Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest skrulle

Takk for hilsener, jess og metchen, alltid koselig når dere stikker innom.

 

jess, et par timer under falsksol er nok helt ok - så vidt jeg har forstått er det nesten til og med sunt med litt. Deilig med bittelitt farge. Jeg er ganske lys og brunes ikke så lett, det beste jeg kan håpe på i løpet av en sommer er svakt-stekte-hveteboller-farge. Men jeg har etterhvert blitt voksen nok til at det er greit (tok mange år), og synes nå at det er greit hvis bare skummamelksfargen er borte. Et par uker i Florida hjalp på fargen i alle fall.

 

metchen, det er i alle fall deilig for psyken å måtte ha nye sommerklær selv om lommeboka protesterer. Bryllup er dyrt, har jeg skjønt, og regner med at det er mange ting dere har lyst til å prioritere å bruke penger på på en slik dag. 110 gjester er jo mange, men det blir sikkert veldig fint. Men du er jo nesten i havn vektmessig og det må jo kjennes utrolig deilig. Sommerklærne du kjøper i år passer til neste år, kanskje bittelitt store neste år, men... :(

 

Jeg er veldig fornøyd med at jeg har vært stabil i ferien. I dag er jeg litt redd, for jeg har luska på vekta og den var ikke snill, så nå krysser jeg fingre for at det bare er dagsvariasjoner og at det ser bedre ut på offisiell veiing i morgen. Kanskje jeg får igjen for mine synder fra forrige uke? Ble vin både torsdag (masse!) og fredag (bare bittelitt) :)

 

En god uke til alle!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest skrulle

Hadde en traumatisk episode der jeg skulle finne bikini for noen uker side. En ting er at ikke noe sitter fint - ikke så rart gjerne, siden det er mange kilo til jeg kommer til å se brukelig ut i bikini. Ble skikkelig sur og tok til slutt den ene som passa.

 

Men så fant jeg en butikk der de har store puppestørrelser, og da tenkte jeg at det kunne være på tide med en ny BH. Dette er en av de stedene der du får tilbud om at damene kommer inn og ordner og dytter og finner fram nye typer etter hvert som de ser hva som fungerer. Jeg har de siste åra brukt DD/E og syntes det har vært greit, men hun puppedama mi sa det var altfor lite og ville at jeg skulle ha H. Har jo sett at mine ikke er så snertne, men da fikk jeg bakoversveis. Jeg vil ikke ha H! Vi prøvde sikkert 20 typer og hun syntes det så riktig så fint ut, men det syntes ikke jeg og ble helt svett. Syntes det så ut som om de var innpansra og følte meg skikkelig barnslig.

 

Endte opp med å ikke ta med noen. Men de hadde mange fine, og ikke var de spesielt dyre heller. Jeg skal lure meg inn en annen dag og finne de jeg syntes var fine, og prøve dem i en størrelse eller to mindre. Det ser nemlig ut som om det er et skille mellom G og H når det gjelder hvilke snitt man kan velge. Jeg vil at jeg sjøl skal føle meg fin. Jeg blåser i hva puppedama mi mener!

 

Med hilsen fra ei frustrert skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk var det? Det er kjempevanskelig å finne noe som har store nok "lommer" til å holde puppestellet på plass og som ser litt ok ut. Mesteparten av det jeg har funnet så langt ser ut som noe bestemoren min kunne ha brukt, og det er IKKE noe gøy. Jeg har jo lyst til å være litt snasen også :)

Jeg bruker E men kunne godt tenke meg å komme ned i C med tiden :( mest fordi det er større utvalg da og jeg kan finne noe litt ..... snasent..... Kanskje jeg kunne finne bikini med stor nok overdel også da. Ikke en som enten slipper ut puppene hvis jeg bøyer meg framover eller som lager mine to om til fire. To inni bikinien og to ovenfor... he he he.....

