Gå til innhold

Har så vondt av meg selv.........


Gjest NyMini

Anbefalte innlegg

Gjest charka

Vil ønske deg god bedring,håper helga har vært bra sjøl om du ble forkjøla.Håper og tror du går inn i en ny sunn uke med friskt mot og mye humør(humøret veier så lite)så det er lett å bære med seg.Ta godt vare på deg selv til du blir bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar
Gjest NyMini

Tusen takk............

Er hjemme fra jobb, og er skikkelig dårlig.

 

Må nok til legen i morgen, kan ikke i dag, må til en annen lege.

 

Tok influensavaksina i høst, blir man syk etter den, når våren kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Man kan nok bli syk fordi om man tar influensavaksine.Den virker vel bare på det spesielle viruset som man tror at influensaen består av.Forkjølelse finnes det ingen vaksine mot,og andre virus kan vel komme.Du får trøste deg med at imunforsvaret ditt jobber godt.Håper du er bedre i dag,og at du drikker mye.Det blir jo bare tull med maten når man er syk.Ønsker deg god bedring,og mange varme tanker sendes deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Det er nå bra at du kommer deg på jobb da.og tålmodighet har man bruk for i så mange sammenhenger.Du får stelle pent med deg selv så du kommer deg til krefter igjen.God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyMini

Tusen takk, er nok verre igjen i dag, men nå hører jeg det er mange som sliter med forkjølese.

 

Kan takke meg selv at jeg er verre,

jobba som en gal i går ettermiddag.

Skrubba rekkverket på verandaen, det skal beises, ja hele huset.

 

Så da så...............

 

Men ellers går det bra, ned 0,7 kg den siste uka, meget bra syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Jammen er du flink,god følelse når man går ned.Fortsett den gode jobbinga så er du snart i mål.Håper dette var mer forståelig,skal skjerpe meg med skrivinga,har det travelt vet du,mye å si på kort tid.Glemmer det hvis jeg ikke skriver fort.Nå er det både mellomrom,komma og pungtum.En annen ting er at jeg ikke kan skrive rett.håer du kan tyde det i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

nå først forsto jeg hva du mente med skrivinga mi,det mangler avsnitt.

Er litt treg jeg,men lover deg at jeg skal prøve.

 

Ønsker deg en riktig god helg,håper du blir i bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sketch

Ikke det at jeg har lest gjennom tråden men..

 

http://www.youtube.com/watch?v=E268T2ok9MU her er en link.. Se gjennom hele videoen før dere dømmer meg >:( Lett å få feil inntrykk

 

Men tenk så utrolig det er da.. bare se på henne.. Hun er jo DEN søte jenta nå og hun klarte å gå ned.. Hvis ikke dette gir deg innspirasjon til hva du kan klare så vet ikke jegO_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Jeg syns du er kjempeflink NyMini! Sjekket den linken om Sketch la inn og det handler om en jente som er forferdelig overvektig, blir kallt verdens tjukkeste jente, men til slutt vises det et bilde av henne etter hun har gått ned VELDIG mange kilo, for mange mener jeg, hun ser radmager ut.... ikke spesielt pent å ikke ha antydning til former heller, alt med måte!

 

Lykke til videre!

 

Klem Gry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyMini

Tusen tusen takk dere ;)

 

Nå begynner jeg på et minikurs før sommeren,

så fortsetter jeg på et nytt 8 ukers kurs til høsten.

 

Jeg har slutta og tenke bare kg og cm,

nå tenker jeg mer på invensteringen i min egen helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Så fint at du er innom da,håper du har hatt en fin helg.Her har det vert kjempe fint

 

i helga,og det er så deilig med sol og varme.Den største bakdelen med det er at

 

det blir litt mindre trim.Men fikk meg en god tur i kveld.Så bra at du starte på kurs

 

tror det er lurt.Da har du planen klar fremmover og det er det viktigste.

 

Enig i at det er viktig å tenke på egen helse ja,men de kiloene betyr nå noe da.

 

Håper du er frisk igjen og at du er klar for en ny fin uke.Virker som du er veldig

 

motivert for tia,og det er litt smittsomt det.Kos degmasse i sommervarmen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Hei så koselig at du er innom meg da.Her står det bra til,det er så varmt,men klager

 

ikke.Det er ikke så mange dagene siden vi hadde snøvær så det skifte fort her oppe

 

på fjellet.Mat messig går det bra tror jeg,har ikke veid i helga,har hatt besøk så da

 

ble det ikke,men har ikke spist noe jeg ikke skulle.Har veie dag i morgen,med kurs

 

og det er bestandig spennende det.Det blir litt lite trim når det er så varmt,men er jo

 

i aktivitet alikevell.Føler meg helt topp og det er det viktigste.Ha en fin ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Tusen takk for hyggelig hilsen,det er så hyggelig å se at noen skriver en hilsen.

