Gå til innhold

10 000 om dagen


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

Ja, da er vi i gang med vårens skrittelling. Målet er å komme seg over de anbefalte 10 000 om dagen.

 

Finn fram skrittelleren og blås støv av den. La det gå sport i å komme seg så nært opptil eller over 10 000 skritt om dagen.

 

Er du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Du er jo kjempe god. Skal starte opp med skritteller på jobb. Det blir kjempe spennende. Vi er et lag med 8 personer , som er med i en landskonkurranse. Der blir de beste kåret med reisesjekker. vi må gå minimum 10000 skritt, men jo mer jo bedre. et tips som er en kjempe motivator....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' da er vi i gang med vårens skrittelling. Målet er å komme seg over de anbefalte 10 000 om dagen.

 

Finn fram skrittelleren og blås støv av den. La det gå sport i å komme seg så nært opptil eller over 10 000 skritt om dagen.

 

Er du med?[/quote']

 

 

Jeg er med :-) , får antagelig skritteller tilsendt imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Har som mål å gå 10000 til dagen, men ryker rett som det er...må jeg rapportere til dere legger det litt mer press på meg.....

I går hadde jeg 8800. I dag skal jeg over 10 000!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåste støv av skrittelleren min for noen uker siden og har blitt helt hektet.

Jeg har som mål å gå minst 11 000 skritt om dagen (minst 40 min aerobe skritt), og har klart det hver dag hittil.

 

I går gikk jeg 13914 skritt totalt. (5424 aerobe)

 

Det er det totale antall skritt som dere skriver inn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei ;)

Jeg blir også med. Er jo kjempemotivasjon dette her. Har bare en gammel stegteller, som ikke funker helt, men skal kjøpe meg ny, Så jeg får heller rapportere når jeg får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg rapporterer det totale antallet ja, fordi det viser hvor mye man har vært i aktivitet om dagen ;)

 

Godt i gang i dag, snart 9000 allerede etter å ha gått til barnehagen og så videre til kurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for meg en kjempe motivasjon for å komme i gang. regner med og få skritteller i kveld. Jeg foreslår en konkurranse, ser at froeken leder stort. Kom igjen folkens. Konkurranse motiverer ihvertfall meg, men 10000 skritt er mye. så greier vi 10000 er det kjempe bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke et nøyaktig tall i går, skrittmåleren viste 7500, men jeg gikk en liten tur i går, som jeg vet fra tidligere er rundt 3500 skritt, å når jeg gikk ut på turen sto telleren på 5200, å når jeg kom hjem sto den på 7000, så viss jeg plusser på 1700, kommer jeg til 9200. Vet ikke helt hva som sjekke, og hvorfor den ikke telte, den pleier være ganske stabil når den ligger i lomma, men merket når jeg gikk at jakka stoppet oppå den, kanskje derfor.

 

Men uansett, endte på ca 9200 i går, nærmer meg stadig 10000, nå må det full skjerpings til...

 

men det positive er at det er deres feil at jeg gikk den lille turen jeg gjorde i går, var skikkelig umotivert og trøtt og hadde mest lyst å ligge på sofaen, men så tenkte jeg, jeg kan ikke komme i dag og rapportere 5000 og noen skritt...uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Kjempebra pav og sol68 og EliseV.

 

Er hjemme i dag med febersykt barn så det er begrenset hvor mye jeg får spasert, satser på å gå en tur i kveldingen og håpet om 10000 i dag er der fortsatt!

 

Gå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått og gått. Ufattelig hvor langt en skal gå for å få 10000 skritt. Etter og ha gått i 1,5 time og itillegg en del på jobb ble mitt resultat :11956. Jeg anbefaler dere alle til og gå inn på dytt.no , da får dere motivasjon . reisesjekker utdeles til de beste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med.

Men skrittelleren min tar med hver gang jeg beveger meg.............

Så jeg kommer oppi 18000 etter en halv dag.

 

Så må få kjøpt meg ny ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg syntes også jeg må gå utrolig mye for å få skritt, så tror ikke den er helt rett. Til tross for en god del gåing på jobb i dag, en lang gåtur i raskt tempo, så er jeg bare oppe i 10148 skritt i dag. Tror jeg må kjøpe meg en ny en. Den jeg har brukt, fikk jeg hos ei venninne som ikke brukte den, men tror ikke den er helt stabil nei.

Ha en super fredagskveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så det dårlig ut med skrittelleren min, har vært syk og ligget i hele dag. Men i kveld fikk jeg tatt 2 runder på 3 km. Skrittmengden i dag ble : 11572. mitt mål er og øke litt for hver dag. Håper vekten kommer til og rase nedover med denne trimmengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke vært inne på forumet i går, men resultatet mitt fra torsdag og fredag ble hhv 14236 og 14289. Ganske så fornøyd med det.

 

I dag er det lørdag, været er helt fantastisk nydelig. Jeg er hjemme alene med lille gullet mitt og hun trenger straks en liten lur. Da er det ut på tur med vogn og bikkje. Håper jeg klarer mange skritt i dag. Helgene er en stor utfordring for å samle skritt siden det er fri fra jobb og mindre gåing. Men bonus her blir jo at mesteparten av skrittene da tross alt blir aerobe skritt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Heia.

 

Sykt barn i går og kollegafest så jeg måtte virkelig planlegge for å komme over 10 000 skritt. Gikk til og fra festlokalet tidlig på dagen for å sikre meg, pluss gikk hjem fra fest i natt. Totalt 11043 skritt.

 

I dag har jeg syke menssmerter, men når paraceten virker inn skal jeg ut og gå. Gleder meg til det ;)

 

Bra jobba alle sammen. Herlig at vi har kommet i gang sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke med på konkurransen, men må bare rapportere gårsdagens antall skritt. Det var så kult, jeg gikk i Oslo og shoppet etter skinnjakke. Fant ingen. Men skrittelleren viste 19289 skritt da jeg kom hjem.

 

Ikke rart jeg hadde vondt under beina......

Og så hadde jeg gått og travet i et fryktelig tempo i mange timer. Var helt svett, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...