Det er klart du skal kjøpe undertøy DU er fornøyd med og som DU føler deg komfortabel med. Lyder litt voldsomt å gå fra DD/E til H...... Dessuten er det ikke noe gøy når det føles som en rustning heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

når jeg leste det siste innlegget ditt. Det med bher som får puppene til å se bra ut er traumatisk uansett størrelse. Etter siste svangerskap var jeg også oppe i DD og jeg fylte dem godt ut. I dag har jeg så små pupper at jeg bruker bh er jeg brukte før jeg fikk mine 3 barn, men tro meg det kan være like lite festelig å finne bher som får puppene til å se pene ut. Det å gå fra DD til B fører til at fasongen ikke lenger er spesielt flatterende. Uten bh på ser de ut som noe fra annen verden. Heldigvis finnes det mye bra i push-up bher. Må finne meg en bh uten stropper til brudekjolen, og frykter at det kan bli en utfordring å få dem til å holde seg på plass selv om de er blitt små. Skulle av og til ønske at man kunne bestemme at puppene ikke skulle bli mindre, men dessverre er det de som forsvinner først, magen derimot er langt mer sta og egen.

 

Det viktigste er at du finner en bh som du trives med og synes ser bra ut. Ikke bry deg om hva hun sier, prøv de du vil uten å spørre om hjelp og kjøp de du vil ha. Det er jo tross alt du som skal bruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Hyggelig at du stikker innom, Terri. He he...dette med bestemor-BH var akkurat det jeg tenkte da jeg kikka meg i speilet med alle de ''utrooolig fine!'' BH-ene som hun fant til meg. Vet akkurat åssen du har det med pupper inni og uttafor, og noen ganger detter de til og med ut :(

 

Jeg vil også gjerne ned i størrelse - tilbake til E, kanskje...? - men er redd for at de blir mer lange og tynne enn egentlig så mye mindre. Butikken jeg har vært i er i England, dessverre. De har butikker i mange byer, så hvis du er i UK kan du se etter en butikk som heter Bravissimo. De har ingen BH-er under D-cup. Kjenner ikke til noen gode BH-butikker i Norge, jeg har faktisk pleid å gå på Lindex eller Cubus og har ofte syntes det har vært ganske greit, men ikke helt optimalt. Lykke til i fangst av ny og snasen BH i din størrelse! :)

 

klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

metchen; Ja, jeg har skjønt at det kan være utfordrende uansett størrelse. Vi får rulle dem opp a la Berlinerboller og finne en BH som gir den siste dytten for den komplette illusjonen :(. Jeg skal absolutt ta rådet fra deg og Terri, dvs gjøre akkurat som jeg vil!

 

Fasongen endrer seg jo over tid. Noen ganger tenker jeg at jeg skulle skjønt hvor fine de var da de var C-cup og jeg enda ikke hadde tenkt på at jeg trengte BH. Men heldigvis er det ikke så viktig. Lange blir de med åra uansett, ja de begynner faktisk å se ut som om de er fra en annen verden :). Men hvis kiloene går av skal jeg ikke klage. Jammen er det rart at puppene går først mens magen holder igjen?? Du har rett i det!

 

Du finner sikkert en fin push-up uten stropper. Visstnok er et av problemene når vi kjøper BH at vi ikke velger dem stramme nok. Hvis de strammer litt rundt brystkassa så holder alt seg bedre på plass - ikke for mye da, må jo kunne puste!

 

klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er noen rare greier. Mine fyller like godt ut BH-en nå som for seks kilo siden, men magen er blitt drastisk mindre, det samme har midjen. Til gjengjeld sliter jeg med hofter og rompe. Har et klart definert tyngdepunkt for å si det slik he he he

Jeg ofrer gjene puppene for å føle meg bedre med resten av kroppen. Jeg skal nok finne en BH som holder det som er "left over" på plass. Er det det som heter "doggy-bag" ... hmmmm.... nei......

Det virker som om de har litt mer fokus på bryst i England. Selv på Mark&Spencer får du BH-er opp i giga-størrelse. Mens i Norge får du ikke over C-cup på mange av kjede-butikkene. Lindex er et gledelig unntak hvor jeg har funnet både DD og E i OK BH-er, selv om utvalget er litt magert.

