Gå til innhold

Badevekt


Gjest Caddie

Anbefalte innlegg

Gjest Caddie

Jeg går ikke på kurs, men veier meg hjemme en dag i uken.

 

Nå begynner jeg å bli passe lei av vekten min. Må opp på den minimum 3 ganger, og som regel både 4 og 5 ganger før den blir enig med seg selv. (og nei da, det hjelper ikke å skifte batterier).

 

Lurer på om noen har noen gode råd til gode, nøyaktige badevekter?

Det er primært vekt jeg skal ha, så om det er med eller uten alle varianter av fancy målinger av BMI, fettprosenter o.l. er ikke så viktig.

 

Hvis noen har noe å anbefale så taes meninger i mot med takk. Sikkert interessant for andre her inne også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimani

Tror min heter laica, den er veldig god:) Viser akkurat det samme uansett hvor mange ganger etterhverandre en trør oppå. Men jeg ANER ikke hvor den er kjøpt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en Tanita personvekt. Den er helt super. Den viser samme resultat og viser i tillegg hvor mye vann kontra fett man har i kroppen. Kjekt å se at fettprosenten synker over tid. Det virker motiverende på meg når vekten i perioder står stille, så skjer det likevel noe med kroppen. Tanita sine vekter er ofte best i test. De blir ofte brukt både på treningsstudioer, vektreduksjonskurs o.l

Lykke til med valget av vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...