Gå til innhold

Amalias livsendringstråd


Gjest amalia

Anbefalte innlegg

Gjest amalia

Jeg liker veldig godt og gå med staver. Har vært ute og jobbet i hagen. Er litt støl men det går nok over. Isen var kejempegod. Jeg laget den av

12 eggeplommer

8ss med melis

8ss med vaniljesukker

4 små begre yougurt med kanel og eple 0,1 prosent fett.

2 liters boks til frysning. Nydelig i varmen. Hos meg har det lagt på ca 27 grader i skyggen. Gleder meg til Onsdag , da reiser vi til Sogn. Har ett sted der. Med fjorden. Mange turmuligheter. Skal gå tur med hunden og lete etter stein som jeg skal ha i hagen. Ellers blir det rundvask av hus og baking. Skal ha gjester der om en ukes tid. Ha en forsatt nydelig kveld. Her er det begynt og regne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt og mål.

Jeg har gått ned 0,3kg. Tapt 3 cm rundt livet. Det går heldigvis rette veien. Men jeg har mye trim som skal gjøres og kg som skal vekk enda. Så det er bare og stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei amalia!

 

 

Jeg ser det går rette veien for deg, så bra! Jeg håper og på bedre resultat neste uke.

 

Vil og ønske deg en flott tur til der du skal, kos deg så godt du kan!

 

 

-niara :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

med nedgang. All nedgang er nedgang og teller positivt i det store målet vi har satt oss. Jeg synes du er kjempeflink med mat og trim, og belønningen i form av vekttap vil komme, sakte, men sikkert:) Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal en tur til Sogn og være nede ved fjorden. Har planer om og plukke både stein til bedene mine her hjemme. Tenker på og plukke skjell også. Gleder meg. Er tilbake på fredag kveld, så det blir ingen lang tur. Min mann har lamaer der. Så jeg må ha meg en trimtur opp til dem og. Ellers må jeg vaske huset der og ser på det som god trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se at du er godt igang! Det er nok lurt å se på alle muligheter for bevegelse,- enten det er å springe etter lamaer eller å vaske hus:)

Det er jo en deilig årstid til utendørs bevegelse. Husvask er noe som blir tatt lett på her i gården for tiden, men det må jo til, det også!

Ønsker deg en fin sommer med mye fysisk aktivitet:)

Hilsen ent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg veide meg i morges var jeg gått ned 300 gr. Nå veier jeg 97,3 kg

Jeg har minsket 3cm rundt livet, nå er jeg 103 cm rundt livet. Går inn i ett skjørt jeg ikke har brukt på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang og"nytt" skjørt. Det er utrolig deilig å komme inn i avlagte klær. Du merker det nok godt nå:-)

Jeg kjøpte meg nesten ikke noe nytt før nå i sommer, og da har jeg holdt på siden januar. Jeg har stadig funnet nye plagg som passet, og jeg har stor glede av disse klærne som kom til nytte igjen.

Lykke til videre

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Hei amalia! Du fortsetter ned jevnt og trutt du. Er spesielt imponert over at midjen din minker så mye hver uke, det må du da merke godt. Morro med klær som ikke har passa på ei stund, de kjennes merkelig nok nye ut! ;)

 

Ha ei fortsatt god uke!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er kry for vært gram jeg går ned. Jeg gjør en del øvelser på magen. sit ups og dreie bena samlet over fra side til side. Virker på meg i allefall. God natt til deg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalia!

 

Så flink du har vært, det må jeg si! Det er en deilig følelse å få på seg klær som har hengt i skapet ei stund ja, det skriver jeg gjerne under på :-)

 

Du må ha ei fin uke, så står vi på hele gjengen!

 

-niara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Ja det føles herlig. Synes jeg kan se det på meg at jeg har tatt av. I går gikk jeg en halvtimes tur. Jeg har hatt inne trim 2 dager. Så da er målet mitt for denne uken, 2 ganger innetrim nådd. Jeg må ha 2 turer til for og nå målet mitt når det gjelder og gå. Men det når jeg fint, tror jeg. Alltid optimist, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fremdeles sakte men sikkert nedover. Jeg har ikke telt en eneste kalori. Skal gjøre det etter jeg har vært hos legen 1. july. Veide 97 kg. igår og102 cm rundt livet. Har ikke så god tid til og trene , da min sønn er syk nå av sin Ms. Men jeg har likevel greid og gå ned i vekt og det er jeg veldig glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...