Gå til innhold

Dagboken slank og stram!


Gjest Tistelen

Anbefalte innlegg

Denne uka har jeg også holdt stø kurs nedover på vekta, ned 800g :) Kjempefornøyd med det! Og jeg har ikke trimmet noe siden forrige fredag! Har ikke følt meg helt i form, og har hatt syke og våkne barn hver natt..... I dag våknet guttungen 04.50 og ingen i huset har sovet etter det.... Trøtt men det går, skal ut og gå tur nå så regner med å våkne av det;-)

 

Jentungen er i "hvorfor det?" alderen og driver meg enkelte dager til vanvidd.... Absolutt alle setninger kan inneholde "hvorfor det", fullstendig normalt for alderen men noen dager kan det bli i meste laget.... Nå skal vi til butikken, jentungens fridag fra barnehagen.

 

Vekt i dag: 71,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
  • 2 months later...
Gjest Tistelen

Hei! Tilbake på min egen tråd etter lang tids fravær! Har vært litt inne på Ghambias tråd, men min egen har blitt forsømt! Vekta er egentlig på vei nedover, veide 69,4 mandag 29/12, men uka før veide jeg 68,7 så jula ga meg noe ekstra....:) ..... Sitter her og syns synd på meg selv, for jeg er snørr sørpe forkjøla, og hoster som en gal når jeg er våken, sover heldigvis godt om natten.... men jeg skal på jobb i kveld og det kan bli en utfordring, kommer til å skremme vannet av de gamle om jeg ender opp med munnbind :eek:, neida, får håpe jeg slipper det munnbindet, men men, har jo ikke innfluensa, men "bare" en forkjølelse.... Mannen var så snill og lot meg sove lenge i dag, det trengtes, sov faktisk til 10.30, pleier å være lysvåken 6.30, mulig at kroppen ikke har det helt på G..... Apropos sove, lilletass (på snart 2 år) ligger og sover i vogna ved siden av meg, så jeg tror jeg skal komme meg en tur i dusjen før han våkner...

 

Da venter jeg bare på morgendagen og hva vekta viser!

 

*Daisy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...