Gå til innhold

Bør jeg skifte nick nå?


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl

Jeg har på en måte blitt utfordret til å skifte nick. Jeg var jo biggirl i størrelse (iallfall alle andre plasser en høyden) når jeg startet her inne. Men nå er jeg jo bitteliten av vekst, 154 cm høy, og over 30 kilo mindre, er nå innenfor normalvektig i forhold til høyden min. I dag skal jeg også starte hold vekten kurs.

 

Hva sier dere bør jeg skifte nick? Skal jeg gå fra Biggirl til Smallgirl? Eller har noen ett annet forslag?

 

Håper dere som har vært og er mine trofaste venner her inne, og alle andre også selvfølgelig, gidder å svare meg :)

 

Klem fra Biggirl (som kanskje skifter nick snart ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ettersom du har satt fra Biggirl til smallgirl, er det jo og lett å kjenne igjen nicket ditt for de som har fulgt deg hele veien! Ikke sant.....? Jeg vet at jeg hadde gjort det ihvertfall, og hadde vært aldri så lite stolt av det til og med!

 

Ønsker deg lykke til med veiingen i dag!

 

Lykketilklem fra niara ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - hvorfor ikke?

Nå som du er blitt smal og smekker - og normalvektig ( litt misunnlig der! ) - kan du jo ikke fortsette som biggirl:)

 

Lykke til på hold-vekten-kurs iallefall. Så lurt av deg å melde deg på det. Litt av feilen jeg har gjordt før er å tro at dette fisker jeg alene - og det gjorde jeg altså ikke:(

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Her kom det jo mange i løpet av kort tid ;) Takk skal dere ha alle sammen :)

 

Dette med å skifte fra biggirl til smallgirl, har jo på en måte vært i tankene mine hele veien. Og jeg har vel fått mange tilbakemeldinger tidligere om det ikke var på tide å skifte nick nå. Men jeg bestemte meg for at jeg iallfall skulle "i Mål" før jeg vurderte det seriøst.

 

Jeg vet jo at dere kjenner meg som biggirl, det er jo det som har vært "identiteten" min hele denne veien. Men med å skifte nick nå, så legger jeg jo ekstra press på meg selv til å fortsett å være smallgirl;)

 

Jeg setter stor pris på tilbakemeldingene deres, og kom gjerne innom med flere;)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Takk for lykkeønsker på kurset i dag. Jeg grugleder meg siden jeg ikke vet hva jeg går til, hehe.

 

var forresten innom å sjekket muligheten til å skifte nick, og det nok gjøres via support. Det skal ikke være enkelt ;)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...