Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Ned 0,6 kilo er bra!

Du gjør tydeligvis noe riktig nå :-)

Jeg tror ikke det er negativt å spise for mye en dag innimellom. :)

Flomstengte veier!!! Her er det så tørt at vi har vanningsrestriksjoner og skogbrannfaren er stor. Det begynner også å bli brunt og tørt langs veiene....

Meeeeen ... jeg koser meg i varmen jeg.

Stå på videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest skrulle

Takk for hyggelig hilsen, Terri. Tror du har rett i at en liten utskeielse av og til går helt fint. Skjønner at dere har det godt og varmt om dagen og at det er i tørreste laget for alt som er grønt. Men deilig er det når det skikkelig sommer. Godt at du koser deg i varmen! :)

 

Her har det det blitt sommer i dag! Sittet ute i bikini helt til nå (klokka halv ni) og det er fortsatt deilig temperatur. Måtte inn og jobbe litt (he he...derfor jeg er på forumet nå - mester i å somle meg vekk, gitt) siden det er ting jeg bør få gjort til i morgen. Hadde tenkt å klare å gjøre det før i dag, men så måtte jeg bare være ute.

 

I går var det nesten sommer - dvs sol innimellom men litt kjølig drag i lufta. Men vi er ikke bortskjemt for tida, så kjæresten min og jeg var ute på sykkeltur halve dagen siden det var så fint ute. Vi sykla en skikkelig runde, men med ganske lav intensitet og masse stopp for det var så mye fint å se på. Og så hadde vi lunsj i sola på en veldig koselig pub. I dag har vi vært ute og sykla og gått tur i skogen, og det var så fantastisk deilig! Ble nesten kanindreper på veien hjem, en liten kaninunge satt i veikanten :D. Heldigvis tok den til vettet etter å ha hoppa ved siden av meg noen meter og forsvant inn i buskene igjen.

 

Det ble ikke så mange trimpoeng som jeg hadde villet verken i går eller i dag, men jeg jobber med å godta at jeg ikke må ha maks uttelling hver gang jeg er ute med pulsklokka. Noen ganger er moderat trim helt ok, men det er litt hardt å huske på det når fokuset om å forbruke energi er så stort. Heldigvis veier selve opplevelsen av en rolig sykkeltur eller tur i skogen opp for dette. Og at jeg er ute sammen med kjæresten min er også veldig fint. Det er ikke så veldig ofte vi trimmer sammen, selv om vi prøver å øke frekvensen. Han ikke så utholdende når det gjelder gåing, og da blir han fort lei og dermed blir jeg lei, spesielt fordi jeg liker å gå litt lenger turer, og da er det ikke så moro for noen lenger. Derimot er han i uendelig mye bedre sykkelform enn meg og trenger å få sykle litt fort. Men han er mye mer tålmodig enn meg og tar meg med på tur selv om jeg er mye saktere.

 

Så, har hatt en herlig helg - og skulle ønske det var fredag i dag, og ha helg en gang til akkurat nå :). Ha en god uke alle sammen!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

I dag er det visst ikke bunn i meg. Sitter på jobben og ser ut på sommeren og har bare lyst til to ting: Veldig lyst til å gå ut og veldig lyst til å spise. Har kaloriene under kontroll så langt heldigvis, men hadde det ikke vært veiing i morra, så er jeg faktisk ikke helt sikker på om jeg hadde klart meg... vel, dagen er ikke over enda, så kan fortsatt sprekke :D

 

Mantraet om at jeg er flink og sterk og bestemmer over kroppen min lyder så uendelig svakt i dag. Som musepip, bare. Får drikke vann og kaffe og lettsjokoladedrikk. Og spise frukt. Blir jeg helt hugær'n så får jeg gå hjem og legge meg og vente på en ny dag... :)

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

huff! håper det går over. jeg har hatt det slik i en uke nå, og det gikk som det måtte gå i dag. opp 0.7 eller noe sånt. ble så sur, at jeg hoppet av vekten uten å se ordentlig etter. så jeg hvordan du har det, men det trenger ikke å bli like langvarig

 

lykke til videre:)

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Det går smått med meg, synes jeg. I dag kan jeg melde om nedgang på 200 g. Skal vel ikke klage, for den siste måneden har jeg i alle fall gått ned sakte men jevnt og trutt og ikke tulla opp og ned som jeg gjorde i mars og april. Men hadde jo håpa på litt kjappere progresjon. Nå har jeg vært riktig så flink denne uka og synes ikke at jeg har fått uttelling for det.

