Gå til innhold

Ned ca 8 kg!!


Gjest sino

Anbefalte innlegg

Endelig vektnedgang... ned 1,2 kg siden forrige uke. Ikke mer enn 700 gram totalt på 2 uker, men men. Ned er ned.

 

Så kjedelig da nerdolita at du ikke kan trene noe særlig. Da må du være ekstra flink med maten og så gå litt rolige turer kanskje.

 

Hvordan har det gått med dere andre i dag da?

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Endelig litt ned på vekta på meg og:) Bare 400gram da, men som du littigjen sier, nedgang er nedgang, det går rette veien iallefall:) Eg frykta egentlig at eg ikke hadde gått ned eg siden eg skeia litt ut me øl og greier.....så er egentlig ganske fornøyd!!

 

Er spent på kordan det det har gått med dere andre og:)

 

Idag skal eg på trening og, treningsavtale me en vennine, så er ingen vei utenom da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruvirum

He

 

Flott sino, litt og litt er tingen over en langen.

 

Så flink du har vært littigjen, her går det ikke ned. Men det er den berømmelig uka ;o(. Det passer jo egentlig at den kom nå, for da slipper jeg da vi skal til syden ;o)))

 

Klem fra

fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nerdolita

ned 500 g siden forrige uke, totalt har jeg nå gått ned 2 kg på 3 uker, det er jeg veldig fornøyd med jeg. det skal holde i det lange løp, så må det jo gå sakte av...

I dag hadde jeg første dag på ungdomsskolen. Skal ha en språkklasse der. Det er ikke så verst trim det heller :P hehe

 

Neida, jeg må bare være flink til å gå til og fra jobben hver dag( det er 0,9 trimpoeng totalt det) så får jeg i allefall litt trim

 

Ellers vil jeg bare skryte av dere flinke jenter, stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eg komt meg heim fra trening, beinhard trening var det, sånn at eg nesten kjente blodsmak i munnen.....men gud kor fornøgd eg er no, brente av godt over 400 kalorier og på det:)Jippi!!

 

Bare eg klarer å komme meg på 2 til sånne økter i uka er eg godt fornøgd!!

 

Fruvirum du skal bare se at du har gått ned neste uke når mensen er borte og at du har fått opp matinntaket ditt litt;D

 

Nerdolita:2 kg på 3 uker er jo kjempebra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nerdolita

Når jeg er sliiiiten så er jeg helt desperat etter søtsaker og noe å stappe i munnen.... fullstendig kjørt i dag, så resultatet sier seg jo egentlig selv:(

 

jaja, man må vel rett og slett kunne unne seg slike dager av og til, ikke henge seg opp i det, men heller se framover og tenke på hva jeg faktisk har klart disse ukene til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært. Ingen gikk opp og flest ned. Å har man uka så står vekta stille ja;)

 

Så flink til å trene sino..ble trilletur på meg i dag..ingen som kunne ha barna så da fikk jeg heller gå en tur..blir da litt trim det å:P

 

Ikke heng deg opp i sprekk nerdolita..det er bare å begynne igjen i morra. Ikke gi opp.

 

Skal i begravelse i morra jeg da så da for maten bli hva det blir. Blir vel snitter og kake etterpå. Skal prøve å få jogget meg en tur på morgenen før vi drar så har man litt god samvittighet ihvertfall.

 

Ny uke med masse nye muligheter. Mitt mål er 500 gram ned...noen som er med på utfordringen?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, klart eg er med på utfordringen littigjen:)

 

Har vært å kjøpt meg ny digital vekt idag, stolte ikke helt på den andre, så det blir spennende å snik veie seg imorra....:P

 

Har ikke planlagt noe trening idag, så får se om eg får tatt meg en tur litt seinere. Imorra er det sal trening igjen. Har skikkelig gangsperre etter den igår, men det er litt godt syns eg, da merker en at en har trent skikkelig;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen etter begravelsen...ble vel mye kake så jeg havna på 1900 kalorier i dag...huff og huff, men men skal ta det igjen resten av uka...håper jeg.

Fikk jogget en tur på morran i dag da så det ble ikke så galt til sammen.

 

Bra dere er med på utfordringen...har ikke gitt meg selv den beste starten på uka, men heldigvis mye igjen av den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening *stolt av meg sjøl* :P Har trent hver dag denne uka og komt opp i 4,4 trimpoeng:) det er eg godt fornøgd me!!

 

Skal ut å spise på indisk restaurant idag.....er redd det kan bli en veldig kaloririk middag.....men skal prøve å ikke spise meg overmett iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruvirum

Har dere noe tips til mat å ta med seg, skal på møter hverdag denne uken. I dag så ble det druer og te til frokost, og lunsj. Ikke helt bra det, så tenkt jeg at jeg kan jo gi dere utfordringen ;o))

 

Tar dere den?

