Gå til innhold

så var det på'n igjen


Gjest dida

Anbefalte innlegg

Da var det bare for meg å starte opp på nytt med påklussa tegneark og brekte fargestifter urg....

Er det noen her som henger med ? skal ned de magiske 10 har startet det hele med en times gå tur så jeg er på gli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har/ er i samme situasjon som deg: er på vei ned de magiske 10 =)

Jeg starta for ca 8 uker siden og er nå på god vei. Det går sakte med sikkert. Noen uker på stedet hvil, andre uker ned.

Prøver å få til minst 30 min. tur hver dag og minst to turen på rundt 1 time pr. uke. Jeg har også begynt å gå/ sykle når jeg skal på besøk til noen eller bare skal ha noe lite på butikken. For å bli motivert til dette i alt slags vær tenker jeg bl.a at nå er bensin/disel så dyrt at nå må vi spare! Resultat vi både sparer penger og mor får trimpoeng og smalere midje! :-) Her går vi ikke av veien for å finne motivasjon!

Jeg ønsker deg lykke til! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må bare si lykke til - det er helt greit å "begynne igjen". sette strek og finne fram ett nytt ark ... gikk på mitt første GR-kurs 1977!!! har gått noen fram til i dag hvor jeg er i gang med kurs4, gått siden 1.11.2008 og nå gir jeg meg ikke før jeg er i mål!! og jeg skal gå Hold vekten kurs til jeg mister tennene :-) nei håper kostomleggingen snart sitter i ryggraden ...

ha en god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...