 

Begynner typisk å se etter hva jeg må gjøre annerledes. Jeg lureveier jo hver dag og ser at vekta varierer, så kan kanskje tenkes at det ser bedre ut allerede i morgen, men det er jo i dag som gjelder! Jeg har justert matmengden min ned fra 1900 til 1800 de siste to ukene men lurer på om jeg kanskje må gå tilbake til 1900. Jeg er ganske mye i bevegelse og har nesten alltid et sted mellom 15 og 20 poeng i uka. Det passer meg fint siden jeg sykler til og fra jobben hver dag og liker å gå av og til i tillegg, så har ikke lyst til å redusere på trimminga. Jeg trener ikke noe styrke, så kanskje det er tingen å komme i gang med. Synes det er så kjedelig, men får vel hente fram noe motivasjon og begynne i det små.Hmm....Gjorde jo styrkeyoga ei stund, kanskje jeg kan komme i gang med det igjen...

 

Nei huff så mye klaging! Været er fint og jeg har tro på at dette kommer til å bli en riktig så fin dag! Jeg er nok litt sulten i dag også – håper det er bedre med deg, Jubalong! Kjipt når kroppen bare vil ha mat. Men jeg skal prøve å fokusere på andre ting (Ha ha! Akkurat som om det nytter!). Nei, jeg SKAL prøve å fokusere på andre ting! Dessuten er jeg sterk og flink og bestemmer over kroppen min (Musepip: Piiiip Piiiiiip). Neineinei, nå får det være slutt på klaging!

 

Takk for oppmuntrende ord forresten, Terri! Det hjelper på det. Ha en riktig så fin dag alle sammen!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Det går opp og ned. Nå går det bedre med meg. I dag er jeg ikke så feit lenger, og heller ikke så sulten. Dette skal nok gå bra det, kan da ikke miste motet bare fordi det går litt tregt? Var ute på en liten løpetur før i dag siden det blir lite trim de neste dagene. Hadde greit overskudd og føler meg nå blid og fornøyd. Nå skal jeg på jobben og det er helt greit, men det pøser ned ute og jeg har ikke så lyst til å bli våt... Nei, får nok finne fram vanntett og sette meg på sykkelen!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å si at aller innerst inne er jeg vanntett så det gjør ikke noe om jeg blir litt våt.... men jeg vil jo tro at det er en fordel å være ganske tørr når du kommer på jobb he he he. Håper det har lettet til du skal hjem igjen.

Ha en god dag.

Hilsen Terri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

He he...jeg pleier å si det samme, Terri. Pleier ikke å bry meg så mye om jeg blir våt heller, for på jobben har jeg andre klær som jeg skifter til likevel. Akkurat i dag var jeg nydusja, og så skal jeg på fin middag i kveld rett fra jobben. Så hadde kjole, penjakke, pensko og sminke i ryggsekken da jeg dro avgårde. Men nå sitter jeg tørr og fin og lurer på om jeg skal jobbe litt. Jeg er stipendiat og kan styre jobbinga mi sjøl. Surrer rundt innimellom og jobber knallhardt i andre perioder... Deilige liv! ;)

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

I går var jeg på Harry Potter-middag! Kanskje ikke så magisk i trolldomsforstand, men var i en spisesal på et college som likner litt på HP-matsalen. Veldig fin matsal, altså. Ganske god mat, og virkelig helt utrolig deilige viner. Jeg bestemte meg for ikke å telle kalorier, men gikk nok godt over budsjettet mitt.

