Gå til innhold

Fredagslink(16.12) For Ned 20-30kg


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det helg folkens og snart kun en uke til julaften:) Jeg er motivert som aldri før, men sliter med en enkel ting som nok væske. Drikker ikke nok, og hvis jeg gjør det flyr jeg som en jo-jo på toalettet.. Det er ett slit når man er innom butikker osv. Men jeg får skjerpe meg på det uansett; do flying eller ikke..

 

Ønsker alle ellers en god fredagskveld!!

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er vanskelig å drikke nok. Jeg har ei oldenflaske, 0.6 liter, og vil gjerne drikke tre slike om dagen. Men det er ikke alltid like lett.

Jeg tok med meg flaska på shopping i går, for å ta en slurk nå og da. Men jeg oppdaget etter hvert at jeg hadde klart det helt store - ikke trykket inn tuten, og en halvliter vann hadde rent ut. Jeg tror ikke noe har blitt ødelagt, og vantene trakk til seg det meste. Så det var dagens tips fra supershopperen!

Men er det noe annen drikke som gjelder som drikke? Litt klønete formulert, men må det bare være vann?

 

I morgen skal jeg på julebord, og de neste dagene skal jeg treffe ulike venninner på kafé for å si god jul og ha det bra før jeg drar på juleferie. Jeg håper det går bra rent kalorimessig. Det er få av de gangene jeg har utskeielser som jeg havner mye over kaloritallet mitt, men de vanlige dagene har jeg jo problemer med å nå det. Så jeg tror jeg spiser for sjelden. Men det er vanskelig å finne tid til å spise oftere. Jaja, det er et nyttårsforsett: Spise fire måltider om dagen, bevege meg tre ganger i uka, og veie 115 kilo 15. januar. Det er 2,4 kilo unna - før pinnekjøtt og julegodteri. Men i jula håper jeg at jeg er frisk, så jeg kan bevege meg, i motsetning til den siste måneden her. Det er så mye surere og våtere her, at jeg rekker ikke å bli kvitt den ene forkjølelsen før den andre banker på døra.

 

God helg, alle sammen! Husk å juleshoppe mye, så får vi beveget oss litt i gater og butikker også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med vanninntak går i perioder for meg. Imellom er jeg kjempeflink, andre perioder glemmer jeg det rett og slett. Mitt store mål for 2006 er derimot at jeg skal bli flink til jevnlig trim. Tror det er det som må til for at jeg skal klare noen vektnedgang. Det går treigt her i gården om dagen. Juleforberedelser, og ennå ikke fått det der kicket om at jeg MÅ trene litt hver dag. Åh, så glad jeg hadde blitt om akkurat DET hadde lagt under juletreet i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det skal bli godt med helg nå! Jobber fremdeles på spreng med å få i stand de siste julegavene, og jeg fikk ikke bestilt julekortene før i dag! Alt går litt tregt for tiden..

 

Jeg er stort sett flink til å drikke vann, men fikk en knekk da jeg leste en artikkel om bakterier i vannflasker! Har alltid hatt med meg en Imsdal flaske som jeg fyller opp ett par ganger om dagen, men har vært dårlig til å vaske den! (Den pleier bare å stå på jobben) -Nå er den derimot hjemme for vask, og der har den vært en god stund! Drikker iallefall endel vann til måltider, og tar ofte med meg ett glass eller to inn på kontoret også!

 

enitS; Det er egentlig bare vann som gjelder. Kaffe, te, brus, (både med og uten sukker) er vanndrivende, og virker nesten mot sin hensikt. -Så jeg drikker det kun som ett tillegg til vann. Ellers kan Fun light og andre lett safter være greie i mindre mengder, men generelt er ikke aspartam særlig sunt for kroppen. Det ble godkjent for bruk til tross for at det forsøksrotter fikk kreft av Bush senior, mye fordi produsenten er en venn av familien.. (Jeg drikker fremdeles litt Pepsi Max, men bare en dag i uka)

 

Denne uka har jeg gått mye, men jeg kjenner ikke så godt resultatene lenger. (Ikke så rart, for det har gått litt tregt.) Derfor har jeg har kommet frem til at jeg må følge litt bedre med på hva jeg spiser. Jeg spiser ikke feil, men tror nok mengdene mine er gått litt opp i det siste! Hvis jeg er flink de siste dagene nå før jul, så håper jeg at jeg kan gå ned iallefall over en kilo til kurset's siste veiing til onsdag! -Må kjøpe nye batterier til gramvekten min!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...