd med. Det blir spennende å veie seg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart ut på søndagsturen m jentene, må bare takke for all rosen. Moro å gjøre dette sammen med dere!

 

Kjedelig du sliter så m lyst på godteri vimsa. Det er hardt å hele tiden kjempe imot. Jeg har lyst når jeg ser de andre spiser noe eller ser de fete sjokaladene i butikken, men går ikke å fyser ellers. Men har panikk for å bli for sulten og spiser bare knekkebrød.

 

I helga har vi vært på hytta. Det er en stoooooooooooooor utfordring. For der er det jo bare ferie og kos! Da sliter jeg med å innse at jeg må være flink jente å holde meg til kosten. I helga er jeg bare så stolt. Spist appelsiner når de andre har spist boller, hadde egne magre pølser, og masse salat. Det er jo ikke umulig, men litt viktig å være litt i forkant og kjøpe inn litt sundt. hvis ikke går det fort ned noen vanlige grillpølser, potetsalat og vin og litt sjokolade og litt baguetter og litt potetgull og litt....................

 

Men nå er helga over, snart ny veiieng

 

Og når du er over sjokket vimsa så står vi sammen videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart ut på søndagsturen m jentene' date=' må bare takke for all rosen. Moro å gjøre dette sammen med dere!

 

Kjedelig du sliter så m lyst på godteri vimsa. Det er hardt å hele tiden kjempe imot. Jeg har lyst når jeg ser de andre spiser noe eller ser de fete sjokaladene i butikken, men går ikke å fyser ellers. Men har panikk for å bli for sulten og spiser bare knekkebrød.

 

I helga har vi vært på hytta. Det er en stoooooooooooooor utfordring. For der er det jo bare ferie og kos! Da sliter jeg med å innse at jeg må være flink jente å holde meg til kosten. I helga er jeg bare så stolt. Spist appelsiner når de andre har spist boller, hadde egne magre pølser, og masse salat. Det er jo ikke umulig, men litt viktig å være litt i forkant og kjøpe inn litt sundt. hvis ikke går det fort ned noen vanlige grillpølser, potetsalat og vin og litt sjokolade og litt baguetter og litt potetgull og litt....................

 

Men nå er helga over, snart ny veiieng

 

Og når du er over sjokket vimsa så står vi sammen videre![/quote']

 

Må si at du er utrolig flink. Jeg er en av de som bruker de kosemerkene jeg kan, blir et halv marsipanegg i dag, etter å ha jobbet 26 timer i helgen. Og da har jeg fler kosemerker igjen.

 

Har vært veldig flink de siste dagene, går fra jobb etter 13 timers lange dager og spiser mye frukt og grønt.

 

HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tosifret vekt' date=' Steg. Jeg er nok fremdeles i hundre-klubben, men er bestemt på å klare dette.

 

I går ble det 3100 kalorier totalt, så det er ikke alltid så lett å få det riktig. Det var den pannekake pizzaen som gikk ned, ja, ja, så vet jeg det til neste gang.

 

Gikk tur i dag i det fine været, ca en time, så det ble 1,5 trimpoeng i dag. Så har jeg 7,5 trimpoeng for denne uken, og det er jeg fornøyd med. Det blir spennende å veie seg i morgen.[/quote']

 

Det er ikke alltid like lett, men da var du jo kjempeflink som gikk en tur etterpå. Jeg er en av de som må sette av dager i uken til når jeg skal bruke kosemerkene mine. I dag skal jeg ha et halvt marsipanegg, og jeg gleder meg vilt, er en stor fan av marsipan. hehe. Har funnet ut at jeg kan jo spare resten til en annen dag, og fremdeles ha kosemerker igjen, da det er 230 kcal i de 50 grammene med marsipan, flott, akkurat nok til en kindermaxi. hehe.

 

Ha en flott dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet meg gjennom endel kalorier med sjokoladesmak denne helga - er selvfølgelig litt irriterende, man spist er spist...

 

Nå skal jeg hive meg over trimsykkelen min, måtte bare innom her å se hvordan alle andre har greid helga. Blir ekstra motivert til å trø på når jeg leser her - men jamt over 26km/t i 30min - godt jobba Vimsa(?)- greier jeg ikke, jeg er tross alt fortsatt tung og tykk fortsatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSlanker

hurra! ned 2,6 kg denne uken! Til 107,1. Det er nesten så jeg ikke kan tro det. Nå blir jeg veldig motivert for å følge opplegget denne uken. Dette skal vi klare sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra! ned 2' date='6 kg denne uken! Til 107,1. Det er nesten så jeg ikke kan tro det. Nå blir jeg veldig motivert for å følge opplegget denne uken. Dette skal vi klare sammen![/quote']

 

utrolig bra, jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 39: Du veier nok under 100 hjemme du også, for jeg veier 102 ca på kurset! morsomt for vi er nok ganske like... sånn bortsett fra at jeg kunne vært mora di da! kosemerker: sorry jeg bruker alltid opp mange fler. Klarer ikke det der altså. Et stykke napoleon er 509kcal dvs 20,5 kosemerker......................... jeg teller kallorier, noen fordeler skal jo vi som veier endel ha også da.

