Gå til innhold

Dagboka til mars76


Gjest mars76

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har jeg holdt på siden 10. mars, og det går sakte, men sikkert nedover. Lurte litt på om jeg skulle slenge meg på skilpaddene (var det det de kalte seg?), for jeg liker tankegangen deres. Samtidig er jeg nok litt for utålmodig til å kalle meg en skilpadde.

 

Jeg har gått på kurs før, men kiloene kom like fort tilbake som de gikk av. Derfor gjør jeg det litt annerledes nå. Er jeg borte, spiser jeg det jeg har lyst på. Når jeg er hjemme, spiser jeg stort sett det jeg bør spise. Tar meg gjerne et glass vin, veier sjelden maten, tenker ikke på om sjokoladebiten veier 4 eller 7 gram, og jeg skriver ikke opp hva jeg spiser. Dette kan jeg leve med! Jeg har gått ned mellom 3 og 4 kilo siden 10. mars, og jeg er fornøyd så lenge vekta går gradvis nedover. Selv om jeg helst skulle ha våknet i morgen og veid 15 kilo mindre...

 

Trene gjør jeg så og si aldri! Føler ikke at tiden strekker til, også kommer jeg meg ikke ut av sofaen...

 

Kommer til å skrive inn her med jevne mellomrom, men kommer ikke til å skrive hver dag. Ikke kommer jeg til å skrive ned alt det "gale" jeg spiser, heller. Jeg vil at dette skal være noe som varer, ikke en slankekur som varer to måneder.

 

Setter stor pris på om noen legger igjen noen ord av og til.

 

Jeg er 32 år, har en sønn på 3, mann og hund. Veide 10. mars 86,6 kilo. I går veide jeg 82,8 kilo (I dag veide jeg derimot nesten en kilo mer...) Tror jeg skal ha veiedag fredager framover.

 

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er helgen over. Spiste lunsj ute både lørdag og søndag, så det ble ikke så sunt som det burde ha blitt. Men merker at jeg har blitt flinkere til å velge sunnere alternativer nå enn tidligere. Og det beste av alt er at jeg synes det er ok!

 

Har kost meg i vårsolen og fått ladet opp batteriene. Deilig at det nærmer seg sommeren. Også er det deilig at vekta går nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...