Gå til innhold

10 kilo på 10 uker


Gjest TNS

Anbefalte innlegg

..... er helgene:(

 

Jeg har puttet i meg ALT for mye søppelmat denne helgen. Det var formelig som at jeg så ukens flotte innsats fløy ut av vinduet i ettermiddag :P Stikkord: sjokolade og is!

 

Så nå har jeg forhåpentligvis lært en lekse til neste helg - ikke kjøp inn mer godis enn jeg har tenkt å spise!!!!!

 

Men det sinnsyke etegildet klarte i det minste å motivere meg til å prestere 6 trimpoeng i dag :D Dermed har jeg 31 komma ett eller annet trimpoeng denne uken - det er jeg stolt av!!!!

 

Uken som gikk:

- drakk jeg ikke brus, bare litt light brus på lørdagen

- holdt et bra kalorinivå, frem til lørdag morgen....

- trente knallbra!!!!

- drakk minst to liter vann til dagen, HELE uken!

 

Uken som kommer:

- ikke drikke brus

- være like flink i helgen som i resten av uken

- minst 20 trimpoeng

- minst 1,5 liter vann til dagen

 

Neste uke blir hard, jeg skal ha mensen til helgen. Da får jeg en dårlig kombinasjon av ekstremt økt søvnbehov og søtsug.

 

Lykke til alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Veiedag idag. Har gått ned 0,5 kg siste uka, totalt 3,5 kg på tre uker. Har blitt 5 cm mindre rundt midjen. Er fornøyd med dette, men litt misfornøyd med utskeiing med litt for mye kaker i dåp søndag. Noe må man unne seg, men blir det for mye, er det ikke godt. Men man lærer og går videre. Jeg ønsker egentlig å gå ned 1 kg i uka - 10 kg på 10 uker, ikke sant? - og da må jeg være pinlig nøye med maten. Jeg skal i bryllup 8. nov, og det hadde vært utrolig gøy å ha nådd trivselsvekta til da! En ting er å ønske det, men jeg har bestemt meg for å ta konsekvensen av det også!

 

TNS: Du klarer denne uka hvis du bestemmer deg for det - på tross av hormonelle forandringer, søtsug og slikt. Husk at dette skjer en gang hver mnd, så du må finne en måte å takle det på! Og 31 trimpoeng er utrolig!

 

Lykke til videre, alle sammen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at dere står på! Har det mildt sagt travelt om dagen, så jeg har ikke rukket å stikke innom. Prioriterte senga framfor pc-en;)

Så bra resultater dere har! Selv har jeg bare klart å gå ned 300 g sist uke, men ned er ned:-) Syns det går saaaakte, men det blir gjerne slik når man jobber for mye, og kanskje stresser litt også. Får det tøft fram til jul.

 

5 cm er utrolig bra, Søttann! Fortsett slik:-)

Og TNS, du er ike alene. Jeg har også funnet ut at jeg ikke kan kjøpe mer enn jeg har tenkt å spise av godiser, for det er vanskelig å stoppe. Men dette skal du klare! For søte ting som også er sunne kan du se på tråden: Hjelp, hva gjør jeg når søtsuget kommer? Der fikk jeg mange gode tips som jeg kan anbefale!

 

Lykke til i kommende uke! Jeg har veiedag i morgen, og håper å komme tilbake med gode tall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det sin gang og jeg prøver å følge opplegget. I helga har det vært både utdrikningslag og bursdagsfeiring. Men jeg har gått ned 4 kg på 4 uker, så det er jeg fornøyd med. Spiste bursdagskake hos venninne igår og må trene litt ekstra denne uka for å kompensere for det.

 

Hvordan er resultatene for denne uka, Marflo?

 

Stå på videre, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...