Gå til innhold

Andre boller.....


Gjest ginsa

Anbefalte innlegg

No e d på tide å begynne å gjøre nåkka,.,,,

Gremme meg nesten når eg ser meg sjøl i speile.

Håpe d bi litt meir motivasjon å følge med på andre i si slanking.... Har lest på en del innlegg, og e helt imponert over ka folk har klart.:)

E d nåkken som har løst å hive seg me....greit å ha nåkken å slanke seg i lag me???

Veie 84,4 kg og e 167 cm, så har mye å ta tak i..... Meldte meg inn i vektklubben på onsdag, så prøve å satse på veiedag da.....

HÅPE HÅPE HÅPE at eg får se at vektnåla snur snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så flink med verken mat eller snop nå.... Men prøver i det minste å røre litt på meg om dagene....

Satse på at ikkje vektnåka går så mye feil vei i allefall.....

Må prøve å skjerpe meg, men er ikke helt enkelt å se på når de andre koser seg med både mat og snop, men kan i allefall prøve å begrense meg litt......

Ny veiing neste onsdag når jeg er tilbake fra ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Hei Ginsa!

 

Jeg føler meg som deg, vi er like vi to :)

Jeg er 168cm høy og startvekt var 85,6 kilo, skal ned til minst 70 kg!

Jeg gikk faktisk på vekta i morgest og den viste 82,8!!! Strålende fornøyd, på bare seks dager har jeg gått ned nesten 3 kilo! :P:D

 

Vi må hjelpe hverandre litt med motivasjon, så går alt så mye lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp hørtes ut som vi har samme utgangspunkt....så da blir d jo kjekt å kunne motivere kværandre:)

Du har jo vært superflink som har gådd ned 3 kg på bare 6 daga....ka du har gjort da???

Drar hjem fra ferie i morgen... blir spennende å veie seg på onsdag og se kordan disse fereidagan har gådd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Heisann!

Jeg har egentlig ikke gjort så mye, hehe. Det var overraskende lett synes jeg... Jeg har stort sett holdt meg innenfor 1900 kcalorier (to dager har det gått over) og gått tur med bikkja hver dag, en halvtime eller time. Kutta ut alt av godteri og snacks, kaker, brus med sukker og kjeks (bortsett fra kosemerker selvsagt!) :)

 

Denne uka har jeg hatt en litt treg start, og i går kveld ble det sen middag på McDonalds :) Men i dag skal jeg sykle minst en mil, kjøpte meg trimsykkel forrige uke :)

Du kan jo følge litt med på tråden min der jeg skriver stort sett hver dag!

 

Ikke ta det så tungt om du har gått opp litt etter ferie, det er helt vanlig... Gruer meg litt til min kjære går ut i ferie for tre uker til helga, hehe... Det blir vel nok av sene kvelder i sofakroken og mange fristelser. Kroppen og hodet kommer litt ut av balanse og rutinene forstyrres. Merker det i helgene også jeg, at ikke alt stemmer, og turene blir ofte utsatt og utsatt... Måltidene forskyves og hoppes over, da alt skal gjøres som vi ikke fikk tid til resten av uka....

 

Vel vel, det er nå bare å stå på og ikke gi seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerpings.... opp 400 g etter 14 dager på ferie....

Nå må jeg prøve å bli flinkere igjen....

Har unnet meg mye godt mens jeg har vært bortreist....

Opp bare 400 gram på 14 dager, høres ut som du har gjort mange kloke valg på ferie også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp e bare å stå på, kan jo ikke gi opp no....

Skal ta meg litt i nakken nå....

Prøvde jo i ny og ne å ta meg litt i nakken på ferien, men klarte d ikke hele tiden....

Skal prøve å følle me på tråden din, nallepuss:) Vi må PRØVE å være flink framover, men selvsagt åsså unne oss litt gåtter i ny og ne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Synes egentlig vi er flinke begge to jeg :)

Du har bare gått opp 400 gram etter en to ukers ferie?!? Jeg kommer sikkert til å gå opp mye mer enn det... Så du har jo hatt det i bakhodet og tatt noen smarte valg. Men som du sier, vi må unne oss litt godt innimellom! Hvis ikke er det lett å bli deprimert og miste lysten på å gå ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo egentli ikke så mye me 400 g....men 400 g her og 400 g der blir litt det også....

Drar 14 dager til Tyrkia på torsdag... Må prøve å holde meg litt i nakken mens jeg er der... Men skal selvsagt kose meg meg den gode maten de har der nede... får prøve å holde meg litt i bevegelse i tillegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Heisann ginsa!

Hvordan går det med deg? Jeg reiser på ferie en uke i morgen, og er veldig spent på hvordan det går :) Jeg håper bare jeg greier å holde vekta stabil eller til og med på en liten nedgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda har ikke gådd så allerværst... har gådd ned 900 g denne uka....

I morgen drar jeg også på ferie til Alanya.... skal i allefall prøve å være litt flink der nede, men skal helt klart unne meg god mat og litt snop mens jeg er på ferie:)

Go tur på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Hei!

 

Tenker på deg som er på ferie og krysser fingrene for at du greier å holde deg fra å skeie helt ut :)

Jeg har gått ned 400 gram denne uka, er fornøyd ettersom jeg også har vært på ferie:D Ingen sjokolade, potetgull eller annet snop. Bare kake og hvitvin på meg :D Det har blitt lite trim, og det blir det vel fortsatt fremover, nå når min kjære har ferie. Det går litt i glemmeboka når man gjerne vil kose seg sammen og bruke tid på andre ting... Håper på å få gått noen turer med bikkja i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var skikkelig spent da jeg skulle gå på vekta etter 14 dager i sol og varme.... men faktisk, den viste 300 g mindre enn da jeg dro, og det er jeg godt fornøyd med:)

Har spist mye god mat, men har også prøvd å tenke litt på sunne muligheter der det var mulig. Har også de fleste dagen tatt en spasertur langs strandkanten:)

Er spent å høre hvordan d går med dere andre.... har ikke vært inne på denne siden mens jeg har vært borte....

Tvi tvi videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Veiing i dag....opp 400 g fra forrige veiing.....men kan takke meg sjøl me mye god mat og snop de siste dagene...

 

Nå er det andre boller.... Håper på litt bedre rutiner igjen.

Skal starte å trene på treningsstudio igjen!

 

Nå skal vi være flinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest nallepuss

Hvoran går det med deg? Ser du ikke har vært her på en stund... Siden jeg flytta over til 20-30 kg, har jeg likevel fulgt med litt på deg :) Men det har vært rimelig stille en stund nå! Har du mistet motet?:)

Håper å høre fra deg, ta deg en tur innom dagboka mi også, hehe :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Neida har ikke mistet motet enda.... Prøver fortsatt å passe på hva jeg putter i munnen, trimmen har det vært så som så med..... Har vært veldig mye å gjøre på jobb etter ferien, så det har gått i ett der....

Hvordan går d med alle dere andre....

I dag viste vekta 80,6:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...