Gå til innhold

10 000 om dagen


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Mandagens resultat ble 14 180 skritt. (63 aerobe minutter)

 

Har satt meg nytt mål denne uken; minst 13 000 skritt og minst 60 aerobe minutter.

 

Hvor er resten av dere hen? Har alle sluttet å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Nå står telleren min på 13 872 skritt. Jeg har hele 85 aerobe minutter i dag, det er over 10 000 skritt, så det har vært en dag med mye aktivitet i lengre perioder.

 

Tror nok telleren bikker over 14 000 før kvelden er over, men det er bare gåingen her hjemme i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag ble det registrert 14 289 skritt og 85 aerobe minutter.

Men i går kveld var jeg på fest og jeg danset masse. Har ordentlig vondt i bena mine. Alt dette ble ikke registert, for festen i går fikk ikke telleren lov å være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du er så flink Elise V!!

Her har jeg vært litt flink, men har mista skrittelleren min. Den er her i leiligheten et sted, men hvor???

Den har vært borte siden forrige onsdag, men jeg har vært ute på tur nesten hver dag siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ira.

Du får lete godt og få den på deg igjen, og bli med på videre registrering. Jeg har laget en ny tråd for de som har lyst til å hive seg på utfordingen nå, så får vi se om det er noen som blir med.

 

Men veldig bra at du går mye uten teller også, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

DA er teller tilbake på hofta :P Klarte akjkurat 10000 skritt i går, men i dag har det blitt halvparten, så i morgen må jeg stå på og prøve på rundt 15000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...