Joda Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Heisann, jeg ser at jeg ble sladda. Det skulle altså stå sti*ulere, nå er det jeg selv som satte inn * der det skulle stå P altså:-) Jeg skal sporenstriks gå og vaske munnen:-) Jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hei igjen' date=' på en lørdagskveld:-) Håper det har gått bra på turneringen:-) Jeg fikk så lyst til å spørre deg om noe: Veier,teller og registrerer du det du spiser fremdeles eller tar du det på feelingen? Jeg lurer jo litt på når jeg skal slutte med denne systematiske matkontrollen. Tror nok jeg skal holde på helt til jeg er ferdig med ned-i-vekt-fasen i allefall. Jeg klarer jo å sti****re de fleste måltider sånn noenlunde, men er mest komfortabel med å ha full kontroll. JESS[/quote'] Som du ser i innlegget over så gikk det så bra som det kunne gå på turneringen. Jeg må innrømme at jeg nå tar det aller meste på feelingen. Jeg har jo holdt på ett år nå. og jeg føler jeg har rimelig bra kontroll på det meste som blir spist. Skal jeg være ærlig så er det lenge siden sist jeg førte opp noe *rødme* Men jeg ønsker jo å kunne fortsette å leve videre uten å måtte veie å telle hele livet. Men skulle jeg føle at ting holder på å skjære seg, blir det straka veien tilbake til veiing, måling, telling og registrering. Hahahahaha jeg ser du ble sensurert her, du må ikke drive å skrive slike stygge ord inn på her Håper du får ei flott uke Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Heisann' date=' jeg ser at jeg ble sladda. Det skulle altså stå sti*ulere, nå er det jeg selv som satte inn * der det skulle stå P altså:-)Jeg skal sporenstriks gå og vaske munnen:-) Jess[/quote'] Jeg ser du rakk å kommentere det selv før jeg gjorde det, men jeg skjønnte hva du mente iallfall... Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest svusj Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Ser at du ikke registrerer alt- og det er sikkert lurt! Egentlig vet vi nok veldig godt hva vi skal spise- og hva som blir for mye! Jeg skriver opp, men jeg veier ikke maten- det har jeg aldri gjort, så alt det er på slump...Men siden jeg har gått ned i vekt på den måten, regner jeg jo med at det er passe mengder. -er forresten bare 200 gram fra stabiliseringsvekten...så da er jeg i rute igjen! Men målet er å slutte med registrering, og heller tenke som deg; skjærer det seg er det på'an igjen med full registrering! Men jeg vil være innpå her og lese og skrive litt, altså- samt å registrere trimpoeng. Jeg vil jo fortsette eplejakten, hehe! Ha en fin dag! -svusj- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheba Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hei alle sammen! Nå er jeg klar for innflytting her Jeg er en dame på 35 år fra Sunnmøre. Jeg er gift og har en datter som er adoptert fra Kina. Hun ble fem år i høst og blir snart skulejente. Jeg la om kostholdet ved hjelp av vektklubben i midten av august i fjor. Lille meg på 154 cm hadde en startvekt på 92' date='5 kilo netto, og ett midjemål på vannvittige 124 cm. Jeg hadde som mål å komme under 60 kilo, dette redigerte jeg til under 58 kilo, etter at jeg fikk høre at en gjerne gikk opp to kilo i stabiliseringsperioden. I går startet jeg på hold vekten kurs. Hjemmevekten viste da 57,8 kilo netto og målet var nådd. Men jeg kommer til å holde meg til kurslederens vekt inne på forumet her. Jeg tror nok at hennes vekt er litt snillere enn min, siden den vist 58,3 kilo, med klær på. I tillegg var midjemålet mitt på 84 cm, jeg er vel fortsatt over risikogrensen der, men jeg har uansett gått inn 40 cm. Det er jeg kjempefornøyd med. Jeg tror det kan bli meget vanskelig å komme under 80 cm uten bukplastikk, selv om jeg fortsetter