Det er rart dette med at det er så forskjell på hvor vi mister vekten. Det er jo selvfølgelig gøy å vise litt fram at det går nedover og for min del så er jo midjen det jeg gjerne vil vise. Det er jo litt vanskelig når det er digert både ovenfor og nedenfor he he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Ser ut som om vi er ganske like i fasong, Terri. Jeg fyller også like godt som før, tror jeg, men det har liksom skjedd noe med fasongen?? Jeg har masse hofter og selv om gjerne vil at de skal bli smalere så gleder jeg meg over at jeg har fått midje igjen - den har jeg savna! Tror forholdet mellom hofte og midje er rimelig greit, heldigvis, selv om begge deler trenger at omfanget blir mindre (og nederste del av magen holder ganske bra stand, så den må jeg nok holde inn :(). Synes ikke vi skal være redde for å vise midje selv om det er mye over og under!

 

Men du har nok rett i at utvalg i BHer er bedre her borte. Vi har også Ann Summers, som er en butikk med veldig masse greier av mer intim karakter, men uansett har de godt utvalg opp til E-cup av undertøy som er litt spenstigere enn store størrelser mange andre steder. Jeg handler BH der av og til.

 

Ha en fantastisk dag

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

vårt gitt:-)

Jeg hater å kjøpe undertøy - finner lite som er fint - og passer!

Å stå å svette inni et minimalt prøverom med speil på alle kanter - presse puppene inni en lekker BH som ikke passer og se det tyte ut både foran og bak.

 

Må ha vært en selssom opplevelse å ha med en "prøvedame" der også - iallefall når en ikke er helt ening i hva som er passe:p

Jeg kjøpte min bikini gjennom postordre - og den passa heldigvis. Ikke den jeg ville ha valgt om jeg hadde et valg da.

Men nå er den i bruk - jeg er blitt brun - og synes faktisk jeg kan gå an. Holder meg langt unna helfigurspeil da:D

 

Gleder meg til neste år - da skal vi fråtse i lekre bikinisaker - og blonde-BHer og snertne truser...

Det går vi for dere!!

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig diskusjon dere her, jenter. Jeg fikk veldig lyst til å hive meg inn i den:-)

Først vil jeg bare si at jeg aldri i livet hadde taklet at det skulle vært med en dame inn i prøverommet for å manøvrere mine pupper! Jeg klarer nesten ikke å tenke på det engang. Da jeg var ungdom (høres ut som om det var før krigen) så var det veldig umoderne med BH, noe som medførte at de ble dingel-pupper nesten før jeg var ferdig utviklet. Og så har de jo overlevd heftig jo,jo-slanking + 2 svangerskap og 2 års amming. Ikke helt de beste livsvilkår, å forstå...

De er heldigvis ikke verdens største, de har krympet fra D til C- og det er evignok for mine skuldre. Spesielt med tanke på at de ikke er selvstendige oppegående vesen lengre, men må fraktes rundt i dette seletøyet som dere nevner.

Og de må gjerne krympe ned til B eller A for min del.

I fjor leita jeg "overalt" før jeg endelig fant 2 bikinier som passet. Og nå er de jammen blitt for store, så jeg må desverre ut på ny jakt før sommervarmen kommer. Selv om størrelsen sikkert er mer kurant har jeg disse kompleksene når jeg skal handle undertøy så jeg gruer meg allerede.

Jeg skulle vel vært hos sydame og fått puppe-skinnet sydd inn, men er ikke så veldig lysten på slike operasjoner heller.

 

Jeg er faktisk mest fornøyd med at overarmene mine begynner å se normale ut. Jeg har ikke brukt singlet / klær uten arm på årevis. Til sommeren tror jeg faktisk det skal gå greit. Mage og lår er enda runde, men likevel litt mer proposjonal med resten. Og midjen begynner også så smått å komme fram selv om jeg har en god del vinterisolasjon igjen.

 

Ja, er det ikke artig med disse kroppene. Tross alt jeg jeg aller mest fornøyd med at min kropp samarbeider med meg mht trening. Jeg klarer stadig nye ting. I går lot den seg tilogmed jogge litt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips, skrulle: skjønner at det ikke er artig å gå opp i en størrelse du ikke vil ha, men husk at når du får brystene inn i en stor nok BH med riktig passform, vil du faktisk se slankere ut!

Det gir rett og slett hele figuren et løft. I motsetning til å klemme seg inn i en BH som egentlig er for liten, og vil klemme og gnage.

Så kanskje du skal gi BH-dama en sjanse. Har selv erfart dette da jeg av en lignende erfaren BH-dame fikk vite at jeg var en D og ikke en C. Plutselig så det veldig mye bedre ut!