 

Superslankern: Du er jo der ned 39 og jeg starta ca, dermed er vi også ganske like!

 

Heltfersk: De trimpoenga er litt urettferdige, vaske akvarium er i alle fall en drittjobb så jeg er enig m deg. I dag har jeg mala, så prøvde jeg for moroskyld å se hva det gav, vips 4.4 trimp. Må jo bare si at de var ganske mye lettere enn å få de samme med å jogge!

 

Sanasol: supert at du har trimsykkel. ønsker meg det eller mølle. Da har en ingen unskyldning sommer som vinter.

 

Maysa: Hvor har det blitt av deg?

 

Vimsa: Det er når det går dritt du må inn her, vi er jo her for hverandre. Mange cm er vi alle, det er vel faktisk derfor vi er her, og jo fler cm vi har vært jo høyere tall kommer vi jo opp i til slutt. Så stå på!

 

Og jeg, skal veie meg i morgen og gruuuuuer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 39: Du veier nok under 100 hjemme du også' date=' for jeg veier 102 ca på kurset! morsomt for vi er nok ganske like... sånn bortsett fra at jeg kunne vært mora di da! kosemerker: sorry jeg bruker alltid opp mange fler. Klarer ikke det der altså. Et stykke napoleon er 509kcal dvs 20,5 kosemerker......................... jeg teller kallorier, noen fordeler skal jo vi som veier endel ha også da.

 

Superslankern: Du er jo der ned 39 og jeg starta ca, dermed er vi også ganske like!

 

Heltfersk: De trimpoenga er litt urettferdige, vaske akvarium er i alle fall en drittjobb så jeg er enig m deg. I dag har jeg mala, så prøvde jeg for moroskyld å se hva det gav, vips 4.4 trimp. Må jo bare si at de var ganske mye lettere enn å få de samme med å jogge!

 

Sanasol: supert at du har trimsykkel. ønsker meg det eller mølle. Da har en ingen unskyldning sommer som vinter.

 

Maysa: Hvor har det blitt av deg?

 

Vimsa: Det er når det går dritt du må inn her, vi er jo her for hverandre. Mange cm er vi alle, det er vel faktisk derfor vi er her, og jo fler cm vi har vært jo høyere tall kommer vi jo opp i til slutt. Så stå på!

 

Og jeg, skal veie meg i morgen og gruuuuuer meg![/quote']

 

Har veiedag på torsdager jeg da, er alltid så spent.

Ang kosemerker, er ikke lett å holde seg udner 350 kcal i måneden. der er jo ca 3 kindermaxisjokolader, kunne godt ha spist de på 5 minutter, men prøver å ta med i nakkeskinnet.

 

Lykke til med veiingen i dag, det går sikker strålende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, målene er tatt og jeg fikk ikke sjokk akkurat, men det var heller ikke noe særlig hyggelig...

 

Skal på kurs i kveld og håper bare ikke at jeg har gått opp siden sist!!!!!!!!! Jeg har vært flink, men de to dårlige dagene mine har ødelagt litt tror jeg. Nå er det full skjerpings i uka som kommer, ikke noe mere sjokolade eller liknende!

 

Lurer på om jeg skal jogge eller sykle før kurset i dag, en av delene blir det i alle fall.

 

Vekta viste 113,3 i dag tidlig. Venter med å måle meg på nytt til det har gått litt over ei uke.

 

Ha en strålende dag alle sammen! Nå skal jeg gå hjem fra jobb i det fantastiske været ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' målene er tatt og jeg fikk ikke sjokk akkurat, men det var heller ikke noe særlig hyggelig...

 

Skal på kurs i kveld og håper bare ikke at jeg har gått opp siden sist!!!!!!!!! Jeg har vært flink, men de to dårlige dagene mine har ødelagt litt tror jeg. Nå er det full skjerpings i uka som kommer, ikke noe mere sjokolade eller liknende!

 

Lurer på om jeg skal jogge eller sykle før kurset i dag, en av delene blir det i alle fall.

 

Vekta viste 113,3 i dag tidlig. Venter med å måle meg på nytt til det har gått litt over ei uke.

 

Ha en strålende dag alle sammen! Nå skal jeg gå hjem fra jobb i det fantastiske været ;)[/quote']

 

Skal krysse fingrene for deg! Lykke til med veiingen i dag. Prøver å bare veie meg på kurset jeg da, så unngår jeg å bli skuffet eller lykkelig på forskudd, siden det ikke alltid stemmer med kursvekten:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1.3 på kurset. utrolig deilig.

og jeg kjenner det jo. bare herlig. men.... når jeg ser meg selv i butikkvinduene blir jeg så deppa. Det er så langt igjen. Og det var ikke serlig gøy å ta av plagg etter plagg på jobben i varmen idag. Men jeg må fokusere på at det er mulig. jeg skal bli ei av de vanlige damene i gata. Det er jo som du skriver vimsa ikke serlig gøy, men vi er underveis mot målet, og dette skal vi klare!

 

Da må vi nok lære at tre kindersjokolader er endel, og at litt her og der blir fort MYE.

 

Men vi blir jo så fine og brune om dagen, vi får nyte det. Sååååååååååå spent på hvordan det har gått m deg vimsa, men tror det har gått bra! Lykke til!

 

Liten teknisk sak: hvordan får dere tegn som smil ol, inni teksten? Kløna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Det er jo kjempebra! Godt jobba!

 

Jeg hadde gått opp 300 gram, og var skuffa over det. Kursleder sa at det var helt vanlig, særlig siden jeg gikk ned 3 kg forrige gang. Jeg vet jo at jeg hadde to litt dårlige dager, men har vært så flink å trene, og har spist sunt ellers, derfor ble jeg skuffa. Ikke har jeg fått i meg alle kaloriene jeg skulle heller. Tror jeg har gått ned i cm, kjennes sånn ut i alle fall.

 

Jeg skal ikke ha noen dårlige dager uka som kommer, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å få i meg all maten og melka...

 

Lykke til videre alle sammen!

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her ..har bare vært inne og lest litt innimellom ..har hatt or mange andre ting....

 

vimsa

hu har rett det er helt vanlig og husk kroppen skal rekke og bli med på nedgangen så du ikke går opp igjen...og to dager er jo ikke mye...syns du er en kjempeflott jente jeg...skal si deg at nå som jeg har sett deg ...så er det en drøm og kunne bli som deg..du er kjempeflott..men du er jo heldig som har høyden med deg... bare vent og se nå fik du deg et spark opp og tar iiii som bare det..

 

dere andre sååååå flinke dere er gratulerer med all nedgang.

 

min vekt viste minus 200g og jeg var helt sikker på at jeg hadde gått opp fjue såå fornøyd da er det bare og fortsette og jeg skal være såååååå flink denne uka.

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg at det var deg ja... -ble ganske sikker da du sa "ja, du trener jo veldig mye", hehe. Betyr det at du bytter kurs? Takk for noen hyggelige ord, det er alltid hyggelig å få komplimenter!!!!!!!!! Det er også med på å motivere meg videre! jeg vil bli som jeg var før! Savner å kunne løpe langt uten å puste og pese...-Også savner jeg å kjøpe klær som jeg faktisk synes sitter bra på.

 

til nå i dag har jeg fått i meg ca 800 kalorier, så skal jeg spise middag og kveldsmat og kanskje litt frukt. Håper å klare 1900 i dag...

 

STEG: om jeg går opp 300 gram fremover, blir det en stund til vi møtes... haha, kanskje møtes når jeg har gått OPP 30 istedet da.. (uff, nei...)

 

Hva betyr det å få sånne gull-epler, eller hva det nå er?

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært skikkelig sliten, blir nok tidlig kvelden i dag, er spent på veiingen i morgen. Håper jeg har gått ned 1 kilo. Har fått beskjed om å ikke ha mer enn 10 trimpoeng, for jeg blir litt for lett ivrig og bygger muskler som en gærning, men da står jeg jo nesten stille. Huff.

 

Alt vel med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

 

vimsa: jepp tok litt tid såås kjønte jeg hvem du var ..tenkte jeg skulle hinte...jeg bytter nok ikke kurs .. er egentlig glad for at det er sosialt i den andre men de på din gruppe var koselige de ååå..men fant ut at nå har jeg jo gått et kurs med neste kveld...ja vi liker vel alle og få komplimenter ..og jeg mnte det av hele mitt hjerte..likte deg veldig godt, gleeeeeeeeeeeeeedeeeeeeer meg veldig til sydenturen vår.

men altså ..vist du vil ha en gåtur en dag eller noe men ikke jogging asså..hehe

eller svømme ..så er det bare legge inn et hint her ..jeg kan jo sende deg en personlig hilsen.

ikke bare kansje litt frukt..du må ha i deg 3 frukt om dagen enten som fast frukt eller som juice 1 glass er 1 frukt vettu...

 

lurer veldig på hva som er anbefalt for meg som trimpoeng hmmmm det har jeg ikke tenkt på

 

jeg har 6 trimpoeng i dag... vimsa slo jeg deg da???? og jeg er vannvittig sliten nå...

 

sparker dere alle ig ang til en ny dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for jeg har kun 2,5 trimpoeng i dag. Har så mange konferanser for tiden, at jeg synes jeg kan skylde på det...

 

Har gått en time i dag, og jogga i 15 minutter, er i grunnen fornøyd med det!

 

Det var nok noen andre enn meg som foreslo sydentur, tror det var ned39 eller noe..

 

Synes alle på kurset er veldig hyggelige, og du virket veldig hyggelig du også! Skjønner at du vil fortsette der du starta, man blir jo ganske godt kjent med mange av de på gruppa.

 

 

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

 

ja vimsa vet du ikke foreslo det men tenkte du ble med...visst det skjer

takker for det..

 

tenkte ikke på i dag men på hvor mange trimpoeng du har på en dag??

 

dere andre stå på dette skal vi klare ..vi blåser i hva andre sier og tenker og tenker opå oss selv ....det trenger vi nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...