å trene magen. I vinter trente/trimmet jeg ganske mye. Jeg låg opp mot 20 trimpoeng i uken. De siste par månedene har jeg lagt meg på 14 tp i uken. Jeg ønsker å komme meg ned i 10 tp i uken fordelt på 4 dager, dette sa jeg til kurslederen min og hun var enig med meg i at det var nok, men jeg skal trappe gradvis ned, og det er en viktig del av prosessen. Så nå har jeg satt meg opp en trimplan for de neste 2 ukene, Jeg satser på 12 tp i uken, fordelt på stavgang, geriljacardio på ergometersykkelen og trening til en DVD som jeg har. I tillegg skal jeg opp fra ca 1300 kcal til ca 1400 kcal, den første uken. Så får vi se hva hjemmevekten viser da. Jeg er skikkelig spent på om dette kommer til å fungere. Så da klapper jeg meg på skulderen og ønsker meg selv lykke til, for det er NÅ kampen starter Visst noen stikker innom, så håper jeg dere får en flott og sunn dag P.S. Jeg har lagt inn en "søknad" til support avdelingen med tanke på å skifte nick fra Biggirl til Smallgirl, men enn så lenge: Klem fra Biggirl Så jeg har satt meg opp en trimplan for de neste 2 ukene[/quote'] Hei Biggirl > Smallgirl. Gratulerer med flott resultat. Jeg var en stund på samme forumet som deg i fjor høst, og jeg har også klart målet mitt, og går nå på "Hold vekten". Jeg starter på 97 kg 20/08-07 og 14/04-08 veide jeg 75kg. Det veier jeg fortsatt, dvs. den ligger litt under av og til, men det er ok. Jeg har også et mål om holde meg på den vekta i de kommende åra klem fra Sheba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hei Biggirl > Smallgirl. Gratulerer med flott resultat. Jeg var en stund på samme forumet som deg i fjor høst' date=' og jeg har også klart målet mitt, og går nå på "Hold vekten". Jeg starter på 97 kg 20/08-07 og 14/04-08 veide jeg 75kg. Det veier jeg fortsatt, dvs. den ligger litt under av og til, men det er ok. Jeg har også et mål om holde meg på den vekta i de kommende åra klem fra Sheba[/quote'] Ja, nå hoppet jeg rett og slett over svusj her, men jeg skal ta igjen det Klart jeg husker deg igjen. Vi holdt jo til i samme tråd ganske mange måneder. Så bra at det fortsatt går like bra med deg, og at du klarer å holde vekten Som du ser så klarer ikke jeg å holde meg borte fra forumet selv om jeg er i mål vektmessig. Så synes jeg det er greitt om jeg har noen her som kan "holde meg i ørene" visst det skulle gå galt. Du må ha masse lykke til videre med å holde vekten Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheba Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Jeg kommer nok innom her av og til. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Ser at du ikke registrerer alt- og det er sikkert lurt! Egentlig vet vi nok veldig godt hva vi skal spise- og hva som blir for mye! Jeg skriver opp' date=' men jeg veier ikke maten- det har jeg aldri gjort, så alt det er på slump...Men siden jeg har gått ned i vekt på den måten, regner jeg jo med at det er passe mengder. -er forresten bare 200 gram fra stabiliseringsvekten...så da er jeg i rute igjen! Men målet er å slutte med registrering, og heller tenke som deg; skjærer det seg er det på'an igjen med full registrering! Men jeg vil være innpå her og lese og skrive litt, altså- samt å registrere trimpoeng. Jeg vil jo fortsette eplejakten, hehe! Ha en fin dag! -svusj-[/quote'] Ja, vi vet hva som skal inn i forhold til hva som går ut, så egentlig burde det gå greitt... jeg både veide og talte og regnet ganske lenge, og det på det aller meste Jakten på gulleplene fortsett nok her også, sikkert ikke så rart så lenge jeg er ett konkurransemenneske. hehe. Når det gjelder å lese å skrive her inne så ønsker jeg ikke å slutte med det, iallfall ikke på lenge. Jeg ser jo også at det kan være med på å motivere