Har en venninne som bruker G-cup, og hun sliter med samme problem som deg: å finne Bh-er i store størrelser som ikke ser helt "bestemoraktige" ut. På nettet kan du jo finne masse bra, vet også at et merke som heter Bravissimo har mye bra i stort utvalg av størrelser. I Norge er undertøysbutikken i Galleriet på Karl Johan visstnok god på dette. Ellers kan det jo hende at utvalget er mye bedre i utlandet, der du bor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

He he...ja, å ha med prøvedame er litt rart. Hun gikk ut hver gang jeg skulle ta på (det er jo England, det her, og de er nok generelt mer puritanske enn vi er hjemme...), men det kjennes litt tett ut selv om prøverommet er ganske romslig. Og alt synes veldig godt.

 

Milia: Du har selvfølgelig helt rett i at det er lurt med riktig størrelse. Kanskje jeg kommer til vettet etter hvert :(. Tror det handla litt om at H hørtes så ekstremt ut, og litt om at det er et skille mellom G og H der jeg hadde to fasonger å velge i med G, men bare en på H, og H-fasongen var så veldig tildekka og bestemoraktig. Var faktisk en Bravissimo-butikk dette her og de har veldig mye fint. Så jeg skal inn igjen, og innser at E-dagene er over inntil videre! Så litt bedre skal det da bli (G, kanskje?). Takk for råd og oppstramming! :)

 

Morsomt at dere også deler betraktningene deres, Pandora og jess! Rart det der, jeg kjenner virkelig nesten ingen som synes det er greit å handle verken bikini eller BH, uansett hvilken størrelse eller fasong de måtte ha. Vi er kanskje overdrevent opptatt av dette (utrolig så viktig vi lar utseende på puppene bli, når de tross alt har en mye viktigere funksjonell rolle!), men den diskusjonen tror jeg kanskje jeg lar ligge til en annen gang! Og ja, Pandora, neste år er det bare fantasien som setter begrensninger for hva vi kan sette på oss! Det blir fint :)

 

Innsying av puppeskinnet frister virkelig ikke meg heller, jess. Blir det altfor galt så får de heller knytes eller rulles :). Jeg er litt misunnelig for de armene dine, ser ut som om mine har tenkt å forbli tjukke, kanskje de trenger innsying etter hvert?

 

Grattis med jogginga forresten, jess! Er det ikke fantastisk at viljen og legemet faktisk kan samarbeide? Utrolig hva som kan gå an når kroppen blir lettere og sterkere, og vi har vett til å utfordre viljen. Min kropp synes også at det er fint å bevege seg nå. Jeg kan faktisk jogge en time med den hvis jeg bare passer på at farten og pulsen ikke er for høy. Det er slikt et gedigent fremskritt, trodde virkelig aldri at det kunne komme til å skje!

 

Fortsatt god dag til alle fra ei arbeidssky skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så sier vi at menn er opptatt av pupper. Vi er ikke et hakk bedre vi jenter :) Eller er det fordi vi vet at "gutta" titter?????

Enig med Jess... ikke noe kutting og sying. Mine har overlevd tre graviditeter med påfølgende amming. Tonnevis med melk så jeg leverte på sykehuset (møøøøøøø). Men det er nå mine pupper da, de er en del av meg :(

Jeg er ikke så glad i å jogge.... men kanskje en dag?

I dag har jeg vært på dugnad for idrettslaget i en godterifabrikk!!! Vi fikk selvfølgelig spise alt vi ville.... men jeg nøyde meg med fem melkepletter i løpet av fire timer. Ganske fornøyd med meg selv faktisk.

Nå er det natti-natti

Hilsen Terri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

... jeg er faktisk så heldig at jeg en gang for mange år siden gikk på et GR-kurs sammen med dama som driver undertøysbutikk her i byen - (det finnes flere også) og hos henne møter jeg stor forståelse for størrelser i bh og lignende! Så igrunnen er det ganske trivelig! Hun skaffet meg også en grei to-delt badedrakt (ikke bikini) ifjor sommer, bestilte overdel slik at jeg fikk rett størrelse. Har ikke prøvd den i år, så jeg vet ikke om den passer. Det ble faktisk ikke så mye bading eller soling med den ifjor heller, - det er ikke slik som i "gamle" dager (mine altså) da jeg bare måtte bade når jeg traff på en god badestrand.