 

Hele greia var ganske spesiell for meg som er ei enkel jente fra landet. Veldig britisk og posh, og folk hilste og sa 'how do you do' med særdeles poshe aksenter (Hva svarer man da da? Jeg kjenner da ingen som snakker sånn!). Og jeg måtte da selvfølgelig konversere så godt jeg kunne, noe jeg er litt uvant med og ikke egentlig synes er så ålreit. Satt trygt ved siden av veilederen min ved middagen, men etterpå gikk vi til et annet rom for dessert (masse deilige bær og ost: Namm!) og vin og portvin, og da satt jeg ved siden av college-presidenten. Jeg følte meg unektelig litt dum da jeg klaska bærene mine oppi bollen med vann som var plassert på tallerkenen min. Jeg hadde ikke fulgt med i timen og lagt merke til at den skulle man jo sette på siden og plaske grisefingrene i ved behov... Presidenten var veldig hyggelig, og sa at det gjorde da ingenting! Og så snakka vi om høns og Norge og juletrær til det var på tide å gå hjem.

 

Ja, ja. I dag er jeg i alle fall bittelitt bakfull (selv om jeg var ganske forsiktig med vinen!) og har sovet dårlig, så tror det får bli en kort dag på jobb. Merker at jeg har lyst på burger og pottitgull, men drikker kaffe og spiser frukt og prøver å tenke på noe annet. Reiser til London senere i dag og det kan bli en utfordring når det gjelder mat slik jeg er nå...

 

Ha en riktig så fin dag!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

artig middag, da? studerer du i england? synes det er vanskelig selv å holde seg på matta når det er sånne utfordringer. men hvis det ikke kommer for ofte så går det vel bra å unne seg noe ekstra. vi skal jo holde på med dette en stund og må passe oss resten av livet, så da nytter det ikke å bli helt asketisk. jeg er ikke bortskjemt med store fester og forretningsmiddager, så jeg klarer stort sett å kose meg når det først skjer noe. ja, ja man trenger jo ikke å ta helt av da:)

 

håper du klarer deg gjennom london turen uten store utskeielser, for med gårsdagens vininntak, vil det vise seg på vekten hvis du hiver innpå burger og chips i dag i tillegg.

 

nå er motivasjonen min kommet tilbake og da er det lett å si hva som er riktig, men for et par dager siden var jeg helt ute å kjøre og da var det bare usunn mat som sto i hodet på meg. jeg gikk litt opp, men det får bare være sånn av og til, så lenge jeg klarer å ta meg inn igjen. det er jo ikke gjort på to- tre uker dette her og man klarer ikke å være like standhaftig hele tiden. men vi må være veldig flink og sterk ,når vi skal ned så mange kilo, nesten hele tiden....

 

ønsker deg en fin helg:)

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Ja, Jubalong, jeg er student etter mange år i arbeidslivet. Det er fint, føler meg helt utrolig priviligert. Liker å lære nye ting og så kan jeg styre tida mi veldig sjøl...på godt og vondt! Jeg er også glad i å kose meg med mat og vin og det har jeg tenkt å gjøre resten av livet, så enig i at det er viktig å gjøre det i blant også i denne livsomleggingsprosessen. Det er godt at du har kommet deg igjennom den strie matfasen du har vært inne i. Det er vel kanskje ikke så rart at vi kan havne utpå litt av og til. Vi legger jo fra oss mange dumme vaner i denne prosessen vi er inne i og det er ikke gjort over natta. Men det er klart: Vi er flinke og sterke, så med litt mer tid så er vi der ;).

 

Synes faktisk jeg klarte meg ganske fint når det gjelder mat i London. Fredag gikk veldig bra uten en eneste liten burger eller chips! Men i går havna jeg littegrann utpå og er litt sur på meg sjøl for det. Jeg synes nå at jeg nesten alltid klarer å gjøre de lure valgene. Når jeg drikker kaffe ute blir det veldig ofte svart kaffe og av og til når jeg skal kose meg litt ekstra har jeg kaffe latte lagd på skumma melk.