andre, på samme måte som det motiverte meg hele veien ned og fortsatt er med på å motivere meg. P.S Det ser ut som det blir dårlig med epler på meg denne uken, for etter det som blir sagt nå, kommer enten jeg eller mannen min til å jobbe overtid hver dag denne uken, han i dag, jeg i morgen osv. I tillegg har vi så vidt fått startet på badet som vi skal pusse opp. Ha en fin dag du også Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 2neA Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Heisan Smallgirl. Jeg ville bare si at jeg synes det er helt supert at du fortsetter å skrive her inne. Jeg har fulgt med deg i flere måneder selv om jeg ikke har gitt lyd fra meg og det er sikkert veldig mange med meg som gjør det. Du inspirerte meg mens du gikk ned og du fortsetter å inspirere meg nå som du er på hold vekten. Det er så kjekt å se at det går ann å lykkes hvis man er målbevist nok, og det er jo du i bøtter og spann. Lykke til videre og skriv skriv skriv. Må innom her daglig for å se om du har noe nytt å rapportere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest svusj Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 For meg er det nok også det å skrive og lese på trådene som er den viktigste motivasjonsfaktoren- jeg merker at det holder meg i ørene! -det er pussig igrunnen, at vi som er fremmede for hverandre, skal kunne ha den virkningen på hverandre! Men det er jo veldig bra da....:-) og egentlig føler jeg vel ikke at vi er fremmede heller! Det er vel bare sånn at noen uker blir det mindre tid til trim- og det er jo helt greit! Lykke til med "jakten" uansett....du hadde jo dessuten noen skikkelige økter med trim i forrige uke! -kanskje vi skal rapportere til hverandre om tp og epler, foresten? -svusj- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Heisan Smallgirl. Jeg ville bare si at jeg synes det er helt supert at du fortsetter å skrive her inne. Jeg har fulgt med deg i flere måneder selv om jeg ikke har gitt lyd fra meg og det er sikkert veldig mange med meg som gjør det. Du inspirerte meg mens du gikk ned og du fortsetter å inspirere meg nå som du er på hold vekten. Det er så kjekt å se at det går ann å lykkes hvis man er målbevist nok' date=' og det er jo du i bøtter og spann. Lykke til videre og skriv skriv skriv. Må innom her daglig for å se om du har noe nytt å rapportere.[/quote'] Jo jeg har sett at det er en del som har vært innom tråden min uten å skrive, men jeg syns det er flott visst du og andre finner motivasjon i at jeg skriver, og jeg kommer nok til å fortsette med det. Har nok blitt litt avhengig ja Men jeg synes det er kjempe koselig at folk skriver på tråden min også. Joooo, jeg er vel rimelig kjent for å være målbevisst, det er sjelden jeg ikke oppnår det jeg ønsker (forutenom å vinne i lotto da, hehe). Men det skal kjempes en kamp, og kampen fortsetter nok lenge ennå... Jeg mener å sett navnet ditt innpå ned 20-30 kilo, så jeg skal se om jeg ikke for tid til å stikke innom der i løpet av dagen for å se om du har egen tråd. Jeg ønsker deg iallfall lykke til videre, og så må du ha en flott dag Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 For meg er det nok også det å skrive og lese på trådene som er den viktigste motivasjonsfaktoren- jeg merker at det holder meg i ørene! -det er pussig igrunnen' date=' at vi som er fremmede for hverandre, skal kunne ha den virkningen på hverandre! Men det er jo veldig bra da....:-) og egentlig føler jeg vel ikke at vi er fremmede heller! Det er vel bare sånn at noen uker blir det mindre tid til trim- og det er jo helt greit! Lykke til med "jakten" uansett....du hadde jo dessuten noen skikkelige økter med trim i forrige uke! -kanskje vi skal rapportere til hverandre