Gå til innhold

25-30 år, ned 5-10 kg før sommeren?


Gjest 82silje

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Idag stoppet vekten på 50.8 :)

Dvs 6.5 kg ned totalt. Nå fantaserer jeg om å se et firetall først på vekta. Ikke alt for lenge til målet er nådd - men antar den store utfordringen blir å stabilisere. Spent på hvordan man skal gripe det an. Men tar nok en stund - er forberedt på at de siste tre kiloene er de mest seige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

bra jobba rakri :) du har nok rett i at å holde vekten kan bli ei like stor utfordring... men ved å gå ned så mye så har du lagt til deg flere gode vaner, du får prøve å ha fokus på dem hvertfall! ;) Sommeren er jo ei tid med mye grilling og fristende frukt synes jeg, men samtidig er dagene vanskeligere å planlegge. Ting skjer mer på impuls hjemme hos oss hvertfall når dagene er så varme og fine. lykke til videre.

 

Har vi mistet dere andre som ble med i tråden i starten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

opp igjen.. 1,5 kg siden forrige uke.. orker ikke prøve å lete etter noen forklaring, skal bare glemme hele tallet, og fokusere på neste ondag!!

 

Ser at du Rakri, er på en annen tråd. Hvis det bare er oss to igjen her kan vi kanskje like gjerne legge denne tråden ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mottis30

hei igjen

 

Har vært borte på husmorsferie siden onsdag så derfor har jeg vært her lite.. Jeg har ikke veid meg ennå etter jeg kom hjem. Jeg har hatt en dårlig uvane med å veie meg 2 ganger hver dag, og på disse dagene nå har jeg ikke fått veid meg. Så føler jeg har klart å bryte den veie manien:)

Jeg går tur hver dag, alt fra 40 min til over 1 time. I dag har jeg gått tur i over 2 timer tilsammen. Ble 466 kcal borte det.

Tenktejeg skulle veie meg på fredag, får se om jeg holder ut uten vekt til da.

 

Er veldig lei av å ikke gå ned....føler jeg jobber med dette hele tiden, og har gjort det det siden høsten 2006..merker jeg blir sliten av å være misfornøyd..

Men nåer det bare å fortsette og håpe at jeg snart ser 7 tallet:)

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest mottis30

Hei

 

Hvor der alle som var her fra starten? jeg er ikke innom ofte selv heller men dumt at tråden ikke fungerer da....

Jeg gikk på vekta i dag og den viste 79.9!!!! er såååå utrolig glad for å endelig se 7 tallet. Ventet lenge på det nå.

Har gått ned 1 kilo siden forrige onsdag.

 

Hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mottis30
Er her sånn smått. Og veier meg nok mer enn en dag i uka. Idag viste vekta 49.4. dvs 7.9 kg ned- og 1' date='1 igjen ;) mistet 8.5 cm midje også[/quote']

hei Rakri

 

Hvor høy er du? er ikke 49,4 kilo veeldig lite?

Passer sikkert deg:) hvis du er riktig høyde. synes bare det var ett lite tall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...