Gå til innhold

Bort med "bilringen" før bikinisesongen...


Anbefalte innlegg

Noen som blir med å rapportere inn her?

 

Håper å komme inn i bikinien til sommeren uten å føle meg som en flodhest... Skal være med på internettkurs som starter i neste uke, men det hadde vært koselig å ha flere å dele erfaringer med her på forumet. Også hjelper det sikkert på motivasjonen å være flere?!

 

Jeg er 32 år, 172 høy og veier 75, 1 kg. Har planer om å gå ned til 68 kg, dvs ned ca 7 kg, dessuten håper jeg å få litt bedre kondis og litt mere muskler å møte hverdagen med. Er ofte sliten og trøtt som mamma til to små, og i vinter har jeg kompensert med litt for mye sjokolade på kveldene. Jeg meldte meg inn i vektklubben for en uke siden, og gikk bums ned 1 kg. Det blir spennende å følge kurset syns jeg, gleder meg!

 

Jeg har veiedag på mandag. Kommer tilbake med mål, har kjøpt målebånd i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Heisann morellen

Velkommen hit, og gratulerer med beslutningen om å gå kurs. Det er en fornuftig og konstruktiv måte å gripe an problemet på.

 

Men - jeg fikk også lyst til å minne deg på at noen flodhest er du altså ikke - med dine 75 kilo fordelt på 172 cm. Så om det skulle komme bikinivær før du er i havn kan du TRYGT sprade rundt og bli brun og lekker.

 

Du vil sikkert føle deg mer vel og ta deg enda bedre ut når du når målet ditt (og det har du gode sjanser for å nå innen sankthans!). Men jeg syns du tenker veldig dårlig/strengt om deg selv når du beskriver deg som en flodhest med såpass moderat overvekt.

 

Du er flott som du er. Og nå skal du bli slankere, sunnere og sprekere!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...