Gå til innhold

Ned 20-30kg Tirsdag 27.12


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Nå er det hverdag igjen for mange; ihvertfall matmessig;)

Jeg har ingen planer om å feire jul vær dag i romjulen, blir vanlig mat og middager. Har satt opp matplan og treningsplan for hele uken, ja- bortsett fra lørdag og søndag.. siden jeg vet lite om formen spesielt søndag he,he.. Men greit å ta fri da hvis jeg har vært flink før i uken:)

Har ett stort håp om å gå ned 1kg denne uken, det hadde vært moro!!

 

Ha en fin dag!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tilbragt 3 dager hos svigers, og det blir alltids endel ekstra inntak der.. Ikke for det, det har jo tross alt vært jul, så endel ekstra hadde det vel blitt uansett!

 

Det som frustrerer meg er at jeg ikke klarer å holde de forsettene jeg har satt meg. Hittil har jeg tatt to posjoner til hvert måltid, og det var absolutt ikke planen! Det eneste jeg har klart å holde meg på er sjokolade-spising. Jeg har ikke rørt sjokolade siden jeg ble "allergisk". Jeg gikk på vekta i dag, og den viser egentlig det samme som før jul, så jeg er ganske fornøyd. Er litt uvel for tiden, ettersom sønnen min sin omgangsyke har smittet litt over på meg. -Jeg slipper heldigvis litt lettere unna! Hos han kommer det i begge ender, og han er til tider ganske dårlig..

 

Når det gjelder pinnekjøtt, som i følge GR er det mest fetende man kan spise, så sliter jeg litt. I dag er det pinnekjøtt igjen, og det blir den 3. gangen på fire dager! Etter dagens middag, så er det bare fisk resten av uka! (Til nyttårsaften!)

 

Gratulerer med nedgang til dere alle! til smukkeline kan jeg bare si at mine 19 kg har gått av på ca 5 måneder. Jeg jobber hardt for å få dette til, går kurs, og trimmer, og jeg har mye å ta av! Jeg er redd for at de neste 20 kiloene skal sitte endel bedre, så jeg er forberedt på å holde på en god stund lenger med dem.

 

Ha en fortsatt fin romjul!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det "verste" og også det beste av jula over for denne gang. Jeg syntes ikke jeg hadde vært veldig flink men vekten min viste nå en gang minus 200gram.

Skal vel være glad for all nedgang kanskje.....????

 

Så nå er det nygiv, har ikke vært like flink som deg camcam med å bli "allergisk" mot sjokolade. Men det skal det bli bedring på altså....Syntes tross alt jula gikk greit. Skal ha fri resten av uka nå så da blir det litt tur i skog og mark med barna.Sønnen min fikk ski til jul så nå bare må jeg jo ut....

 

Skal ha full fest hjemme hos oss på nyttårsaften...

Ganske fornuftig mat på menyen så det går nok greit uten de aller største utslagene på vekten...

 

Fortsatt god jul til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Må bare fortelle. I dag har jeg vært på romjuls salg. Prøvde et skjørt i str 42 på cubus. Trodde aldri jeg skulle komme inn i str 42. Men det satt knall bra på meg. Kan ikke huske sist jeg handla klær på cubus. Har alltid handla klær på kappahl, lindex og HM i den store avdelingen.

Har blitt lite med trening for min del de siste 14 dagene. Men sto litt på skøyter i går og fått 2 trimpoeng i dag. Har egentlig spist ganske sundt disse ukene. Men har 14 dager som jeg skal være flink på nå.

Har bestemt meg for at jeg skal være 2 siffret når jeg starter på kurs igjen den 11/1 manglet bare 200 gr til det føre jul.

 

god jul videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...