 

fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruvirum: Hva me å lage et delikat smørbrød, eller en kyllingsalat å ha med seg??:P

 

Snik veide meg idag, er gått opp 500 gram igjen, noe som betyr at eg er tilbake på start....skjønner ikke dette...når eg har lagt om kosten så pass mye og trener så mye mer enn eg gjore så er jo det helt merkelig syns eg....blir litt frustrert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår så godt at du er frustrert sino, men vi gir ikke opp her. Har ofte tenkt over hvis jeg har trent hardt kvelden før veiing så er ikke vekta på mi side. Mulig vi samler masse vann. Måler du i cm eller? Bør det for å se om det blir mindre her og der...er jo det som teller ikke kg.

 

Skal ut på løpetur nå jeg..ble ingen trim i går så i dag må jeg ut igjen;)

Fruvirum: jeg bruker også på å lage meg en salat å ha med meg når jeg skal ut. Hadde det i dag faktisk. Så dumt å kjøpe mat i kantiner ...da vet man aldri hva man får.

 

Ha en strålende kveld...å ikke gi opp om det går litt imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nerdolita

Fruvirum. Det er ikke alltid lett å skulle ordne seg niste.... Dersom jeg har tid og overskudd så smører jeg meg noen lekre smørbrød, eks har smøreost med hvitløk og urter, deretter et salatblad, og på toppen putter jeg en lakseskive. Deilig. Har jeg dårlig tid, og er redd for å "sprekke" tar jeg med et polarbrød (extrem) og to porsjonspakninger med makrell i tomat. Lifesaver. Ellers så er jo wasa sine ferdigsmurte veldig gode:D

 

 

Her innser jeg at jeg ikke klarer utfordringen denne uken. Jeg er fryktelig sliten for tiden, og spiser da mye mer enn når jeg har overskudd. Endrer målet mitt fra ned 500 gr. til stillstand denne uken tror jeg...

 

Sino- vekt er egentlig bare et torturinstrument, ment for å gjøre oss deprimerte tror jeg... huff- god klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp komt heim fra step time på treningsenteret, er helt utslitt. Har blitt forkjølet og alt er litt ekstra tungt, trodde eg skulle kollapse helt under treninga, så eg var nødt til å ta det roligere,ikke så kult når alle andre hopper og spretter, og eg så vidt klarer å løfte beina.

 

Har akkurat spist et deilig ostesmørbrød; Rugbrød me koktskinke,lett norvegia og masse grillkrydder og inn i toaster...mmm:) Blir nok sofaen resten av kvelden, min kjære skal låne me en film no når han kommer hjem fra jobb:)

 

Ja måler cm,men de er på still det og,men eg skal ikke gi opp selv om det er veldig fristende når eg ikke har fått noe igjen for strevet enda...veldig lett å tenke at da kunne eg jo ha spist det eg ville...men får håpe at det plutselig kommer en vektnedgang.

 

Det er iallefall veldig god å ha dere å få oppmuntrende ord av:)

 

Er jo snart helg igjen og no...noen som ska ha noe god helge mat? Har lyst på noe skikkelig godt imorgen kveld tror eg, men sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er sino..trener selv om du er forkjøla...Du vil få lønn for slitet skjønner du..bare kroppen som holder fast ved kiloene så lenge den klarer, men den må gi tapt til slutt hvis du ikke gir deg;) Men det er frustrerende, jeg vet det!!!

 

Nerdolita...håper du får litt mer overskudd etterhvert. Må ikke gå helt ned i kjelleren, da er det mye viktigere å tenke på deg selv og at du kan opparbeide litt overskudd igjen. Får prøve å tenke litt over hva du spiser så er det ikke sikkert det blir så galt alikevel. Stillstand er greit det veit du!

 

Gir dere begge en god bedrings klem :P Men ikke smitt meg!

 

Hatt en grei dag. fått trent bra ihvertfall. Spiste litt mye pizza nå i kveld så jeg tror ikke jeg skal på vekta i morgen tidlig..he he. Synes det er vanskelig å vite hvor mye kalorier jeg har i meg når jeg spiser pizza...tror det blir vel mye, men men.

 

Sov godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hjemme. Akkurat spist lunsj-salat;) Det er så rart...begge barna er i barnehagen, så nå er det så stille..helt utrolig. Å veldig godt!!

 

Har dere noen utfordringer i helga eller? Skal jobbe jeg så det blir vel ikke alt for mye utfordring da. Håper jeg!

 

Skal på orienterings løp i kveld da så da blir det litt trim i dag å!

