Gå til innhold

Da var vi i gang...


Gjest Nangiala

Anbefalte innlegg

Gjest Nangiala

Teller og veier..

 

Starta på kurs i går, og er nå på vei nedover.. (etter 2 uker med egenprodusert kur, har jeg allerede gått ned 2 kg (happy happy))

 

Frokosten i dag var helt grei egentlig. Trodde det skulle være mye vanskeligere å telle, men det gikk overraskende bra. har ikke så mye penger i dag, så nå klokka 11 så blir det nok lunch som består av det samme som frokosten. Blir bedre i morra..

 

Middag har jeg litt problemer med, men jeg skal nok finne på noe. Salat er godt, kesam er god.. så joda jeg skal nok klare det..

 

Turbobabyen min holder meg i form, og etter lunch skal vi gå laaang tur ute i det fine været.

 

Jeg er ikke verdens flinkeste til å holde sånne blogg ting igang så hvis det går to dager mellom så vil ikke det si at jeg har sprukket, bare at jeg har mye å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Hadde en dårlig start på dagen.. Innmari dårlig egentlig.. Men nå etter en times trilletur med barnevogn ute i steikende sol, føler jeg med mye bedre, og gleder meg til en ny treningsøkt i kveld.

 

Var på butikken å handla også, og må si jeg føler meg innmari sunn.. hehe..

 

Jeg har liksom fått dreis på frokost og lunch, var ikke noe problem i det hele tatt, men i går spisre jeg ikke mellommåltid. men i dag prøvde jeg meg på lompe med pastrami Mmmmmmmmmmmm.. Nyydelig..

 

Blir nok fisk til middag i dag også, men fisk er jo sunt...

 

Driver å funderer på om jeg kanskje skal begynne å svømme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Jeg syns faktisk jeg er det. Nå styrer jeg som bare det.. Oppvasken går til og med som en drøm.. Må støvsuge stua i dag, men det er fort gjort. Har ikke så innmari stor stue.

 

Og bare det at jeg lager middag hver dag en jo en sensasjon i seg selv.. lol..

 

Man får mer energi av detta også, det er det første jeg har merka.. Dag 2 var tung, men nå er alt bare topp egentlig.. Det GÅR an å spise seg til bedre psykisk helse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei!

Skal bli spennende å følge deg på vei nedover!

Har du noe spesielt mål?

Jeg går ikke på kurs, men prøver å klare det på egenhånd. La på meg mye under svangerskapet og var ikke noen sylfide da jeg ble gravid så jeg har en lang vei å gå. :-) Heldigvis er det sol og sommer og det hjelper je litt på motivasjonen.

:-) Ira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Målet er vel egentlig 65kg, men jeg vet ikke om jeg kommer meg dit. Får nesten se på figuren også, hva jeg er fornøyd med. har begynt å trene en del, eller det man får tid til med en vilter 1åring i huset. men vi går da 1 time tur hver dag iallfall, også har jeg ergometersykkel som jeg sykler på etter at hun har lagt seg. Tirsdag er veiedag..... det blir spennende.. Gruleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

..ikke badedrakt heller.

 

Ser bilder som er tatt av meg i det siste, og jeg blir nesten dårlig. ER det virkelig sånn jeg ser ut?? Guud..

 

Men nå har jeg på en måte sett med mine egne øyne at GR funker da. Venninna mi har tatt av seg 38 kg på GR, så mine 16 burde forsvinne etterhvert..

 

Jeg blir innmari brun av å gå tur hver dag da, og føler meg egentlig i ganske god form om dagen. Trimkollegaen min gav opp halveis i turen i går, mens jeg traska hele. Jeg må og jeg skal ned i vekt nå.. Selv om det er synd for trimkollegaen min at vedkommende gir opp, så gir det på en måte meg et lite løft. Det er sinnsykt varmt da, så jeg skjønner forsåvidt besluttningen. For du går 30 min i oppoverbakke, men steikanes sol i ryggen. Går du ned mer i vekt hvis du svetter mer??

 

Det finnes ikke noe basseng i nærheten da, så svømminga må vente litt :-( Svømming på strana er utelukka i år liksom.. Jeg har en mage på størrelse med galdhøpiggen liksom.. Magen er det verste.. men den skal vekk den også.. Må bare smøre meg med tolmodighet. 500 sit-ups om dagen kombinert med 2*15 minutter sykling og 1 times tur burde gjøre NOE med størrelsen og vekta mi iallfall..