 

Forresten du skrulle, (har lest tråden din, men ikke gitt lyd fra meg før), nå skal jeg til London i begynnelsen av juni og lurer på hvor jeg finner klesbutikker med store størrelser. Ja, for jeg går fortsatt ikke inn i de normale. Jeg kjenner både Oxford Street og Kings Road, men bare i størrelse 40/42. Har f.eks. Marks & Spencer store str.?

 

Og så en ting til, bruker damene i England fortsatt hatt når de går i kirkebryllup med etter-følgende mottagelse?

 

Ja, det er mye en kan lure på her i verden!

 

Natta ---!

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Ja Terri, utrolig hvor opptatte vi kan være. Klart gutta kikker, men jeg tror at veldig mange gutter og menn rett og slett liker pupper slik de er og ikke er så opptatt av verken størrelse eller fasong. Hvilket er herlig og akkurat slik det bør være! Ellers synes jeg at det er utrolig og fantastisk at det går an å gro barn med dem, helt uten annen tilsetning. Så fint at dine fikk gi mat til tre egne barn og enda mange flere!

 

Tilbake til hverdagen: Så flink du var som spiste bare bittelitt - og det i en godterifabrikk! Jeg er imponert og du er ei jente av stål! :)

 

Så koselig at du stakk innom, Resolutt. Jeg har fulgt deg på tråden din også, så jeg synes at jeg kjenner deg litt :(. Av en eller annen grunn er jeg litt sjenert for å skrive på andres tråder, merker jeg, men neste gang skal jeg legge igjen noen ord.

 

Det er veldig fint når vi kan få hjelp av de som har peiling. Jeg hadde en fantastisk undertøysdame i gamle dager og hun bare tok en kikk og fant akkurat det jeg trengte. Du skal se at du får brukt bikinien din i år, det må da kunne bli finvær?

 

Og du skal til London? Så kjekt, da gitt. Jeg har ikke handla så mye på butikker med store størrelser, så er nok ikke den beste å til å gi råd. M&S har godt utvalg, så verdt å kikke der. Ellers er det en butikk som heter Evans og som ser ganske brukelig ut, og det er faktisk en på Oxford st (538-540 Oxford St):

http://www.evans.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=20554&storeId=12553&categoryId=122443&langId=-1&top=Y&cmpid=k68765

 

Ellers, hvis du putter inn 'plus size clothes women' (uten hermetegn) inn i søkefeltet til feks Google kommer det opp ganske mange forskjellige. Kanskje verdt å ta en kikk.

 

Dette med hatter i bryllup er jeg litt usikker på. Godt spørsmål. Jeg frekventerer nok ikke de kretser der det faktisk helt sikkert brukes, er jeg redd. Men tipper at det ikke er så vanlig blant bermen :). Nå fikk du meg til å lure, her skal sjekkes!

 

Mye skriving på meg om dagen, tar vel strengt tatt tid vekk fra ting jeg skulle ha gjort. Lager en egen melding på det jeg tenkte jeg skulle skrive (om vekt og sånn...).

 

Ha en fortsatt god dag alle sammen! Og takk for besøket til dere som kommer innom - kom gjerne igjen!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

De siste månedene har det gått i rykk og napp. Vel, rykka litt opp og nappa litt ned. April og mai har ikke gitt vært særlig stabile. Men endelig ser jeg tall som jeg ikke har sett før og krysser fingre for at jeg er ferdig med å luske mellom 86 og 88 kg.

 

I dag veide jeg 85.6 kg og det er en nedgang på 700 g siden forrige uke. O lykke! :( Noe av dette er nok ferierester, men håper å skrape noen hundre gram i uka i ukene framover. Nå er planen å være flink til å drikke masse og spise jevnt og trutt. Det pleier å hjelpe! Og: Enda en liten cm rundt midjen, så nå håper jeg at jeg snart kommer meg under 80 cm (En måned til?)

