Gå til innhold

5 kilo før påske.. 26-12


Gjest synøve
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan.. har spist alt for mye disse juledagene..så det er innskjerping fra nuuu... legger ikke ut vekt denne uken,for min egen del venter jeg til neste uke..blir bare skuffa.. Hvordan har det gått med dere andre? er det bare jeg som har dårlig samvitighet?? det er jo jul da,og det er jo ikke mellom jul og nyttår vi legger på oss..det er mellom nyttår og jul. ha en fortsatt fin julefeiring.

 

Klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.. har spist alt for mye disse juledagene..så det er innskjerping fra nuuu... legger ikke ut vekt denne uken' date='for min egen del venter jeg til neste uke..blir bare skuffa.. Hvordan har det gått med dere andre? er det bare jeg som har dårlig samvitighet?? det er jo jul da,og det er jo ikke mellom jul og nyttår vi legger på oss..det er mellom nyttår og jul. ha en fortsatt fin julefeiring.

 

Klem synøve.[/quote']

 

Jo da, det er flere med dårlig samvittighet. Det gikk så fint, helt til en gigapose med engelsk konfekt ble framtryllet fra et eller annet sted. Spiste som en halvgal, det beste jeg vet. Har passa meg bra for annen mat, fått godt med trimpoeng totalt i juleuke, 16 stk, da vi har hatt mulighet til lange skiturer. Tror jeg må sku av samvittigheta og se på sammenhengen mellom inntak og forbruk, går på Hold Vekten, men ønsker å gå ned ca 5 kg til og det helst før påske. I morgen den 2.januar skal det bli tilbake til et sunt og lett kosthold, så får gjort være gjort og spist være spist. GODT NYTT ÅR !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula har vært en eneste stor utskeielse... Orker ikke utdype mer enn det. :P Det vikstigste nå er at jeg er klar for å komme meg tilbake til den sunne livsstilen igjen. I morgen er jeg tilbake med vekt og dagsrapportføring igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da mener jeg fri fra både jobb og slanking! De første to dagene gikk jeg opp en kilo bare fordi jeg spiste alt jeg hadde lyst på. Så modererte jeg meg resten av jula (litt konfekt og nøtter), og nå er jeg nede på utgangspunktet før jul i gjen... Fikk ikke trimmet særlig i jula annet enn å røre i gryter og dekke bord, men det viktigste er jo å ha det hyggelig med slekta! Vin har jeg forresten unnet meg hver dag - og det var deilig!

Godt nytt slankeår til alle sammen!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...