 

Vi får bare vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Hadde det litt tøfft i går.. Sånn midt på dagen gikk liksom ALT på tverke.. Men det gikk seg til utover kvelden, og etter at jeg hadde fullført min dagige kveldsøkt på sykkelen, og de 250 sit-upsa mine, så gikk det myyye bedre..

 

Ser ut som om det blir strålende sol i dag også, så i dag skal vi bade i det oppblåsbare bassenget som lillegull fikk til 1års dagen sin. Jeg vet ikke om jeg tør å ta på meg bikini i det hele tatt, men kanskje en singlet, som jeg ruller litt opp.. hadde jo vært kjekt å bli litt brun på magen også..

 

Det ser ikke ut i leiligheten min da, så det må vi får gjort noe med, men enn så lenge så venter jeg på regnet... lol.. Må sortere noen papirer i kveld, så får se hvor det utvikler seg hen. Kan fort få ryddekick, når jeg først setter igang, og det er jo trim det også.

 

Søndag i dag, veiedag på tirsdag.... Gruleder meg... Vil ikke håpe for mye...

 

Kan kanskje fortelle litt om hvor jeg er vektmessig og hvor jeg vil..

 

Jeg er 170 cm høy, og etter en graviditet, veier jeg nå 81,7 kg. Jeg veide 83,7. Jeg klarte å gå ned 2 kg elv.. Hurra.... Håper på å iallfall veie 81 kg på neste veiing, men veit ikke.. Jeg kan faktisk SE at cm forsvinner (men desverre har jeg ikke noe målebånd (blæ). Selv om jeg kan se det, så hadde det jo vært kult å vite hvor mange..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Det har jeg ikke i dag gitt.. Ikke noe igjen i fryser'n og inge penger på konto før i morra.. Skulle ha fått dem på fredag, men nei nei...

 

Eneste jeg hadde å velge mellom var potetmos og suppe, og jeg er temmelig lei av begge deler, så da spiste vi litt brød, og litt forskjellig isteden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

når man har dårlig råd..

 

Har INGEN penger nå liksom, så middag er et stort problem.. Til frokost, lunch og kvelds spiser jeg knekkebrød, som jeg har mer en nok av.. men middag.. middag middag middag... hmmm...

 

Jeg har suppe, men ikke melk, potet, men ikke noe å ha ved siden av.. lol..

 

Håper virkelig at det kommer noen penger i 17.00 tida i dag altså...

 

Treninga går superdupert, går tur og sykler.. Og, jeg er sikkelig stolt av meg selv siden jeg har klart å opprettholde de sit-upsa jeg tar. For det er sannelig ikke lett, med en 1åring flyvanes rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Kjenner til med med flyvandes 1-åringer - i mitt tilfelle nå en 2-åring :-)

Ser ut som du klarer dette bra, før jeg leste vekta di så jeg for meg at du var 40 kilo i overvekt eller noe sånt, hørtes sånn ut på beskrivelsen av deg selv, at du definitivt ikke kunne vise deg på stranda osv... (ikke misforstå meg, jeg mener at ALLE kan vise seg på stranda). Men du er jo velsignet med de 10 høydecm ekstra som jeg så gjerne skulle hatt, og da ser i mine øyne de overflødige kiloene så utrolig mye bedre proposjonert ut ;-) Du, jeg var på stranda for et par dager siden, og jeg skal love deg at om du hadde vært der, så hadde det ikke vært deg jeg hadde lagt merke til. Der florerte det av både det ene og andre "lille ekstra", både på damer og menn. Jeg ser alltid for meg at alle er "perfekte" før jeg reiser på stranda selv, men når jeg kommer dit så ser jeg jo at jeg ikke trenger å skjemmes for mine 7-10 kilo for mye. Det er stort sett bare fjortisene som ser ut som de ikke har fått annet enn vannmelon siden jul (ikke alle altså, håper leserne her tar ordene jeg skriver med litt humor, det er sånn det er ment).

 

Stå på videre, du fikser dette så lett som bare det, så flink som du er til å trene og spise knekkebrød, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

I dag er det veiedag.. Gruer meg noe sinnsykt.. har spist hamburger i dag, det var ikke mer kalorier en jeg skulle ha, men uansett så føler jeg at den hamburgeren gjorde sitt til at veiinga ikke går bra.... Men jeg veit ikke.. Jeg har jo trena hele uka.. Gikk en kortere tur i dag, da jeg hadde besøk av ei venninne med bekkenløsning (innviterer ikke henne med på en times tur i oppoverbakker liksom), men i morra er det pån igjen med langtur. Skal jo sykle i kveld da, og har ikke tona ned på annen trening i dag.. Selv om det føles sånn..