om tp og epler, foresten? -svusj-[/quote'] Ja det er pussig det der, med at vi klarer å holde hverandre i ørene på denne måten her. Men jeg mener at selv om vi ikke kjenner hverandre live, så kjennes det ut som vi kjenner hverandre på en måte ingen andre ( få )kjenner oss. Først denne kampen om å komme ned i vekt, med forsakelser av diverse goder. Som gjerne du og andre som har kjempet seg ned kjenner til, mens de som aldri har slitt med vekten ikke kjenner til. Og nå videre når du og jeg og flere med oss skal lære oss å holde vekten, der en gjerne fortsatt takker nei til enkelte ting, i redsel for at vekten skal peke feil vei igjen. Joda denne uken blir det nok lite, og det var ikke overvettes mye forrige heller. vanligvis når jeg vet at ting kommer i veien for trimming bruker jeg å ta ekstra uken før og etter, men at det skulle bli så hektisk denne uken, visste jeg desverre ikke noe om Vi kan gjerne rapportere tp og epler til hverandre, men jeg har egentlig ikke lysst å rapportere fra denne uken, når jeg vet det blir lite, men kanskje det er det som skal til for å få meg til å trimme selv om jeg egentlig ikke har motivasjon etter lange arbeidsdager? Du får bestemme Ha en flott dag Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest svusj Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Vi begynner på mandag! -svusj- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Vi begynner på mandag! -svusj- Den er grei... Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Selv om vi ikke skal rapportere til hverandre før neste uke svusj, så gav du meg alikevell inspirasjon til trimming i går Jeg var ferdig på jobb 19.30 og etter jeg kom hjem fikk jeg på meg joggebukse og sko, og kom meg avgårde på en tur. Jeg vekslet mellom å gå og jogge ( jeg har ikke jogga på mange år) en tur på 6-7 km på 45 minutt og vips så var 350 kcalorier forbrent Så selv om rapporteringene ikke starter ennå, vol jeg takke deg for inspirasjonen svusj Ha en flott dag, alle som måtte stikke innom Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest svusj Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Så flott! Det var jamen godt jobbet! Da må jeg jo bare rapportere litt jeg og:-) -jeg gjennomførte styrketreningsprogrammet mitt og gikk en rask tur på tre kvarter. Ellers føler jeg at jeg er bra i rute med maten- jeg holder meg på ca 1800 kalorier på hverdager stort sett, så blir det oftest rundt 2000 i helgene, en eller begge dager. Dette mønsteret har visst festet seg hos meg, og det fungerer! I dag er høsten kommet til Bergen- det virkelig plaskregner! Men det var nesten godt med regn- og jeg SKAL klare å gå tur i dag likevel! -ha en fin dag- :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Her regnet det også i går, men jeg fikk tatt meg en tur med stavene fordi det ikke ble overtid på mannen min i går. Så jeg fikk forbrent 390 kcal i går også. I dag blir det neppe noe trim på meg, siden det er overtid i dag. I tillegg så er jeg fortsatt rimelig støl etter jogginga, det tar på kroppen å jogge når en absolutt ikke er vandt til det hvordan det blir i morgen, vet jeg ikke ennå, men planen er at vi skal inn i campingvogna, og da kan det fort bli liten tid til trim da også. Vi bruker å komme innover ganske så seint. Ellers var jeg på vekten i går, og den visst ytterlige 100 gram ned, så det er vel å regne som stabilt igjen. Og den ekstra kiloen som jeg ville ha av etter ferien går det veldig tregt med. For nå har jeg igjen 700 gram av en kilo, hehe. men men jeg har vel bare meg selv å skylde siden jeg fikk i meg en del usunne kcalorier ( både vått og tørt ) i helgen som var. Vi får satse på at den kommende helgen går bedre. Ha en flott dag alle