 

Men i går var det brukbart vær, vi satt ute i sol-innimellom-vær på kaffebar og jeg hadde lyst på noe kaldt å drikke. Og det var da skrullehodet sa takk for seg, for jeg ville ha kaffefrappucino som er litt milkshakeaktig og det er jo ikke særlig glupt. Greide å ta den midterste størrelsen selv om jeg egentlig ville ha den store og sa Â’nei takkÂ’ til krem på toppen, så det var rester av vett i skolten i alle fall. Vel, klarte ikke å velge riktig type for det var ikke kaffe i det hele tatt i den jeg fikk. Dessuten kom den med krem. Jeg skulle bare latt den være, men venta lenge på den og synes ikke jeg kunne kaste den heller. Den var ganske god, men jeg blir så irritert over at jeg ikke bare kunne ha bestemt meg for at jeg ikke ville drikke den. Skal jeg ha noe usunt så bør det jo helst være noe jeg synes er skikkelig godt, for det er jo en del av det nye livet mitt at jeg ikke skal være søplekasse for mat lenger! Men kremen lot jeg være. Spiste is seinere på dagen også, så igjen var visst hjernen kobla fra...  Godt var det, men i går ble det MANGE kalorier og det er rett og slett ikke verdt det når jeg blir så sur av det :). Jeg har på ingen måte vaert fanatisk i denne prosessen, unna meg litt her og der, men da har jeg nesten alltid bestemt meg på forhånd for hva som er greit og da blir jeg ikke sur i etterkant heller. Slik sett har jeg nesten ikke sprukket i de månedene jeg har slanka meg. Men hjernefrakobling synes jeg er dumt og unødvendig! Men i dag er det ny dag og jeg skal spise fornuftig. Blir nok ikke pizza på gubben i kveld... ;)

 

God søndag til alle!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en middag du var på. Har du flyttet til england for godt eller bare mens du studerer?

Apropos denne omleggingsprosessen: Det er ei som går på samme kurs som meg som hoppet av etter forrige møte som var nest siste møte. Hun var ferdig slanket, hadde gått ned sine 4 kg og var strålende fornøyd. Jeg tok meg i å tenke noe sånt som "gå GR-kurs for 4 kg???" Men tenk om jeg hadde vært så lur. Det er en litt annen problemstiling å gå ned 4 kg enn å ta av 20-30 kg.

 

Jeg er inne i en periode der jeg er litt lei. Ikke sånn at jeg lurer meg unna eller tuller med maten, men jeg har allikevel liten motivasjon. Jeg har fremdeles rundt 10kg igjen og det føles langt til målet.

 

Det er mulig jeg må unne meg litt mer "godis". Når ferien starter skal jeg ta en liten pause fra denne fintellinga, og da blir det sikkert plass for litt ekstra. Jeg skal være forsiktig- men ikke så fanatisk som jeg har vært hittil. Og så kommer jeg sterkt tilbake når ferien er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Planen var å studere her i 3 eller 4 år. Nå har jeg snart gjort unna 2 år. Jeg har jobb i Norge som det er meningen at jeg skal tilbake til. Imidlertid traff jeg jo denne fantastiske mannen min, og han vil jeg ikke gi slipp på! Vi snakker stadig om hvor vi skal bo når jeg er ferdig. Han har en jobb han trives godt i, men synes Norge er topp, så han er absolutt flyttbar med tid og stunder. Jeg trives godt her, så har det ikke travelt med å komme hjemÂ…

 

Dette med å holde motivasjonen er ikke så enkelt hele tida. Jeg har forstått at du har vært veldig strikt med hva du putter i deg av mat, og du har jo flotte resultater, så det er tydelig at det nytter. Tror vi hadde ganske likt utgangspunkt, men du er nok litt foran meg i løypa. Jeg har nok vært litt slakkere i strikken og det virker det også, selv om det nok går litt tregere enn det kunne ha gjort. Vel, det jeg prøver å si er at kanskje du kan tillate deg en litt mindre stram periode (Men ikke åpne alle sluser nå da! Ikke at jeg tror det nå som du har vært så flink så lengeÂ…). Og kanskje også åpne for litt feitere mat. Ofte er det ikke så mye Â’feit smakÂ’ som skal til. Jeg likte ikke majones før, men nå synes jeg det er godt og bruker stadig vekk bittelitt sammen med reker, tunfisk eller skinke. Da synes jeg at jeg får smaken, men synes ikke jeg trenger så mye. Og jeg veier fortsatt hvis jeg har sjansen. Av og til spiser jeg skikkelig feite fy-fy greier også. Elsker aioli og guacamole som typisk er ting som spises med andre og da kan jeg ikke sitte og veie. Finner ut hva en passelig teskje veier og så tar jeg et visst antall forhåndsbestemte skjeer. Jeg blir så deppa hvis jeg må nekte meg alt mulig, ser du. Men ikke alltid jeg synes dette er så morsomt heller. Har igjen ett sted mellom 10 og 13 kilo og vet at det kommer tøffe tider framover innimellom. Men vi er nå over halvveis og det er da litt av en bragd det også! Apropos å gå på kurs for få kilo: Det er litt vanskelig å skjønne for de av oss som skal ned så uendelig mye mer, men du har nå så rett i at det er lurt. Hadde vi nå bareÂ…;)

