Gå til innhold

Ned ca 8 kg!!


Gjest sino

Anbefalte innlegg

Har dere noe tips til mat å ta med seg' date=' skal på møter hverdag denne uken. I dag så ble det druer og te til frokost, og lunsj. Ikke helt bra det, så tenkt jeg at jeg kan jo gi dere utfordringen ;o))

 

Tar dere den?

 

fruvirum[/quote']

 

 

Hei!

 

Jeg synes det er veldig godt å lage en pastasalat. Den kan jo lages ferdig dagen før. Da bruker jeg fullkornspasta, amerikansk blanding, skinke, ananas, paprika og purre. Bruker lettrømme/kesam med dipp pulver i som jeg blander alt i. Ellers lager jeg en vanlig grønn salat med alt det jeg liker oppi og tilsetter pasta og skinke. Det synes jeg er herlig nistemat!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Vekt nedgang, jippi:) er gått ned 600 gram denne uka...så eg er veldig fornøyd!! Har til og me mensen, men har gått ned fordiom, tjohei! :P

Skal prøve å få trent like mye denne uka, for ser ut for at det hjelper på masse ja..

 

Fru virum, 400 gram er jo kjempebra!Flott gjort!

 

Hvordan har det gått med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nerdolita

så flinke dere har vært denne uken! Både til å trene og spise riktig. gratulerer med vektnedgangen sino og fruvirum:D

 

Jeg har egentlig ikke lyst å inn her engang jeg... det har ikke gått så fryktelig bra denne uken nei. Vekten viste 200g opp, men jeg måler også fett% og vann% i kroppen. Den er uforandret, så jeg satser på at det var stillstand denne uken. Jeg har rett og slett prioritert å få energi, og ikke brukt energien på å få trimmet og spise rett. Likevel er jo vanene godt innarbeidet, så det som ev. er årsaken til vektøkningen er suget på kveldene og en helg hos mine foreldre...

 

Overskuddet er begynt å komme litt tilbake, tror denne uken går bedre jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruvirum

Nå har jeg vært å prøvd Inbody, spennende. Den måler fett, muskler, vann etc. Jeg var overvektig, men hadde masse muskler i overkropp, måtte trene mer på bein. Normalt med vann, og hadde en score på 66. Er vist greit, men skal vist nærmere 100. Den fortalte også at jeg bruker 1399 kcal uten å gjøre noe, så jeg skulle vist spise mellom 1500 og 2000 kcal.

 

så flott med 600 gr ned, sino

nerdolita, 200 gr hva er det, det tar vi nå pluss litt til ;o). Det kan straffe seg å reise til mamma og pappa, men det er godt på andre måter da.

 

fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det nedgang på meg denne uka å.. 700 gram.. Kjempedeilig;)

Da klarte vi målet Sino! Skal vi ha ett mål denne uka å.. Litt morro å se om man klarer det.

 

Begynte i ny jobb i dag jeg da..litt sliten ja... men tror det skal bli bra etterhvert.

 

Synes det var bra jeg nerdolita.. 200 gram er jo ingenting. Håper du får mer energi etterhvert da.

 

Fruvirum.. 400 ned er veldig bra.. da tar du det på riktig måte...sakte men sikert.

Trening har MYE å si når man vil ned i vekt ja. Det merker jeg godt.

 

Da er det ny uke med nye muligheter...og mindre gram å drasse med seg:)

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har som mål å prøve å gå ned 1 kg denne uka, veit det kan bli vanskelig, men gu kor deilig det hadde vært....

 

Var på trening går, skikkelig deilig å ha komt inn i rutine me fast trening me venninder, neste uke blir det enda mer fordi da starter høstprogrammet, så da skal eg prøve å gå på noe 4-5 ganger i uka.

 

No ska eg hive meg i bilen og kjøre t "svigers" og spise kylling og pommesfrites...kan ikke spise så mye pommesfrites da, men har kalkulert inn litt;) får heller spise masse salat ved siden av:)

 

Blir vel sikkert ikke så mye trening idag, men skal prøve å få kjæresten me på en liten gå tur...er no bedre enn ingenting iallefall!

 

Ha en go ettermiddag og kveld folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg er mye ja sino...men det er mulig å få til. Blir nok for mya for meg det, men håper på 500 gram ned selv:)

 

Godt å komme inn i gode rutiner med tanke på trening ja. Blir avhengig etter hvert, men lurt å ikke starte for hardt for da gir man fort opp.

