Gå til innhold

fredagslink 16/12 ned 5 kilo før jul/påske..


Gjest synøve
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. ingen som har vært her enda..så var det fredag igjen og helg. skal på julebord ikveld så det blir nok litt utskeielser..skal ikke tenke kalorier ikveld,men vet med meg selv at innerst inne så tenker jeg nok litt på det når jeg spiser/drikker.. men det er julebord en gang i året,så det går nok bra.

Ha en fin helg alle sammen,bare en uke igjen til julehelgen.

Håper det er noen av dere som også kommer til og være inne på sidene i juledagene??

 

ha en fin dag . klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forslag i går om 5 kg ned til påske, etter at dene runden er over! jeg er med, selv om jeg ikke klarer å nå de 5 kg ned før jul. Kan jo ikke gi opp, selv om det ikke blir like mye som jeg hadde håpet på!

jeg må bli flinkere til å drikke vann og trimme. Det er mine store hovedmål. Er som regel flink med maten- unntatt når jeg frå de utskeielsene som sklir ut..., og det hadde hjulpet så innmari om jeg var litt mer i aktivitet også. tror en del av mitt problem med å gå ned, er at jeg ikke får trimmet nok. Antakelig er det det kroppen min trenger. Forbruke mye mer kcal enn jeg tar inn. Et forsett for neste år! (Og jeg ønsker å begynne fra i dag, med elipsen i kveld.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Har hatt en flott utvikling på vekta den siste tiden, så fortsatt er det håp om å nå målet - eller i det minste nesten. Nå veier jeg 61,4 kilo, og da er det bare 1,4 kilo igjen. Trener hard aerobic to ganger i uka, og så går jeg så ofte jeg kan.

Jeg er heller ikke flink å drikke nok, ser det er flere som sliter med det. Og så blir det lett til at jeg glemmer å spise regelmessig. Tror akkurat det vil bedre seg når jeg begynner å jobbe over nyttår.

Skal i bursdagsselskap i kveld, men tor ikke det byr på noe problem. Har blitt flink å begrense meg. Det kan bli litt mer drikke enn vanlig, men pytt, det går bra.

Går nok innpå her i jula jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg blir gjerne med og leker med dere fram til jul - og fram til påske - om jeg får lov. La inn målene mine i går. Har dere en bestemt veiedag?

 

Nå er det helg, så da koser jeg meg med en minipose ostepop og drikker øl. Mitt største problem i helgene er å holde meg unna alkoholen, som jo inneholder myye kalorier. Særlig nå som det er så mye festligheter! Hvis jeg drikker fire bokser er jeg jo brått oppe i 800 kalorier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...