Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Isabel

Hei.

 

Dame på 34 år som virkelig ønsker å gå ned 8 - 9 kg før vinteren trer i kraft igjen... Syns det er supert å ha noen her inne å gå ned sammen med... det er motiverende og støttende :D

 

Håper noen vil bli med meg. Det føles litt som "nå eller aldri"... for jeg drøyer og drøyer med å komme i gang... nå er det slutt med å starte hver mandag morning, og slutte til lunsj samme dag ;) KOM IGJEN... BLI MED MEG...:)

 

Litt om meg; jeg er gift, har to små barn (5 og 7 år)....og jobber som lærer på en ungdomsskole. Jeg har størrelse 38 til 44 i skapet..... he he... noe som sier en del om meg....huff....Jeg er 170 cm høy, og veier i dag fæle og tunge 78,6 kg....

 

Bli med... så jobber vi sammen mot målet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt i gang, men hiver meg gjerne sammen med deg. Tidligere har jeg vært veldig "flink" å utsette ting til mandager... Men nå har jeg vært her inne siden midten av februar, og gått ned 6.1 kg :) Fødte tvillinger i november, og har kommet meg litt under det jeg var i utgangspunktet. Målet er å gå ned ca 3 kg til, og så blir vel den store utfordringen å holde vekta etterpå..

 

Et par tips før du går i gang:

- drikk vann - MASSE vann. har opplevd uker der jeg har spist og trenet riktig, men slurvet med vannet, og gått OPP:

- sats på minst 10 trimpoeng - det gjør store utslag

-knask gulrøtter på kvelden om du blir sulten. er utrolig godt når man har skåret dem opp i staver

- og unn deg litt godis og vin (eller hva du er glad i) innimellom. Er nok ikke helt trofast mot antall kosemerker bestandig, men er redd for den store sprekken.

 

Jeg har veiedag på mandager, og kan gjerne "sammenligne" resultater med deg, om du vil..

 

Startvekten min her inne var 57.3. Vekt idag er 51.2 og målet er 48 (har bare 155 cm å fordele kiloene på)

 

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69