 

Blir ikke lange skriv fra meg de neste dagene...har ny jobb så tiden flyr og hodet er temmelig slitent etter endt dag.

 

Ha en fin kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tviler egentlig på at eg kommer til å klare 1 kg eg og, så eg tror eg setter meg som mål å gå ned 0,5 kg og så ta alt over det som et pluss:)

 

Gratulerer så masse med ny jobb littigjen:) Hva du jobber som?

 

Idag skal eg på Home party hos en venninde, masse servicer,lysestaker og diverse dill:) blir koselig det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nerdolita

Inne i hodet til nerdolita: du er jo ikke overvektig, mange som er mye større enn deg, egentlig er du ganske slank, så hvorfor slanker du deg? de 2 kg utgjorde stor forskjell....vær fornøyd du nå!

deretter: huff- husker du når du var 3 kg lettere enn du er nå? Hvor ekstremt fornøyd du var med deg selv da? hvordan du kikket beundrene på deg selv i speilet? Så fornøyd med å endelig se ut slik du hadde drømt om? at dette varte i over 1 år???

 

som dere skjønner har jeg lyst til å gi opp akkurat nå..... Det tar jo så forbasket lang tid! Utålmodig som jeg er, vil jeg helst ha resultater i går!

 

ARGH.

 

Kanskje jeg klarer å se lysere på tilværelsen om jeg klarer gå ned litt denne uken... går smått med meg her, så jeg er ikke særlig optimistisk. det ER så vanskelig å holde seg unna ting jeg bør holde meg unna akkurat nå.....

 

småfrustrert Nerdolita som merker at hun savner treningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner det er vanskelig nerdolita. Sliter litt med det samme. Men man blir vel aldri helt fornøyd;) Føler meg heller ikke overvektig, er egentlig ganske fornøyd, men det er det å stabilisere seg så derfor vil jeg ned noen kilo til slik at jeg har litt å "gå" på. Ekstra vanskelig når man ikke kan trene da..det er jo mer effektivt med trening. Men vær så snill å hold ut...det skal gå:)

 

Sino: tror det er lurt å satse på en halv kilo i uka, selv om det tas imot med stor glede om det er mer..he he. Jobber som sykepleier, men nå har jeg begynt som studentveileder på avdelingen så det litt anna, artig men slitsomt. Ihvertfall i begynnelsen.

 

mmm...lyst på noe godt....tror det blir litt youghurt is på meg i dag. Det er så godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerdolita: kjenner meg veldig godt igjen i det du tenker, er akkurat slik eg føler det og, jeg er ikke noe overvektig heller, men jeg er ganske lav, og alle kilo over 58 legger seg på magen. Trives slett ikke å veie nesten 63 kg, har aldri i mitt liv veid så mye før. Det verste er når eg skal ut av jogge buksa som rommer så mye og inn i andre klær, magen tyter over buksekanten og danner valker uansett hva jeg tar på meg.... Det er da jeg tenker tilbake på da jeg var 55-56 kg og alt jeg tok på meg var fint, og ikke minst jeg har så lyst å kunne bruke de fine klærene eg hadde da!! Men alt tar så sabla lang tid, vil ha resultater fortere, har holdt på nesten en måned no, og bare gått ned 1 kg som ikke merkes :) Føler nesten som eg ikke ser enden i tunnelen til å gå ned 7 kg til.... det verste er at eg ikke ser eller skjønner ka eg kan gjøre annerledes heller.....

 

Littigjen: Men det er nå sikkert spennende å være veileder da, nye utfordringer i jobben er kjekt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med nye utfordringer ja..litt slitsomt i begynnelsen, men tror det blir bra etterhvert. Jobber med du da Sino?

 

Vi må bare fortsette å jobbe mot kiloene. Skjønner det er vanskelig, men står vi sammen så skal det gå. Vil ikke gi opp...

 

Nå skal jeg finne senga. Har fri i morgen og det skal jammen bli godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frisør, men er fortiden heltids-sykemeldt, er skuldrene som ikke vil samarbeide med meg....så om eg kommer tilbake til faget vet jeg ikke enda...Litt kjedelig å gå heime når alle er på jobb, men heldigvis så jobber ikke kjæresten min hver dag, og når han jobber er det skift arbeid, så da har eg no han å finne på ting med:)

 

Idag skal vi til byen å kikke litt, og spise ute, det blir kos:)

 

kommer innpå me rapport seinere!

