Gå til innhold

Amathea og Pinnedyrs motivansjonstråd!


Gjest Pinnedyr

Anbefalte innlegg

Gjest Pinnedyr
Joda' date=' vekten viser 88.9 kilo. Aner ikke om jeg har gått ned eller ei, siden batteri ikke var å oppdrive til vekta mi.

Men synes jeg har vært flink! Bare se her:

 

[img']http://i199.photobucket.com/albums/aa181/kineroya/Utennavn-1.jpg[/img]

 

Hva synes du? Jeg mener dette er bra saker. Føler meg flink, og blir glad av det. Håper vekten viser nedgang om ei uke :D

 

Litt lite trimpoeng, men har vært "lenket til hjemmet og jobben" den aktuelle uken. Dette er pga samboer som jobber kveld annenhver uke, så da må man passe datter helt selv hele kvelden. Ikke noe å klage ove ri grunn, men blir lite trim av sånt :(

 

 

SLik så det ut forrige mandag. Denne mandagen er slik:

 

Vekt: 88,6 = 0,3kg ned.

Midje: -2cm (hemmelig hva mål er, det er sååååå flaut!)

 

ukessammendraguke3.jpg

 

Jeg tror at grunn til "lite" nedgang er manglende vanninntak i helgen, samt at jeg har spist for lite enkelte dager.

 

Mål for denne uken er å ta kosemerker på feks onsdag og lørdag, og generellt spise mer og drikke mer vann i helgen også. Jeg er jo ellers flink i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar
Gjest Pinnedyr

Sukk og stønn. SLiter med motivasjon. Både når det gjelder trim og mat.

Har bare lyst til å legge meg ned på en sofa og gofle i meg kake og godteri non-stop nå.

Er vel bare en slik nedtur man har av og til. Husker også at onsdag for to uker siden var ekstrem.

 

Det kommer en ny dag i mrg. Vi får tro og håpe at i morgen blir det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du oppdatere med den fantastiske vektnedgangen din da. Du er jo bare dritflink!:D

 

Har ikke veldig mye å oppdatere med fra egen vektnedgang, siden jeg..eh, ikke veier meg. Men Går ned da. Fått løsere jakke og bukse.

Gudskjelov at jeg klarte å presse meg ut på treninga igjen. Ellers hadde jeg liggi dårlig an, i og med at jeg ikke er halvparten så flink til å organisere spisinga som lille pinne:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr
Nå må du oppdatere med den fantastiske vektnedgangen din da. Du er jo bare dritflink!:)

 

Har ikke veldig mye å oppdatere med fra egen vektnedgang' date=' siden jeg..eh, ikke veier meg. Men Går ned da. Fått løsere jakke og bukse.

Gudskjelov at jeg klarte å presse meg ut på treninga igjen. Ellers hadde jeg liggi dårlig an, i og med at jeg ikke er halvparten så flink til å organisere spisinga som lille pinne:).[/quote']

 

 

Fader. Dumme internett slettet det superlange innlegget mitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr

Får skrive innlegg til deg på nytt, A.

 

Skrev noe om at du var dritflink, jeg bare depper. Du fikser opp, jeg må tvinge meg til allt. Du er positiv, jeg er negativ osv

 

sukk. Ble ikke mer positiv av at internett kuttet meg ut et sekund, og det megalange superbra innlegget jeg skrev ble poff borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr

Faderrullan altså! Nå er jeg skikkelig u-positiv igjen! Dette MÅ fikses på! Pronte!

Rams opp:

-Går ned i vekt

-Har bra liv

-Går ned i vekt osv osv

 

i126514352589135yy6.gif

 

Les mer bøker, ri hesten mer, vær mer positiv, drikk vann (det gjør jeg da), spis sjokoladepudding hver helg (det gjør jeg også!) og ri hesten mer. Ingen vits i å ha hest som man ikke rir på!

Dæsken, fiks opp i livet (matlivet og mental livet). Be happy osv.

 

Må bare legge til her: dette ser ant vis helt sprøtt ut for andre, men må bare røske litt opp i meg selv. Har en tendens til å fokusere FOR MYE på det negative ved å slanke seg (spise sunnere).

Jeg fokuserer på kaker og godteri i stedet for gulrøtter og tall på vekt. Dette må fikses på. Er slitsomt å tenke på KAKER hele tiden. Er jo tross allt ikke et ekte kakemonster heller!!

 

i113095478362794lh6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr

Hurra!

Endelig ser jeg skikkelige resultater!

Byttet veiedag fra mandag morgen til lørdag morgen, å mao er det fem dager siden jeg veide meg sist.

Resultatet denne uka er til å bare eeeeeeeeelske!

 

86,5 kg! Dvs -1,3kg! wohooooo! Og det bare på FEM dager! :)

 

Kjenner at jeg føler meg SÅ mye bedre nå. Dette er virkelig en uke jeg skal prøve å huske på når ting går meg i mot.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal dette gå. Osv.

 

Sitter paralysert inne på hybelen, og er sulten.

Er nesten så jeg har lyst til å slenge meg på noe slankesmoothie greier, for å komme igang. Men jeg skal ikke gjøre det da..

 

Får nesten litt hetta her. Ja, ja. Får fokusere på at innsatsen gir resultater til sommern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner trangen, ja.

Akkurat nå siter jeg her, har nesten goflet i meg 100 gram hvit kokesjokolade i dag. Tømmer nok pakken før det er leggetid. ÆSJ ass! Pokker så dum jeg er !

Blir nok vekt opp på lørdag, ja :)

GUUUUD så lei jeg er akkurat nå :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fett ass!

 

Nå har jeg satt opp en lapp på speilet, der det står 15 april: 80 kilo.

 

Så jeg ikke glemmer hvor gøy det var å se det tallet, for et par år sida.

 

Og når jeg har nådd det så skal jeg skrive 15 juli:75kg.

 

Burde være helt overkommelig, hvis jeg går ut ifra at jeg veier ca 86 nå, og er flink med mat, og trener som jeg gjorde forrige gang.

 

Mitt endelige mål er å nå 70-72 kilo. Satser på at jeg når det innen bursdagen min i september. Det første jeg skal gjøre den dagen, er å ta en seiersrunde i mine skinny jeans.(ned til kiosken, og opp igjen. he he, neida.)

 

Har tenkt at jeg skal klare det, helt siden jeg var 25, så ber en bønn om at jeg klarer det når jeg blir 28 i år.

Hallleluja!

he he.

Ja, ja. Var på bosu på torsdag, og idag, og har tenkt til å gjøre som jeg gjorde sist jeg gikk ned 25 kg på et år (ja under det igrunn. 10-11 måneder). Trene ca 4 økter i uka. To harde økter, og to litt lettere. Blir så bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gave up jogging for my health when my thighs kept rubbing together

and setting fire to my knickers!

 

 

Joda! Dette var noe ei engelsk venninne hadde skrevet på facebook. Syntes det var så passende, at jeg bare måtte lime det inn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...