Gå til innhold

Vri åtter uke 8


Gjest fullfres
 Share

Anbefalte innlegg

Ukerapport, i tilfelle det fortsatt finnes Vri åttere der ute: Siste ukes vektnedgang er nøyaktig ett kilo. Dermed har jeg gått ned totalt 8.2 kg disse ukene, og har nådd mitt mål om minus åtte før jul. Det er jeg selvsagt kjempefornøyd med.

Den virkelige jobben blir å holde vekta i årene framover. Jeg finner sikkert noen å samarbeide med i det ubrukte året som ligger foran oss.

Jeg vil ønske alle i Vektklubben GOD JUL! Takk for samarbeidet til dere som har vært innom Vri Åtter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lerke!

 

Gratuøerer med dine 8 kilo! Det der klarte du veldig bra! -Har vært inne å sett etter linken ett par ganger, men det ble liksom ikke riktig å sette den i gang uten deg!

 

Siste ukes innveiing ga -0,4 kg, så da må jeg ned en drøy kilo til førstkommende onsdag for å klare målet jeg har satt meg i Vri åtter! -Det skal jeg også klare! Har slurvet litt med mengdene den siste tiden, så når jeg får kjøpt med batterier til gramvekta i dag, så kan jeg lettere holde kontrollen videre!

 

I motsetning til deg har jeg ennå langt igjen til ideal vekten min, men jeg synes jeg har kommet langt på vei! -Ned 18,7 kilo hittil, så nå er det snaue... 18 kilo igjen :P (Må vel streng tatt ned 20 kilo til så jeg har 2 kilo å gå på når jeg skal ligge under 80 kilo!)

 

Lykke til med å holde vekten, og hvis du stikker innom sidene, og lurer på om det er noen kjente her, så kan du alltids stikke innom 20-30 kg ned linken! -Ser du meg ikke, så legg igjen en beskjed så jeg får høre hvordan det går!

 

God helg, og god jul hvis du ikke er her neste onsdag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...