 

Her er det så nydelig nå,med sommervarme.Håper du er ved godt mot,og koser deg

 

masse.Føler jeg må samle på slike perioder,med sommer og vektnedgang.

 

Blir slik at jeg går å venter på at det skal snu,vekta stopper eller går opp og

 

sola forsvinner.Men vet med meg selv at det fungerer best med masse positive

 

tanker.Ha en fin dag i morgen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyMini

Vært på kurs i kveld.

Ned en halv kg, så veldig fornøyd.

 

Jeg sliter med dårlig matlyst, så spiser nok ikke alt etter boka.

Men, må jo ha mat i meg.

 

Nå er det ikke snakk om godteri eller slikt, det er snakk om

potetsalat og litt slike ting, MEN IKKE MYE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Så fint at du går ned da,spis det du klarer og ver fornøyd med det.

 

Jeg fikk et råd om å bruke en majonessalat på brødskiva når det var vanskelig å

 

få nok kcal.Men det virker jo som du får det til,da er det bare å stå på videre.

 

Tenk så fine vi er til neste sommer!!!!!Kos deg i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Vil ønske deg en kjempe fin uke,stå på videre.Her er det slutt på sommerværet,regn

 

og vind.Da får dagen brukes innomhus,div.huslige syssler.det blir ikke gjort mye inne

 

når det er så fint vær ute,masse å ta tak i inne.Skal ha fire nattevakter denne uka,

 

like spennende hver gang det.Om vekta øker.STÅ PÅ VIDERE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyMini

Hei hei

 

Ikke vært innom her på et par dager.

 

Sliter med mat, har ikke matlyst og spiser ikke middag og da blir det vanskelig.

 

Dessuten er jeg veldig psykisk sliten,

har alt for mye å gjøre....

 

Stemmningen er heller ikke helt god i heimen,

og nok om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg så trist at du sliter slik i denne fine årstiden,vær så snill å prøv å få litt

 

positive tanker inn i dagen din.ang.middag så prøv litt,lag noe du virkelig liker,du vet

 

du trenger det.Spis litt hver dag,noe fargerikt og som dufter godt,prøv!!!!Du trenger

 

den energien sunn mat gir deg,spes når hjemmesituasjonen er vanskelig.Spis frukt,

 

gjerne noen med litt kalorier,lag salater,hva som helst.Bare spis.Livet er vanskelig

 

noen ganger,men det løser ingenting at du ikke tar vare på deg selv.Det er bare du som

 

vet hvordan du har det og det er bare du som kan gjøre noe med det.Men vi er her

 

støtter og motiverer så godt vi kan.Du får så mye mer krefter når du vet du tar

 

godt vare på deg selv.Ønsker deg en fin uke,selv om det er vanskelig no.Kom innom

 

her og skriv av deg litt fortvilelse,og hent litt motivasjon til å fortsette!!!!!Stor

 

klem fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk charka.

 

Det går lettere i hjemmet mitt nå, jeg må bare tenke positivt.

 

Er også lettere når det gjelder mat, blitt kjøligere her også nå.

Kanskje det kommer torden i kveld, et stort ønske fra meg ;)

Liker vær jeg, vær som litt ekstremt.

 

Har vært på kurs i kveld og ned 100 gram, er veldig fornøyd, for etter forkjølelsen så sliter jeg med lavt blodsukker, så mye føling og mye søtt.

Men, men det går over, må bare ta den tida det skal, slik er det hver gang jeg har vært syk eller lignede.

Men, skal ikke klage, jeg kjenner til dette og vet hvordan det er, og går jeg ikke noe særlig ned i vekt på et par uker, så vet jeg grunnen.

 

Alltid hyggelig å høre fra deg.

Takk for støtte ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt går bedre,du er jammen flink.Du har en del problemer i tillegg,så jeg

 

har egentlig ingenting å bære meg for.Det er så rart at det er enklere å motivere

 

andre enn seg selv.Vi har en avtale om veiing i sommer,rapport en gang pr uke

 

kommer til å holde på tirsdager jeg.Håper på litt bedre vær i helga,men ser dårlig ut.

 

Fint du minna meg på det med positive tanker,de veier jo så lite!!!

 

Ha en fin dag og en god helg!!!Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...