sammen Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest svusj Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Ja, da er du nok stabil, ja:-) så gjenstår å se om du vil ta det siste kiloet eller ikke- kanskje det ikker er så farlig? Uansett tror jeg ikke det blir vanskelig- 700 gram er ingenting for deg som er så flink! Hva ligger du på av mat nå i forhold til hva du spiste da du gikk ned? Jeg har funnet en måte, som sagt, men jeg er litt usikker på om jeg stoler på den i lengden - eller om jeg tillater meg for mye kos innimellom....! Jeg skal ihverfall være veldig på vakt i forhold til vektøkning- DET er nok viktig. Jeg veier meg stort sett en gang i uken- men nå etter ferien har jeg veiet meg litt oftere....det er egentlig ikke så lurt:-) Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 innen neste kurskveld. Nå var jeg jo på "fylla" i tillegg til at jeg spiste ting som gjerne følger med en slik dag og dagen etter, så da er det tross alt ikke værst å holde seg stabil. Jeg spiser nok en del mer, hvor mye er jeg ikke sikker på lenger, men regner med at jeg ligger på rundt 1800 kcal pr dag. Planen er jo å heller kose meg litt i helgene om enn ikke så mye som forrige helg da De som alltid har vært tynne koser seg vel også i helgene, tror du ikke? Og så lenge en er på vakt so tror jeg at det går bra. Jeg tror ikke det med veiingen har vært negativ for min del, men kanskje den blir det når en til vanlig veier seg bare en gang i uken. Som du vet kan vekten svinge ganske mye fra dag til dag på grunn av hormoner ol. Men nå er jeg klar til å komme meg hjem fra jobb for å pakke. Satser på å få med litt trim i helgen. Ha en flott helg Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Først vil jeg bare si at det ikke ble trim i helgen, desverre. Jeg hadde slike menssmerter at jeg orket rett og slett ikke Men i går fikk jeg stukket en tur på fjellet. Jeg fikk forbrent 561 kcal, noe som gav meg 2,8 tp og det er jeg fornøyd med. Om jeg får trimmet i dag, vet jeg ikke, det blir i tilfelle av små slaget. Kanskje jeg skal satse litt på ergometer sykkelen. Min mann er bortreist i dag, så jeg blir hjemme alene med datteren min. i utgangspunktet vil jeg satse på litt forefallende husarbeid, også får vi se hvordan tiden strekker til Håper alle sammen får en flott dag Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kess Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Jeg må fortelle deg en morsom darthistorie Smallgirl. Vi har jo prata litt om det før og jeg fortalte at jeg spilte litt for mange år siden. For et par uker siden var kjæresten min og jeg på ferie. Vi kom til en by hvor vi skulle overnatte, og var litt motløse da regnet fossa ned. Får finne oss en pub og kose oss litt der, tenkte vi. Fant en med koselig uteplass med tak og varmeovner. Kom etter hvert i prat med noen folk, de ble fler og fler etter hvert rundt det bordet. Etter en stund begynnte de å gå inn. Dere må bli med, vi skal spille dart sa de. Kjæresten min sa ja med en gang, men jeg fikk helt hetta og tenkte nei det tør jeg bare ikke, har ikke kasta en pil på flere år. Men de ga seg ikke og til slutt ble jeg med da. De var en dartklubb som spilte en gang i uka. Fantastisk koselige folk. Følte oss helt hjemme med en gang vi. Det var kjempegøy og jeg kom faktisk ganske langt, men det artigste var jo at kjæresten min vant hele greia. Fikk premie og allting. Hadde det ikke vært så langt skulle vi dratt dit og spilt av og til. En artig hendelse var det nå hvertfall, og beviser at det lønner seg å ta imot en utfordring, og være litt impulsiv, selv om man er nervøs........