 

Vi står opp ganske seint her om dagen, så det ødelegger spisevanane mine noe. kanskje jeg burde sette på vekkeklokke??

 

Tusen takk for all støtte.. Det hjelper på i en tøff hverdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Jeg har gått fra 81,7 til 80,6 (på rett vei iallfall).. Håper på å komme under 80 til neste uke.. Guud det var så herlig.. Jeg som var sååå nervøs...

 

Hurra for meg!!!

 

Skal til legen i morra, så vet ikke om jeg rekker å gå lang tur i morra, men jeg får uansett gått litt. Være litt sammen med mamma også kanskje...

 

Bra dag i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Jeg var ikke hjemme i hele går, og det syns på matplanen min. Får håpe at ikke en dag ødelegger hele uka. Har iallfall starta friskt i dag, men 1 times tur rett etter frokost. Tenkte jeg skulle sykle litt på dagen i dag også, når tulla sover.

 

Regna ut at jeg skulle bruke meny 3... også jeg som blir stappmett av meny 2.. hmmmm.... Vi får prøve iallfall da, for jeg vil jo ikke gå i sparebluss...

 

Skal å handle litt etterpå, men jeg veit ikke helt hva jeg skal spise til middag denne uka.. kyllingsalat har jeg hatt lyrt på i flere dager nå, men litt kjedelig å spise det hver dag da.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

De hadde ikke kylling på butikken i går.. Gjett om jeg ble skuffa.. Så det ble no kalkungreier til middag i går. Sånn passe godt. Men åååååå jeg har lyst på kyllingsalat.. Kjøpte inn alt annet jeg trengte til salaten, men kyling hadde de altså ikke.. Fy....

 

Men men..

 

Dagens tur er allerede unnagjort, og jeg føler meg sååå flink.. De 1,1 kg jeg gikk ned har gitt meg ny giv. Selv om det er tungt.. det er ikke like tungt hele tida, men jeg må jo legge om livet mitt totalt, og det er ikke gjort i en svingom...

 

Grrrr... Den kyllingen altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Jeg har bare overhodet ikke vært flink denne uka. Jeg har spist noenlunde regelmessig, og trena litt. Ikke sånn 100%, men formen har ikke vært helt på topp heller (mensen er no herk)..

 

Holder meg fortsatt unna godis, men har spist ganske mye mer brød en man blir anbefalt, men jeg had hatt salat som pålegg da. Så litt sunn har jeg nok vært.. Også jeg som hadde håpa på å bikke under 80 nå.. Tror ikke det er et realistisk mål denne uka gitt. Veiing allerede om 2 dager, så er ikke allverdens man kan få gjort på den tida..

 

Huff nå gruer jeg meg til veiinga igjen.. Det som gikk så fint sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Drittvær, drittuke, drittpenger, skrikebaby... wæææææ....

 

Har garantert ikke gått ned noe heller. har sikkert gått opp.. BLÆ!! men må unsett vente å se.. men gud å sliten man blir av en baby som bare gråter og gråter og gråter uten stans, og ingenting hjelper.. Ikke er hun syk heller.. Skulle ønske bare det hjalp på kiloene, men det er vbel heller omvendt.. Stress er ikke bra..

 

Nei, jeg må ta meg sammen nå ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nangiala

Veier presis 80 kg nå. Gått ned 600 gram siden forrige veiing..

 

Denna uka skal jeg iallfall trene mer, for da står jeg på 79 eller noe neste gang.. Gleder meg til å se det 7 taller altså.. det har jeg venta på :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig superflink!!!!!!! Jeg er sååååå imponert over deg. Du står på til tross for at butikken ikke har kylling :-))

 

Ikke tro at en dårlig dag ødelegger alt, det gjør ikke det. Jeg skal absolutt ikke anbefale det, men endel folk her inne har bevisst en dårlig dag innimellom og mener at det setter opp forbrenningen litt. Vet ikke hva jeg synes om det eller om det stemmer, men det er i alle fall ingen krise.

 

Og husk..................... det kan være at du står stille en uke, eller til og med går opp litt, selv om du har gjort alt riktig. Sånn er det bare. Kroppen trenger litt pause og må få stabilisere seg litt innimellom, men hvis du klarer å ikke gi opp når det inntreffer (og det gjør det), så går det seg til igjen etterhvert.

 

Ikke sats på at det er kiloer som skal av hver uke. Tenk deg for eksempel 0,5 kilo ned. Det er faktisk en hel pakke med smør, og det er MYE.

 

Stå på videre........................... du imponerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...