Gå til innhold

Noen som skal ned over 40 kg?


Gjest Lotta87

Anbefalte innlegg

Gjest Lotta87

Hei :) Jeg er en jente på 20 år, og jeg skal gifte meg sommeren 2010.

Da skal jeg ha gått ned 40 kg. Samboeren min og jeg begynte å endre kosten for 1,5 mnd siden og jeg har da greid å gå ned 10 kg. Jeg var 50 kg overvektig.

 

Det høres så utrolig mye ut og det er skremmende.. Hvordan skal jeg klare å holde motivasjonen oppe? Og er det mulig eller realistisk å kunne greie 50 kg på 2 år, eller har jeg satt meg for høye mål?

 

Det er jo viktig med delmål, men synes det er vanskelig å sette dem....

 

Håper det er noen som har det som meg, og som kan dele erfaringer og råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Jente89

Hei!

 

Jeg er ei jente på 19 år som er i akkurat samme situasjon som deg! Jeg skal gifte meg 22.08.09 altså litt over ett år og jeg vil så gjerne klare å gå ned 40 kg(tilslutt) men iallefall 20kg frem til jeg skal gifte meg!

 

Så deilig å høre at det er flere som er i samme båt:)

 

Lene

 

Blir kjempeglad hvis du legger meg til på msn: Leeneh89@hotmail.com for jeg er ikke så flink til å følge opp sånne blogger som dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest twinmama

jeg er også 45 kg for tung. jeg skal gifte meg, men nekter å sette dato før kg begynner å gå av...vi snakker om det hele tiden, og vil gifte oss..men jeg skal ikke inn i noen brudekjole nå....men om to år håper jeg at jeg skal klare det....så kan jeg henge meg på dere, vi har de samme målene....

 

klem twinmama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, jeg skal gifte meg noe før 22/8-09 og har totalmål på å ta av 35-40kg, men har satt som delmål ca 20kg til bryllupet.

Jeg har ventet og ventet med å sette dato fordi jeg føler meg ikke komfortabel med å gifte meg i den str jeg er nå og ihvertfall IKKE henge opp bildet på stueveggen som minner meg på hver dag resten av livet om hvordan jeg ikke var fornøyd på min egen bryllupsdag!

Her er det bare å rulle opp ermene og stå på!

Jeg har meldt meg på internett-kurset fordi alt var opptatt og tidene passet dårlig med jobb.

Men jeg sliter fortsatt med å finne ut av hvordan jeg skal legge inn ting og hvordan det hele fungerer, har aldri prøvd dette før og har vel egentlig aldri prøvd å gå ned kilo før heller.

Jeg la på meg såååå utrolig mye under første svangerskapet og har enda ikke klart å starte tiltak for å få ned vekten.

Håper vi kan holde kontakt og motivere hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

veiedag mandag.....den er jeg absolutt med på......

 

det er godt å se at vi er flere med samme mål....jeg gikk ned 2,1kg første uken..og opp100g den andre uken...men nå har jeg begynt å min 3 uke, og i den skal jeg ned....sliter litt med å få rompa ut av sofaen og trimme litt......men det er mange dager igjen av uka, så jeg får bare kome igang og ta en dag av gangen....lykke til denne uka jenter...

 

we can and WILL do it.....'

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er vist i samme båt som dere jeg. håper å kan gifte meg om 1-2 år, men må klare å ta av de overflødige 40 kg først. Så jeg henger meg på her hos dere hvis det er greit, begynte mitt første kurs i dag. Å håper å finne noen her inne som kan hjelpe meg å holde motivasjonen oppe... Å som jeg også kan hjelpe hvis det trengs...

Håper å høre fra noen av dere.. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...