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Jeg må fortelle deg en morsom darthistorie Smallgirl. Vi har jo prata litt om det før og jeg fortalte at jeg spilte litt for mange år siden. For et par uker siden var kjæresten min og jeg på ferie. Vi kom til en by hvor vi skulle overnatte' date=' og var litt motløse da regnet fossa ned. Får finne oss en pub og kose oss litt der, tenkte vi. Fant en med koselig uteplass med tak og varmeovner. Kom etter hvert i prat med noen folk, de ble fler og fler etter hvert rundt det bordet. Etter en stund begynnte de å gå inn. Dere må bli med, vi skal spille dart sa de. Kjæresten min sa ja med en gang, men jeg fikk helt hetta og tenkte nei det tør jeg bare ikke, har ikke kasta en pil på flere år. Men de ga seg ikke og til slutt ble jeg med da. De var en dartklubb som spilte en gang i uka. Fantastisk koselige folk. Følte oss helt hjemme med en gang vi. Det var kjempegøy og jeg kom faktisk ganske langt, men det artigste var jo at kjæresten min vant hele greia. Fikk premie og allting. Hadde det ikke vært så langt skulle vi dratt dit og spilt av og til. En artig hendelse var det nå hvertfall, og beviser at det lønner seg å ta imot en utfordring, og være litt impulsiv, selv om man er nervøs...........:)[/quote'] Klart det bare er å ta en utfordring, det står ofte slike i kø for oss nå Morro for dere begge to, som både turte å ta utfordringen, og i tillegg gjorde det bra. Kan jeg få spørre hvor dere var? Håper du får en flott dag Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Med utfordringrn til svusj om å melde trimpoeng og gullepler i tillegg til at ei dame jeg møtte på fjellet her om dagen lurte på om jeg hadde vært på de andre toppene også, tok jeg meg nesten vann over hodet i går. Jeg la ut på tur mot den toppen jeg bruker å gå på, men når jeg nådde den, bestemte jeg meg for å fortsette på den neste. Da jeg kom dit blåste det veldig mye der, og med min høydeskrekk, turte jeg ikke å ovbryte å gå tilbake den veien jeg kom opp. det var veldig bratt der, i tillegg til at det var sleipt pga regnet, så jeg bestemte meg for å gå videre til den neste toppen, for å finne meg en alternativ rute ned igjen. Og det fant jeg fra den toppen. Men det var en drøy tur ned igjen og da jeg kom ned til veien, var jeg rimelig langt fra bilen. Så da var det bare å fortsette å gå... Jeg brukte 45 minutt tilbake til bilen, i rimelig rask gange. Da jeg sjekket pulsklokka etterpå hadde jeg forbrukt hele 1291 kcalorier, noe som gav meg 6.5 tp Det var en flott tur, men jeg tror ikke jeg kommer til å ta den etter arbeidstid flere ganger, iallfall ikke i regn og vind. Og i dag tar jeg treningsfri enten det blir overtid eller ikke Håper alle sammen får en flott dag Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest NinniR Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Jeg er kjempeimponert, Smallgirl! For en fantastisk innsats!! NinniR:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Smallgirl Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Jeg er kjempeimponert' date=' Smallgirl! For en fantastisk innsats!!NinniR:)[/quote'] Det var som sagt en deilig tur:) Men har reflektert litt i dag. Nå har jeg bestemt meg på forhånd om at det i dag ikke skal trimmes og det skal jeg ikke heller ( vil ikke overdrive nå i stabiliseringsfasen). Men det jeg tenker er, at jeg ikke har gangsperre i det hele tatt og jeg er faktisk full av energi i dag. Mange har jo sagt at de får mer energi av å trimme, men jeg hadde jo ikke trodd jeg skulle ha det etter en slik lang tur, hadde heller trodd jeg skulle være sliten... Kanskje like bra at det ble overtid i dag, slik at jeg ikke får sjangs å lure meg på fjellet igjen Jeg går IKKE når det er mørkt! Håper du får en flott dag og at formen kommer seg raskt Klem fra Smallgirl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar