Gå til innhold

Fysj a meg!!!


Gjest Vimsa83
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lisa42

Hei Vimsa,

 

Du kommer til å nå målet ditt du, det er helt tydelig :-) En lilla Skyr er godt, men en veldig knapp frokost da.. Jeg har begynt å kjøpe Ingers rugbrød og satser på at det skal holde meg god og mett :-) Lykke til med den siste innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Vimsa83

Ingers rugbrød har jeg hørt MASSE positivt om!! Kanskje jeg skal teste ut det...

 

Ja, en lilla skyr er litt lite frokost, men jeg følger nå et egetprodusert opplegg som fungerer utrolig bra for meg :-) 2 timer etter frokost følger jeg opp med knekkebrød/ salat eller annet. Spiser ganske mye i løpet av dagen, men spiser små, små måltider. Magesekken holder seg liten, jeg blir fort mett (selv når det er pizza på menyen) og forbrenninga holdes oppe ;)

 

Om noen sliter med å gå ned i vekt kan jeg anbefale det, men det blir kanskje litt feil her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

og det gikk veldig bra ;) Spiste en selvlaget liten hamburger med masse salat, rent kjøtt og ikke noe dressing, bare litt ketchup og den var veeeeldig god :D Så var det is til dessert. Jeg spiste tre skjeer saaaaakte og det gikk helt fint. Drakk masse vann og koste meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Hei hei Vimsa!

Så flink du er! 10 kg igjen?

Jeg har fått panikk og har 14 kg igjen... Har justert målet mitt litt fra 67 kg til 75 før den store dagen, men jeg må få fingeren ut... hehe. 89 kg men går mot 88 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Så kjempekoselig å se deg her inne igjen!! Ja, ca 10 kilo igjen. Er rett over 90 nå, og tror ikke jeg skal ned noe mer enn til 80. Kanskje 75, se an litt.. Er jo 1.78 cm høy (har endelig fått målt meg...) så tror det er passe!

 

Hvordan har det vært med deg i det siste? Lå ikke vi ganske likt?? Og når er den store dagen? Husker ikke om du nevnte dato sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

88 kg i dag. Jippi!

Jo vi var ganske jevnt, men det er vi jo nå også ser jeg. J har et par kg mindre, men også 4 cm lavere enn deg og

Datoen er 31 Juli

Enn du? Når er det du skal gifte deg? Kjolen i hus kanskje? Jeg nekter å engang prøve kjole enda, ler. Kommer til å bli skikkelig stress opplegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

88 ;) HURRA!!! Grattis... :) MORO når det går rette veien...

 

Jeg nekta også å prøve kjole...trodde ikke jeg skulle kle den ennå. MEN der tok jeg feil!!! Det ble veldig, veldig fint!! Har funnet drømmekjolen, den er bestilt og har nettopp kommet til butikken. Litt liten, men jeg rekker å komme inn i den...

 

Jeg gifter meg i slutten av juni. Blir litt av en sommer dette :D

 

I dag er jeg sliten. Myyyye å gjøre på jobb og masse å tenke på ellers... Gleder meg til laaang ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Startet dagen med en times jogge/rask gange-tur og fulgte opp med to fiber-knekkebrød med gulost til frokost. Deilig. Neste uke blir kort, mandag-onsdag, så er det laaaaaanghelg helt til tirsdag ;) Masse tid til trim!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Fortsetter å gå med staver, hører det er så bra... Vet fortsatt ikke om jeg gjør det riktig, men er vel god trening uansett :)

 

I hodet mitt for tiden: hamburger, pizza, cola, smågodt...

 

I magen: knekkebrød, lett-ost, salat, vann.... Flink jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Synes du er skikkelig flink nå, Vimsa!

 

Jeg og går med staver når jeg er oppi marka. Synes det er spesielt godt når jeg går oppoverbakkene. Har aldri lært teknikken, så uvisst om jeg gjør det rett...

 

Jeg har tatt langhelg og sitter nå i god og varm hytte. Blir her til søndag. Må ut å sjekke om det blir ski eller truger i morgen... Tror ikke snøen er all verdens god lenger, dessverre. Eller kanskje det blir joggings langs vei... Hmmm, vi får se.

 

Ha en fin kveld, Vimsa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Åh, det hørtes deilig ut med hytta!! Håper du koste deg skikkelig :) Jeg kjenner jeg blir fristet nå... Fristet til å leve på 1000 kcal om dagen og rase nedover før sommeren. Men jeg vet at det ikke er lurt. Jeg vet at det ikke lønner seg i lengden. Jeg vet ;) DET er egentlig forskjellen fra tidligere. Jeg VET!!! Jeg har lært masse!

 

Har planer om en aktiv 17. mai-feiring med topptur på fjellet eller liknende. Har sikkert mesteparten av fjellet eller skauen for oss selv den dagen...

 

Og: Jeg fortsetter med mine 1600-2000 kcal om dagen, det er det som er lurt i lengden...

 

 

V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bompipia

Hei hei ;)

Jeg må si det er inspirerende som ny å komme inn hit å lese :) Mange har gått ned maaange kilo allerede, mens andre er på go vei. Jeg har kommet til min 3. dag på Roede, og foreløbig går det bra. Jeg vet jeg har en jobb foran meg, men er motivert og ved godt mot. Det hjelper veldig at det er så mange inn her som deler opplevelsen av det å gå ned. Jeg har et håp om å klare 30 kilo++, men tar 5 kilo i gangen.

 

Fortsett å spre rundt med erfaringer!! Det gir oss nye et løft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Det er jo det som er en del av målet med disse trådene ;)

 

I dag skal jeg på laaaaang sykkeltur med tre venninner, det blir nok bra! I morgen er det 17.maifeiring med ett kakestykke, en brus og grilling av ok-mat :)

 

Kose dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, du henger vel i med de siste forberedelsene. Gleder meg virkelig på dine vegne. Gøy å se at det går så bra nedover med deg. Jeg går i mitt snegletempo. Nå er jeg snart nede igjen de kiloa jeg gikk opp i fjor vår. Men det holder harst for tiden. Er skikkelig umotivert. Jeg er ikke sånn "gi opp" modus. Men mer sånn, nå har jeg gjort om på så mye, resten vil jeg liksom ha som det er! Men jeg har ikke tenkt til å gi meg. Masse lykke til med den store dagen. Siden jeg ikke vet datoen sier jeg det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

86 kg i dag og kjolen er bestilt!

Har ikke prøvd den på siden jeg har bestilt den direkte fra kina, så det blir spennende. Min ig er nok litt liten for jeg trakk av noen cm her og der på målene, men skal også rekke å komme inn i den.

Slutten av juni ja, DET er ikke lenge til. Om vi ikke "snakkes" før ønsker jeg dere en fantastisk fin dag, komer nok inn på FB og kikker på bildene;-)

Du er forøvrig veldig flink å trene. Stå på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 2 years later...

Løfter litt igjen jeg, siden det her er jo også min eldste logg.

 

Håper at alt er bra med deg Vimsa!

Klem

 

 

Oi, oi!! Logget meg inn for gøy og se hva jeg fant!! Moro å finne igjen denne så lenge etterpå altså!! Det er vel ingen her nå om dagen regner jeg med? OM det er så lurer jeg hvertfall på hvordan det går med folket¨!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...