Gå til innhold

Et STEG av gangen, på vei mot et "lett" liv!


Gjest steg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei på deg Pia. Ja, det er kiipt. Spesielt fordi at jeg aldri klarer sånn som deg å trykke inn knappen så den holder inne i ukesvis og kilo etter kilo forsvinner. Men det gledelige er at i dag var vekta på 87,4. Så da er ikke skaden så fryktelig stor. Og i dag har jeg allerede styrt unna browniesen to ganger og fortalt meg selv at det er ikke noe vits i å ta litt for det blir bare ikke litt om dagen.

Nå håper jeg på to fine uker. Skal faktisk ikke i selskap igjen før 4.juni. Eller det blir kanskje litt etterpålag i dag og i morgen??

85 til sommeren, var det ikke det jeg satte som mål? Er vel fortsatt mulig. Nå har så mange ting alt på plass i hverdagen igjen at jeg kan håpe på en fin periode. Vi krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei på dere.

Den kroppen min er virkelig rar. Når jeg er knallflink, ligger på 1400kcal og er beinhard så står jeg stille eller går opp. Så gir jeg litt opp, slakker tøylene og SÅ går jeg ned. Det eneste bra med det er at når jeg da går ned så blir jeg innspirert og blir litt flink igjen. Og sånn har jeg nå snirkal meg nedover. Og i dag var altså vekta på 87.0 Det var virkelig godt. For jeg er ikke helt på høyden. selv om jeg har vært på en skal fra en til ti , der ti er best, en 8 i dag. Litt etterpålag m to tynne fliser av kake.

 

Nå vil jeg ha fire knalluker før ferien setter inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

86,6 i dag også. :D

 

Tør jo ikke tro på det sånn som det svinger her i gården. Dessuten har jeg ikke tid til trim, sånn uten å klippe gress, vaske, .... og jeg nærmer meg mensen... men det er 1,6 til 85 og det synes jeg ikke at høres så mye ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

86,4 eller var det ,5 ? Blitt mange timer som alle har vært på jobben, rart det går rundt? Men det var i alle fall deilig spes siden jeg fikk mensen i dag. Ellers har ikke dagen i dag vært noen innertier. Litt for lite mat og dermed litt lite til å stå imot fritelsene. Men det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag gikk bra, men ikke tirsdag. 600kcal m sjokolade. De kunne jo rett og slett vært spart. Jeg er for sliten til å stoppe meg selv. Har sovet to timer i ettermiddag, håper at det kan hjelpe meg litt. Jeg er inne i en periode hvor jeg gir meg av meg selv enn jeg får inn. Nå jobber jeg desperat med å finne det som gir og gi litt mindre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Du finner nok en måte å komme deg ordentlig i gang igjen på. Du er sterk, målbevisst, sprek og smart! Full skjerpings nå, så blir sommeren så mye lettere :) Jeg heier på deg! Heia, heia!

 

Skriv inn alt du spiser her inne igjen, før opp trimpoeng og sett deg noen nye mål kanskje?

 

 

Jeg følger med :D

 

 

Klem fra Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var hyggelig! Hyggelig!

Kjempegøy at du er der ute Vimsa!

Tusen tusen takk. Nå ble jeg rørt. Rart det der at dere "elektroniske venninnene" kan bety så mye.

En kollega jeg hadde en periode lærte meg noe flott, hun sa: "Når en gir noe til et menneske må en ikke vente å få noe tilbake, det er ikke der en nødvendigvis får det. Men en får det tilbake men på en annen måte og fra en annen." Jeg prøver å leve etter det, og stort sett føler jeg at jeg får og får. Men akkurat nå føler jeg at jeg er litt tappekran. ... Så var plutselig du der Vimsa, og min kollega fikk altså rett denne gangen også. :)

 

Ok, jeg skal skrive inn alt ... i morgon i morgon men ikkje i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade og is har virkelig fått innersvingen på meg. Så da har jeg startet på en kamp som jeg har lyktes med før, nemlig timetelling. Jeg vet at jo flere timer det går diden sist jeg spiste søtt jo mindre blir dragsuget. Så nå får jeg bare bite tennene sammen og telle timer.

 

En time! ( Uten søtt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogget/gått 6km. og skal vi se, da har det gått åtte timer. Og på den tiden har jeg bakt to kaker, så det er ikke det at det ikke har vært fristelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde godt å se et nytt tall. Og skal vi se, det har blitt 19 timer siden søtt. Joho, denne dagen blir vanskelig. Skal ha bursdag på dagen, og i bursdagsfest i kveld. Men jeg får telle timer!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho. Kommet meg gjennom barnebursdag uten å smake på kakene. Vanskelig, så jeg er stolt av meg selv. Nå skal jeg fryse ned restene så er de borte.

.... så er det bare selskapet i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takken er et da jeg veide meg på morgenen i dag veide jeg 87,8. + 1,8kg. Da begynner jeg å lure på om vekta i går var helt feil. Men jeg kan ikke få gjort annet enn å starte på null igjen i dag. Jeg får telle timer og spiste vel ikke noe etter kl to i natt.

 

Ok- 7 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg flagga litt ut. Legen tror at jeg har nyresten. Vi får se. Men hvis jeg har det så kan det kanskje forklare hvorfor jeg plutselig går opp to til tre kilo helt uten videre? Aldri så galt uten at det er godt for noe.... her ikke topp matlyst :D

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Da har jeg flagga litt ut. Legen tror at jeg har nyresten. Vi får se. Men hvis jeg har det så kan det kanskje forklare hvorfor jeg plutselig går opp to til tre kilo helt uten videre? Aldri så galt uten at det er godt for noe.... her ikke topp matlyst :o

 

Ha en fin uke!

 

 

Høres ikke godt ut med nyresten :D God bedring!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles vondt, men jeg tror jo at det skal gå straks over. Vet ikke hva det er å være syk så da legen satt å forklarte hva som skjer hvis ditt og datt så var jeg virkelig ikke tilstede. Jeg hadde bare en tanke i hodet, ja men det er ikke det. Jeg er frisk i morgen. Vi får nå se hvem av "legene" som har rett. Men heldigvis er ikke matlysta på topp så slankemessig har jeg hatt en god dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mer salt i maten her hjemme og mer og mer mat.... så det blir nok litt opp snart. MEN det er gøy å ha prøvd meg under 85. BMI 27,4. Ikke værst til meg å være. Bare to kilo fra lett overvekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...