Gå til innhold

4.adventslink for ned 20-30kg


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Etter noen enormt late dager er det igjen tidlig opp:) Mange som sikkert misunner oss som ikke trenger stresse oss i hjel til jul. Men heldigvis ferdig med gavene for lenge siden; de er pakket og sendt, og resten står klar til jul. Her er det ikke bakt noen kaker til jul, her blir de ikke spist- derfor ingen grunn til å lage dem. Men skulle noen komme innom finnes det alltids vafler og kaffe å få:P

Men i dag skal det ut å trimme litt; en gå tur og mulig en runde med aerobic. Noen butikker blir det neppe, ingen poeng å gå inn i det stresset når man kan slippe;)

 

Ha fin 4.advent alle sammen!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har ikke jeg ikke gjort stort. Var ute en tur på dagen i dag og tittet litt. Så til uka må jeg kjøpe julegaver. Skal bare kjøpe noen få og vet hva jeg skal ha. Så det bør gå fort unna.

 

Ha en fin advent vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i skikkelig juleferiemodus, og bare slapper av og koser meg. I kveld skal jeg pakke inn gaver mens jeg ser på Dirty Dancing. Jeg har igjen én julegave, som jeg håper å finne i morgen. Så må jeg bare dobbeltjsekke at alle som skal har fått julekort og julegave, brenne ned de lilla lysene og dra på juleferie onsdag. Jeg håper jeg klarer å ha litt aktivitet i ferien, for nå er jeg endelig frisk fra forkjølelsen! Det er godt å kjenne at jeg fungerer igjen, men jeg er litt redd for å gå ut - frykter ny forkjølelse... Jaja, jeg må bare prøve - kan ikke gå tur bare når sola skinner og gresset er grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...