 

Kos deg i sommer med den mye mye slankere jess. Holder du koken sånn passelig går du nok fortsatt kanskje ned litt eller holder deg til over sommeren. Deilig utgangspunkt for en ny giv til høsten.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg med beksrivelsen din av HP-middag. He he he skyllebolle he he he. Ikke så gøy akkurat når det skjer men gruelig gøy etterpå....

England er et supert land. Jeg er ofte over en tur og har brukt mange ferier der. Variasjonen fra syd til nord er stor og det er masse å se og oppleve. Jeg holder også på med en hunderase som er opprinnelig engelsk, det gjør at jeg etter hvert er blitt kjent med mange og har mange spennende arrangementer å reise på (flere enn jeg klarer å delta på.... valgets kval...)

Så flink du var i London. En liten utskeielse eller to skal du ikke la deg knekke av... stå på.....

Klem Terri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg kom plutselig på at jeg var borti slik "suppe" en gang i min ungdom. På min aller første sydentur for 25 år siden bestilte vi Paella. Ved siden av kom det ei skål med ei veldig tynn, lysegrønn suppe med noen sitronskiver oppi. Og jeg spurte kelneren høflig etter "spoon for the soup"

Mine venner har enda ikke glemt dette :-)

 

Den suppa går nok godt inn i GR-kostholdet, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Nå måtte jeg flire, jess! Det er ikke alltid så lett å vite hva som er hva, men det er klart, er man usikker så kan man jo vente og se på hva andre foretar seg... Det tenkte jo ikke jeg på akkurat da. Jeg har faktisk fått en suppe som liknet på det du beskrev en gang... den var litt svakt oransje med bittesmå biter oppi. Vi var på en veldig enkel restaurant i et fattig land og spurte om vi kunne få suppe, og ja, det kunne vi få - fikk grønnskassuppe til forrett. Vi spiste den høflig med litt ekstra salt i. Da vi fikk hovedretten etterpå skjønte vi at suppa var kokevannet til grønnsakene vi fikk servert til hovedretten... Dette satte ting litt i perspektiv, kan du si. Synd det ikke varte da vi kom hjem.

 

Hva slags hunder har du, Terri? Så du reiser hit på hundearrangementer, du da kanskje? Det er veldig fint i England, det synes jeg også. Men jeg savner Norge innimellom. Vel, med HP-middag og London ble det litt flere utskeielser forrige uke enn det jeg er komfortabel med (Kanskje jeg faktisk skulle kost meg med skyllebollen min...blir jo ikke mange kalorier det...!). Men jeg har mistenkt at jeg kanskje spiser litt lite i forhold til trimminga, så ikke det sikkert det slår ut, ser du. Vel i morgen skal det veies, så da får vi se.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Ufattelige 1.3 kg ned i dag! Da har jeg runda 15 kg med god margin. Et slikt hopp har ikke jeg hatt siden første uka. Jeg er så ufattelig fornøyd ;)! Kan selvfølgelig tilskrives tilfeldigheter, men kanskje jeg faktisk trenger å gi kroppen litt mer mat innimellom?

