Gå til innhold

Nå er jeg supermotivert :)


Toril2012
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det blir noen kilo. Tror jeg veier sånn ca 99, gjorde ihverfall det sist jeg veide meg :P har sånn badevektskrekk!! Blir litt deppa når talla blunker mot meg... Men nå skal jeg være superflink! Har akkurat dratt med meg guttungen ut for å gå tur (er skikkelig mørkeredd) og det var deilig!

 

Så flott med slik motivasjon!! Håper du finner tid til til å trene!! Skal du ned mye?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sletts ikke verst! Med klær og i tillegg til at det er kvelden:) Vi har egen link for oss som skal ned fra 20 kg... hvis du kommer under det, er det bare å bli med. Vi legger ut ny link hver dag, der kan du fortelle hvordan ting går, problemer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Så topp at du er motivert! kanskje du kan begynne å gå små turer istedenfor å begynne på treningssenter med en gang. Jeg pleier å gå 40min 3 ganger i uka, og mer hvis jeg får til. Det har fungert veldig bra for meg, og dessuten er det godt med frisk luft. Jeg går med staver, og det er gøy:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under diskusjonssiden Motiver meg blir det hver dag lagt ut en link som det står : NED 20-30KG MANDAG(DATO)

 

Du ser oss på nedover på sidene hvis du vil lese litt;) Velkommen skal du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...