Gå til innhold

10 000 om dagen


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Er litt hektisk her om dagen' date=' samt at PC`n er litt opptatt innimellom.

Det ble ny pers på onsdag ja. Trodde det nesten ikke selv, men når jeg tenker meg om,så gjorde jeg ikke stort annet enn å gå hele dagen. Når jeg så avsluttet med en trimtur på 1,5 timer, så ble resultatet (hold dere fast) 34 632 skritt HURRA!

 

Torsdagen ble ikke fullt så drøy, men godt over minstekravet - 23 312 skritt

 

Har kommet et godt stykke på veg i dag også, så dette ser bra ut.

 

Sizzi[/quote']

 

Å hærreminhatt :) Det må jeg si......det er jo et enormt resultat!!!!!! hehe, skjønner godt at du bare har gått den dagen! Jeg har hatt flere dager jeg ikke har vært oppe i 10.000 engang, og likevell så har jeg gått endel de dagene. Så jeg bøyer meg i støvet, for du har sannelig vært flink!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Har vært lite innom her i det siste, men kan ikke skryte av de helt store stegene. Mandag til onsdag har jeg knappest vært oppe i 7000 skritt, til tross for endel gåing både på jobb og hjemme. I går kom jeg opp i de anbefalte steg, så får vi se om dagen i dag gir noen bra uttelling......

Når jeg går i 6 km i timen, i 40 minutter, så vises det bare ca 4000 skritt, så vet ikke om det stemmer overens med dere andre????

 

Vell, jeg har et mål om å skjerpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt hektisk her om dagen' date=' samt at PC`n er litt opptatt innimellom.

Det ble ny pers på onsdag ja. Trodde det nesten ikke selv, men når jeg tenker meg om,så gjorde jeg ikke stort annet enn å gå hele dagen. Når jeg så avsluttet med en trimtur på 1,5 timer, så ble resultatet (hold dere fast) 34 632 skritt HURRA!

 

Torsdagen ble ikke fullt så drøy, men godt over minstekravet - 23 312 skritt

 

Har kommet et godt stykke på veg i dag også, så dette ser bra ut.

 

Sizzi[/quote']

 

Supert Sizzi. Er virkelig imponert over deg.

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Har vært lite innom her i det siste' date=' men kan ikke skryte av de helt store stegene. Mandag til onsdag har jeg knappest vært oppe i 7000 skritt, til tross for endel gåing både på jobb og hjemme. I går kom jeg opp i de anbefalte steg, så får vi se om dagen i dag gir noen bra uttelling......

Når jeg går i 6 km i timen, i 40 minutter, så vises det bare ca 4000 skritt, så vet ikke om det stemmer overens med dere andre????

 

Vell, jeg har et mål om å skjerpe meg :)[/quote']

 

Heia du!

 

Det er noe galt med telleren din, uten tvil! Jeg går 3500 skritt på 25 minutter jeg.. hvilken har du?

 

Det ble få skritt i går og i dag. drøye 5000 i går og nøyaktig 10 000 i dag. I morge blir det mange håper jeg, hektiske dager med masse møter blir det ikke mye skritt av...

 

Sizzi, du er utrolig inspirerende :) Jeg vil også gå så masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

 

Det er noe galt med telleren din' date=' uten tvil! Jeg går 3500 skritt på 25 minutter jeg.. hvilken har du?

 

Det ble få skritt i går og i dag. drøye 5000 i går og nøyaktig 10 000 i dag. I morge blir det mange håper jeg, hektiske dager med masse møter blir det ikke mye skritt av...

 

Sizzi, du er utrolig inspirerende :) Jeg vil også gå så masse :)[/quote']

 

Ja, jeg begynner også å lure på om min er feil, for jeg syntes selv at jeg går ganske mye, så er rart at det gir så dårlig utslag. Jeg har en jeg har kjøpt på Apotek 1 - en som står LHL, hvert skritt teller på. Kostet i underkant av 100 kr, så er vell ikke noe prima kvalitet på den.....må kanskje investere i en ny en..(?)

 

Den viser iallefall nå i kveld 11331 skritt, og da har jeg gått frem og tilbake i korridorene på sykehjemmet hele ettermiddagen og kvelden. Så har jeg hatt en sykkeltur på 2 timer i tillegg i formiddag, så i dag er jeg fornøyd med innsatsen min!