 

En riktig god dag til alle!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

....så flink du er. Gratulerer så mye. Det er skikkelig deilig å få ett hopp ned og komme nærmere målet sitt. 15 kg er mange kilo, så du har all grunn til å være kjempefornøyd og stolt av deg selv. Gleder meg til jeg selv kommer dit;)

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Det var kjempefin nedgang. Det er jo ofte slik at det går i rykk og napp. Gikk selv ned 1 kg denne uka til tross for utdrikningslag i helga, og det er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du altså:-)

Dette var dama som har fått fart på vekta:-) Jeg må bare gratulere.

Du skylte vel av alle kaloriene i den vannskåla, skjønner jeg:-)

 

15kg! Det er et anstendig tall. Har du prøvd å stable 30 halvkilospakker med melange? Se for deg at de smelter til halvstivnet fett som legger seg rundt kroppen din. Huffamei altså! Vi skal være utrolig glad de har smeltet AV.

Og vi fortsetter med freidig mot:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Takk for hilsener, gladjegerigang, metchen og jess. Jeg har vært skikkelig blid i hele dag, jeg! Sitter og feirer med et stort glass vann. Dere skal se at det var skyllebollen som gjorde utslaget, skylling av kalorier før inntak er særdeles virkningsfullt :). Vakkert melange-scenario her... rart og ekkelt å tenke på at mesteparten av det som blir borte faktisk er rent fett.

 

Jeg har sett på fettet inne i kroppen min en gang. Uff, unnskyld dersom jeg blir litt ekkel nå. Jeg skar meg på innsiden av leggen med kokkekniv en gang og måtte på legevakta og sy 15 sting midt på natta (Lang og uspennnende historie...). Veldig kjedelig sak. Men i alle fall, da fikk jeg sjansen til å se inni leggen min – ha ha, jammen bra jeg var godt polstra, for det ble ingen muskelskade eller særlig med blod – så tenkte jeg at dette er jammen ekkelt og at jeg skulle se til å slanke meg. Men da det ble sydd igjen, så glemte jeg meg litt igjen, gitt ;). Rart det der. Men det spiller jo uansett ingen rolle lenger nå :D

 

Stå på videre, alle flinke damer!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig diskusjon dere har. Jeg er desverre for trøtt i kveld til og delta. Jeg tenker litt på det med søvn og slanking. Har hørt at for ogbli slank må en og sovee godt om natten. Det er jo da det foregår en hel del i kroppen vår. God natt, da dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Hei amalia, hyggelig at du stikker innom en tur! Du har nok helt rett i at det er veldig viktig å sove nok, både for slanking og for mange andre ting. Jeg får vel finne dyna på alvor jeg også nå. God natt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Akkurat vært ute og jogga en snau time. Rart hvordan det kan være: Løping har alltid stått for meg som et mareritt – noe jeg har forbundet med å bli altfor sliten og lei. Nå liker jeg det faktisk, men løper bare ute i marka. Jeg merker også at jeg løper mer og stamper mindre når jeg er ute nå, så løpeformen er helt klart blitt mye bedre. Kjenner at jeg har mer overskudd til å prøve å utnytte kroppen ved å bruke armene til å drive meg framover og å lange ut litt mer. I starten var jeg redd for at jeg skulle bli altfor sliten, men nå tenker jeg heller at da får jeg bare gå i steden. Men jeg er veldig glad i pulsklokka mi, for den forteller meg hvordan kroppen min EGENTLIG har det, og så lenge pulsen er innenfor et bestemt område vet jeg at jeg har kontroll, og da går det alltid bra. Presser meg litt innimellom slik at jeg får skikkelig høy puls, og da kjenner jeg at jeg er i live ;). Det er moro å løpe – hvem skulle trodd det?

 

Og etterpå trente jeg styrke på mage og rygg etter inspirasjon fra gladjegerigang (Tusen takk! Annenhver dag framover!) og det er ikke det morsomste jeg vet. Men det var tross alt bare 10 minutter av dagen min, og jeg gjør da mye annet i løpet av dagen som heller ikke er noe morsomt. Nei, her må det nok en holdningsendring til! Begynner pent med bare litt styrketrening, men etter hvert må nok andre kroppsdeler til pers. Har spesielt dårlig samvittighet for armene mine – de er ganske slamsete...

 

Ha en riktig så fin dag alle sammen!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...