 

Ha en kjempefin og sunn:) helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruvirum

Sikkert litt rart uten barn, Littigjen? Jeg går liksom i "vakum" da de ikke er hjemme. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, rutinene forsvinner.

 

Nå har jeg vårt ute på en liten tur, ble 2 trim poeng. Denne uken har vært slapp, er ikke oppi 10 trim poeng engang denne uken.

 

Men har fått i meg mye mere mat, har vært oppi 1400 kcal om dagen. Det vises også på vekten da. Har gått opp en kilo, men regner med at det blir noe annet på mandag.

 

Lykke til på orienteringen i kveld. Littigjen

 

Ønsker dere alle en kjempe helg.

 

Klem fra fruvirrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt me helg og lørdag dere, og idag skal eg unne meg en sjokolade og! Kjempelenge siden eg har unnet meg en hel sjokolade, så har lagt inn en new energi sjokolade i programet idag.

 

Den siste uka har der gått opp for meg hvor mye god mat og sånt en kan unne seg når en bare spiser rett mat:) Som i dag f.eks har eg lagt inn både sjokolade, 2 glass rød vin og svineindrefilet surret i spekeskinke me potetbåter til....det er jo skikkelig luksus jo:D

 

Snik veide meg littegranne idag igjen...og eg har gått ned en halv kilo siden mandag, selv om mensen er på vei, så det kan jo virke lovende:D Så eg er superfornøyd og skal bare nyte helgen.

 

Har og vært på en liten trim tur idag på en lørdag og....eg og en venninde har gått en times lang tur på en tursti som er laget til her, skikkelig deilig, var ikke noe sånn skikkelig rask gange og sånt, men er no bedre enn ingenting!!

Er komt opp i 7,9 trimpoeng denne uken, og det er eg kjempefornøyd me, har trent hver dag utenom fredag. Så får håpe eg får dradd meg ut en tur imorgen og!

 

Håper dere alle sammen får en knall helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hejsan

 

Jeg skal også ned 8 kg fra 77 til 69. Klarte å få 8 kg iløpet av sommermånedene med masse god mat og kos.

 

69 kg er idealvekta mi, er 170 høy.

 

Jeg er 26 år, har 2 barn ,jente 4 år og gutt 17 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruvirum

Hei

 

Vi har samme mål, høyde og vekt ;o). Felles mål og trøst.

 

Jeg er 37 med 5 barn, 4 som bor hjemme. 3 gutter og 2 jenter. Guttene i alder 7, 17,19, og jentene 14 og 21. Av disse så har jeg tre syke barn, så her går det i hundre. Jenta mi på 14 er den som sliter mest, og som krever deg i 24 timer i døgnet.

Så det å ta vare på meg selv har i det siste vært vanskelig, men nå må jeg. Av hensyn til ungene mine, de trenger en mamma som fungerer.

 

'''''''nei , nå ble det vel mye klaging, det var ikke meningen.

 

Fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du vil være med oss og, og så flink du har vært å gå ned 8 kilo allerede! Kanskje du har noen gode tips til oss her inne som nettopp er begynt?

 

Hvordan har dere hatt det i helgen allesammen?

 

Jeg har hatt en super helg, med en helt fortreffelig middag igår, den kan eg bare annbefale alle: Svine Indrefilet surret i spekeskinke med potetbåter til, fant oppskriften her inne:)

 

Gleder meg til vekten imorra, for eg tror eg har gått ned 500 gram denne uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er helga snart over. Har jobbet hele helga så kjenner jeg er sliten. Lyst på noe godt...hmmm.... Kjøpte en new energy etter jobb..tror jeg tar den i kveld.

 

Spiste det i går du da sino. Godt å ha noe å glede seg til veit du. Jeg er også veldig glad i indrefilet av svin. Håper også på nedgang i morra.

 

Velkommen skal du være mamma82. Håper vi kan hjelpe hverandre nedover i vekt;)

 

Så mange barn fru virum.. Litt å drive med du da?! Er vel stort sett selvstendige nå, men de må jo hjelpes på andre måter regner jeg med.

 

Har barn på 1 og 3 år jeg da...litt mer praktisk jobb med dem..kan til tider være slitsomt, men morro å da:)

 

Blir full rapport i morra da.. Skal jobbe på dagen så jeg kommer nok ikke til å skrive inne her før på kvelden.

 

Ble en joggetur på 50 min på meg i dag.. Orket ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruvirum

Endelig ned, bare 400 gr, men det var ned.

 

Har nå gått en tur i raskt tempo i en time, ble litt inspirert etter å ha vært på vekta.

 

Lykke til alle dere andre

 

fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...