 

hilsen fra ei blid skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

med ny vektnedgang:) Det er deilig å kunne se etterlengtede tall, det gir en god følelse og samtidig en bekreftelse på at man gjør de riktige tingene ang kosthold og mat. Nå er det bare å stå på videre, så er jeg sikker på at du når både midje-og vektmål etterhvert.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det fart i tråden din gitt. Veldig artig at så mange hiver seg innpå. Og mange morsomme kommentarer og betraktninger. Jeg humrer litt for meg selv når jeg leser alle disse åpenhjertlige meldingene her inne, selv om jeg helt klart innser at mine meldinger heller ikke er blant de mest "forknytte":-)

 

Det er jo mye vi tenker på, og da er det jo fint i dele- ikke sant.

 

Og så er det så artig at du ser nye tall!!!! Jo flere ganger du ser tallet, jo nærmere er du NESTE nye tall:-)

Jeg veier meg nesten daglig, men oppgir (også for meg selv) kun mandagstallet. Og utrolig stor variasjon fra dag til dag altså.

 

Ha en fin uke

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Takk for koselig hilsen gladjegerigang, det hjelper godt med oppmuntringer. Forresten, så ett eller annet sted at jess hadde kalt deg gladDUerigang, og det syntes jeg var gruelig smart ;). Du får si fra om du vil jeges eller dues!

 

Ja, det ble bra fart på tråden, Jess. Artig det. Åpenbart et fengende tema for alle kjønn. Jeg har flira godt. Herlig at dere deler betraktningene deres!

 

Jeg veier meg også hver dag (ikke si det til noen!). Det hjelper meg å holde fokus. Det hjelper meg også å innse at vi er kompliserte mekanismer hvor det som går inn ikke alltid kommer ut, i alle fall at det kan ta litt lenger tid. Hadde to dager der jeg veide over 1 kg mer enn de andre dagene. Da ble jeg litt muggen og tenkte at det var sikkert synder fra ferien eller fra forrige uke. Men etter litt tid kom jeg jo på at en dag eller to med jevnt og trutt med mat og vann sikkert ville gjøre susen, og det gjorde det!

 

Så lenge en dag eller to med mer grammer, evt kiloer, ikke vipper meg helt av pinnen slik at jeg tenker at det kan være det samme med alt, så er det bra for meg. Tvertimot blir jeg mer gira på at det skal stå mindre dagen etter - noe som er helt stikk i strid med min natur - men kanskje det er håp for litt grunnleggende personendring også?

 

klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

jeg må bare si at jeg brukte "h" størrelse før, faktisk var jeg opp i "j" da jeg ammet. jeg er bare 162 cm høy og det var jo en kjempebelastning!!! men jeg hadde mange fine bher, altså. gikk på butikker som solgte alle størrelser men heldigvis kom det ikke noen dame inn for å dytte, men de måtte se. følte jeg var helt avhenigig av hjelp til å finne bh...

 

det snakkes om at sying og klipping ikke er noe. jeg tok en brystreduksjon for 3 år siden og fikk et nytt liv:) bruker nå c-cup. faktisk tror jeg ikke puppene har krympet så kjempemye heller, selv om jeg har gått ned 20 kilo. jeg var litt lettere enn jeg er nå da jeg ble operert. jeg vil absolutt anbefale operasjon for de som sliter med for mye pupper- eller dajer som vi kaller sånne pupper her-he he:) men det er lurest å slanke seg først

 

nå må jeg gå, har lest gjennom hele tråden din nå, skrulle og nå skal ungene i seng

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Takk for at du stakk innom, jubalong, og fint at du deler dine betraktninger i daje-føljetongen (Hah! Et ord jeg ikke kjente til!). Brystreduksjon er utvilsomt veldig bra når det blir for stort og tungt, og som du sier kan det sikkert kjennes som et nytt liv :). Jammen godt det går an å ordne når det er for mye også.

 

Jeg synes vel ikke mine er så altfor store, men det er akkurat som om de har blitt litt lange og brede? Hmmm... Kanskje det faktisk betyr at de er litt store det, da ;). Vel, vi får se når kroppen ellers er i boks, kanskje jeg får lyst til å fikse litt?