 

Ha en fin fredagskveld damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært lite innom her i det siste' date=' men kan ikke skryte av de helt store stegene. Mandag til onsdag har jeg knappest vært oppe i 7000 skritt, til tross for endel gåing både på jobb og hjemme. I går kom jeg opp i de anbefalte steg, så får vi se om dagen i dag gir noen bra uttelling......

Når jeg går i 6 km i timen, i 40 minutter, så vises det bare ca 4000 skritt, så vet ikke om det stemmer overens med dere andre????

 

Vell, jeg har et mål om å skjerpe meg :)[/quote']

 

Er enig med froeken om at det må være feil med telleren din. Jeg klarer sjelden å gå i et tempo høyere enn 4 km/t og da har jeg ca 5000 skritt på telleren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjennomført 7 uker med tur hver dag på minst 30 minutter. De to første ukene var målet mitt minst 30 min hver dag, men jeg hadde vel rundt 40 minutter de fleste dagene. Etter de to ukene har målet vært 40 minutter og noen dager er det blitt akkurat 40 minutter, andre dager er det blitt endel mer.

 

Torsdag hadde jeg totalt 15490 skritt og i dag har jeg 13738. Hvis jeg får tid i morgen har jeg tenkt meg ut på en tur på ca 2 timer og det burde gi endel skritt, men det er mange oppgaver å gjøre hjemme så vi får se hva det blir til. KIan hende det blir bare mine vanlige 40 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke så mye som jeg håpet på, men det ble da ok allikevel:-)

 

Telleren står nå på 13258, av det så ble det en time aerobe skritt. Et helt akseptabelt resultat synes jeg.

 

Fortsatt god helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger som vanlig på etterskudd med rapportering jeg, men pyttsann :)

 

fredag 21 242 skritt

lørdag 22 745 skritt

 

I går var vedskjau hele dagen og ingen ekstra trim å føre opp som trimpoeng, men føler at jeg får godkjent trim likevel. Masse gåing, og styrketrening på å lempe i tillegg.

Blir nok litt mindre i dag, ettersom jeg skal i bursdagsselskap. Får satse på at vi kommer heim i rett tid,s lik at jeg kan få til en skikkelig gåtur.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei hei,

 

Jeg skal også i bursdagsselskap i dag og har planer om å gå til og fra om været holder seg slik at jeg kan spise kake med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger som vanlig på etterskudd med rapportering jeg' date=' men pyttsann :)

 

fredag 21 242 skritt

lørdag 22 745 skritt

 

I går var vedskjau hele dagen og ingen ekstra trim å føre opp som trimpoeng, men føler at jeg får godkjent trim likevel. Masse gåing, og styrketrening på å lempe i tillegg.

Blir nok litt mindre i dag, ettersom jeg skal i bursdagsselskap. Får satse på at vi kommer heim i rett tid,s lik at jeg kan få til en skikkelig gåtur.

 

Sizzi[/quote']

 

 

Du ligg ikkje på latsia Sizzi, imponerande må eg seie. Eg venter på skritt tellaren min no, den gamle "stakk av":)

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en skikkelig gåtur etter jeg kom heim. Kan jo ikke la bløtkaka feste seg til sidene.

Dermed ble resultatet 16 647 skritt i går.

lurte til å gå litt før vi dro også :)

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en lang tur på meg i går, men den var jammen ikke så lang som jeg trodde. Det ble iallefall akseptabelt antall skritt. 17005 stoppet telleren på i går, og av de så er det 14779 aerobe skritt.

 

Gikk i tillegg med barnevogna, så det ble en ordentlig trimtur.

 

Håper jeg klarer litt ekstra i dag også. Har veiedag i dag, men har ikke gått på vekta ennå. følte meg så oppblåst og ekkel på morgenen, så jeg venter heller til senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rå på å gå, altså. Men en fin isnpirasjon for meg, i allefall.

 

Jeg fikk tid til å gå hjem fra jobb i går og endte opp på 13345 skritt.

 

I dag er det så nydelig ute så jeg håper jeg får mulighet til å være ute og samle mange skritt senere i dag.

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

med rapportering.

Men tirsdag gikk jeg 11524 skritt og på onsdag gikk jeg 12543 skritt.

 

Har vært ute med bikkja på tur i dag og telleren er kommet opp i drøye 9000 skritt hittil, så det blir ikke så verst i dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...