Gå til innhold

Begynte på kurs mandag, noen flere?


Gjest Betabeth

Anbefalte innlegg

Gjest Betabeth

Jeg begynte på nettkurs mandag, å nå er målet mitt at jeg skal ned 20 kg. Første omgang 10. Skal synge i bryllup 28.06 å har med vilje kjøpt meg "drømmekjolen" men en str. mindre. Nå har jeg virkelig noe å strekke meg mot.

Er det noen flere som begynte på internettkurs på mandag?

 

Jeg har tidligere gått på kurs på nett. (3 år siden) da gikk jeg ned 15 kg på to kurs, var kjempefornøyd. Så ble jeg samboer (noe kaller ekstra kg for samboertillegg,hehe)

Nå er det bare påtide å kvitte seg med de igjen.

Jeg trener fast 4 ganger pr uke. Har t.o.m investert i personlig trener, å vi trener sammen 1 gang pr uke.

Har iallefall lagt alt tilrette for at kg skal bort :-)

 

Betabet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skal begynne på nettkurs første uka i mai. Hadde vært greit å hatt kontakt med flere som skal bruke nettkurs. Har ikke prøvd det før. Vekta viser ca 93 kg i dag, målet er rundt 70 i første omgang.. Så har litt og jobbe med.

Har lagt om kostholdet mitt endel, spiser oftere, drikker endel vann(prøver i allefall), så har jeg startet med trening på SATS..

Utfordringen er nok å holde motivasjonen oppe over tid :-)

 

Virker som du er veldig godt i gang på treningsfronten da, så da får du nok fort gode resultater :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TurboTina

Heisann!:)

 

jeg vil gjerne dra lasset sammen med deg;) Litt moro det du skrev om drømmekjolen, for jeg har gjort det samme selv;) den henger i skapet, et par str for liten(med vilje), for å motivere meg til jeg skal være forlover i min venninnes bryllup i slutten av juni:) Jeg skal ned til sammen 20 kg, men konsentrerer meg nå om de ti første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betabeth

Bryllupet jeg skal i er 28 juni, så mitt første delmål er 10 kg innen da.

Det håper jeg å klare, å jeg føler at jeg iallefall er motivert, og godt igang.

Trener ca 4 ganger pr uke, og har også lagt om kostholdet masse.

Ser nå at jeg ikke har spist nok når jeg har forsøkt slanke meg tidligere, er heller ikke noe flink tilå drikke nok vann så det er noe jeg må jobbe med.

 

Så artig at flere er " i samme båt"

Jeg har veiedag onsdager.

 

Betabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TurboTina

Jeg skal i bryllp den 26. juli, å MÅ gå ne 10 kg til da!!:) Og jeg ønsker meg så sårt en "slankevenn", men det er ikke så lett å finne har jeg inntrykk av... :/ Derfor synes jeg det var HELT TOPP å komme over tråden din! Det viser seg nemlig at vi har en del til felles;) Jeg har også veiedag på onsdager! Går Grete Roede's maxi kurs på internett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betabeth

Sånn.. nå har nesten en uke gått alt. Jeg ser at jeg er mye flinkere til å holde orden,styr på reg. på nett når jeg er på jobb enn når jeg er hjemme...

Jeg har kontorjobb, sitter mye forran pc`n. Ser jo det at det kanskje gjør det litt enklere... Det skal jeg skjerpe meg med, nå er vi bare på første helgen i kurset, den er vel overstått å jeg ser nå at jeg faktisk har spist forlite i helgen i forhold til det jeg bør ligge på...

 

I tillegg må jeg drikke mere vann... MERE VANN.. jeg ser at jeg har drukket to glass i hele dag.. vel ikke nok...

 

Noen tips til hvordan holde oppe vanndrikking iløpet av dagen?

 

Betabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betabeth

En uke har gått.. Minus 1,2 kg og 7 cm. Er superduper fornøyd med uka med tanke på at jeg har bodd på hotell stort sett hele uken i forb. med jobb, samt ikke fått trent helt sånn som jeg ville.

 

Nå føler jeg meg iallefall motivert til å fortsette videre.

 

Betabeth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betabeth

Heia.

 

Da har jeg vært ute i skikkelig regnevær. Gått i over en time og ifølge pulsklokka forbrent over 500kcal :-) Ikke værst på en fridag :-)

 

Jeg har nå måttet ta blodprøve for legen min ville sjekke om jeg har lavt stoffskifte. Noen flere her som sliter med det? Jeg har lest litt om det på nett, menble egentlig ikke så mye klokere av det...

 

Betabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...