 

Nå er det dyna som gjelder! Natta

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Hatt en deilig helg med nesten fint vær, masse sykling og en del gåing. I går var vi på tur til New Forest som er en veldig særpreget skog med relativt lite med trær og masse busker som visstnok heter gulltorn på norsk. Ganske snålt lanskap, men fint også. I tillegg er det utrolig mange viltgående ponnier der også. Nydelig og fredelige beita de rundt. Og mange hadde ferske ponni-babyer som bare var alldeles utrolig fine. Herlig! De er ikke helt tamme, men de lar folk komme tett innpå, så fikk sett skikkelig på dem.

 

Etterpå ble det publunsj med burger (fysjogfy!) og så tilogmed en is. Sprakk matbudsjettet mitt, men håper jeg ikke må betale altfor mye for det på neste veiing. Heldigvis har jeg trimma godt alle dagene fra fredag. Og i dag er jeg tilbake i hverdagen. Så nå krysser jeg fingra.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

I dag veide jeg 0.6 kilo mindre enn forrige uke og det var deilig. Selv med altfor mye kalorier en dag går det altså an ;). Men jeg har vært veldig flink de andre dagene. Godt å se at det er rom for utskeielser.

 

I dag høljeregner det. Det ser ikke ut som om det skal bli sommer... Er litt lei meg for det, men det er ingen vits i å surmule. Jeg vurderer sterkt å jobbe hjemme i dag, men ut på tur må jeg jo likevel, så kanskje jeg bare skal bite tenna sammen og sette meg på sykkelen. Er veldig grønt og frodig nå da, og solsikkene mine ser gule og blide ut.

 

Ønsker alle en riktig god uke!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Takk for god tilbakemelding om London og butikker i store størrelser. Jeg har kikket litt på flere tråder også, så det skal nok gå bra. Det ender vel opp med at jeg tar turen til de gatene og butikkene jeg kjenner fra før, - og --- jeg liker jo aller best å handle klær i "mine" butikker her i heimbyen! Selv om utvalget ikke er så stort her, får jeg god service.

Sist jeg var i London (1987) synes jeg at de som stod i butikkene var veldig fjerne og arrogante. DET opplevde jeg ikke da jeg bodde der som 18-19-åring, men da gikk jeg nok bare i butikker som førte ungdomsklær.

 

Det skal nå bli artig å ta den turen, i alle fall.

 

I morgen er det veiing igjen, håper jeg har gått ned, har hatt mye fysisk arbeid og har spist svært nøkternt - dvs. fulgt boka. Men en sjokoladeutskeielse i går kveld var ikke

god:( Nå har jeg lagt også den bak med, så vi får se......!

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Ja, her har det regna så mye at det har vært flomstengte veier rundt der jeg bor. Vi hadde jo flom her i fjor, og heldigvis er dette ikke i nærheten av hvordan det var da. Jeg jobba hjemme i går, men tenkte i 5-tida at jeg måtte ut en tur. Altfor vått til å gå ute i marka, så det ble sykkel. Skal si jeg ble overraska når det var omdirigering av trafikk og biler i kø for å komme gjennom områder som sto under vann. Jeg ble i alle fall skikkelig våt på labbene. Men det ble da noen trimpoeng og litt spenning i hverdagen :). Det ser ut som om det blir bedre vær framover nå, i dag er det opphold og bittelitt blå himmel. Og til og med litt sol som bryter igjennom.

 

Du får ha en riktig god tur til London, Resolutt. Bryllup? Angående hatter, så har jeg forhørt meg litt. Det er visst aldri feil å bruke hatt, selv om det visstnok er mindre vanlig enn før. Det er mange som ikke bruker hatt og i mange bryllup er det ingen som bruker hatt i det hele tatt. Tror det kommer mye an på hvor 'posh' man er, evt bryllupet er, og også hvor mye man liker å pynte seg!

 

Det kan mange ganger være like greit å handle der man er vant til. Dessuten er det fint å gå rundt i London uten å måtte stresse innom alt som er av butikker. Og du er jo kjentdame fra tidligere dager, så det er kanskje mange ting du liker å kikke på når du er i London? Håper at veiinga går bra for deg i dag, en liten sjokoladesprekk i et ellers nøkternt kosthold kan da neppe utgjøre så altfor mye? Og du er ferdig med den, som du sier, og da kan det bare gå framover! :D

 

Ha en riktig god dag alle sammen!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...