 

ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat uvanlig med skulder problemer når man er frisør nei.. Skjønner det blir kjedelig å gå hjemme..ihvertfall hvis alle andre rundt deg jobber.

Men har jo mannen din da;)

 

Godt å spise ute..da får man slappet av og slipper å lage og ikke minst rydde opp etter maten etterpå. Er ikke så ofte ute vi da..har barn på 1,5 og 3,5 år så da blir kosen litt borte hvis vi må passe på de hele tiden:)

 

Kose dere da så får vi rapport senere.

 

Ha en fin fredag..synes det er så godt med en fridag jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruvirum

Nå er det helg, jeg skal på jente tur. Det er 6 år siden sist, vi var på tur. Blir nok litt trim, eller gå turer.

 

Ha en kjempe helg alle sammen.

 

klem fra fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på tur fruvirum..alltid morro med sånne turer selv om det blir litt mange kalorier kanskje..he he. Men hvis dere skal gå litt turer samtidig så blir det kanskje ikke så ille;)

 

Har lagt barna jeg så nå har jeg litt tid for meg selv...utrolig godt kjenner jeg!

Ble vist en trilletur på meg i dag..søstern lurte på om jeg ville være med en tur og da klarte jeg ikke si nei. Blir bra trim av å dytte 2 barn i vogn. Veier sikkert 30kg tilsammen:)

 

Nå har jeg funnet meg litt is. Må kose meg litt nå.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går denne helga mot slutt og.... Har klart meg uten store utskeielser denne helga og:) Var ute å tok noen drinker igår,2 mojitos og 1stort glass vin, så tror det gikk ganske bra, og så har eg unna meg litt små godt:)

 

Trening har det blitt lite av, men har vaska bil idag da, så ble 1,2 trimpoeng av det da! Imorra skal eg prøve meg på spinning, det er veldig lenge siden sist, så det blir arti å prøve igjen!

 

Ellers har eg hatt en ellers så rolig helg, shopping på fredag, cafe turer og diverse på lørdag, og vasking av bil og bare daffing idag. Tror det blir en film no på slutten av kvelden, da skal eg unne meg en liten is:)

 

Er som vanlig veldig spent på vekta imorra, håper den viser nedgang!

 

Har dere andre hatt en fin helg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

merker at motivasjonen er laber, og deltakelsen på forumet her deretter.... I helgen har jeg vært på kjærestebesøk, så maten har det blitt så som så med, særlig fordi jeg har en kjæreste som elsker usunn mat...(og egentlig godt kunne trengt å gå ned noen kg :P) men vekta var litt snill med meg likevel- ned 200 g- dvs tilbake til der jeg var for 2 uker siden. total vektnedgang nå er : 2, 1 kg, om jeg ikke husker feil. Det går saaaaakte, men det går nedover. Målet for denne uken er å komme under 65 kg, det tilsvarer et vekttap på 600 g- er nok noe i overkant, men er jo greit å ha noe å jobbe mot er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerdolita, synes du er flink jeg. Men er der du er jeg også, men jeg har gått opp 200 gr. Jeg har vært på jente tur, har trimmet men det er vist ikke nok her.

 

Begynner å bli veldig lei, skummelt å si det. Synes jeg trener og spiser mere riktig, men hjelper det? NEI

 

Og jeg som skal til i syden, med pluss kiloer. Skulle ønske det gikk ned

 

fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eg ikke gått ned noe denne uka, eg skjønner ingenting, er begynt å tvile på om dette kommer til å funke i det hele tatt, har holdt på i 5 uker og bare gått ned 1 kilo, det tar alt for lang tid for meg....har ikke tolmodighet til sånt når eg ikke får noe igjen for strevet.....

 

Er sånn at eg har lyst å trå til me andre slankekurer bare for å få litt fortgang i det for å så gå over til å spise sunt...

 

Føler at vi er mange i denne gruppa som står stille og mangler veldig mye motivasjon no....hva er det vi gjør feil dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...ikke mange blide fjes her... Stilstand for meg denne uken..skjønner ikke noe egentlig. Hadde gått ned 1,2 kg på fredag, men i dag er jeg oppe igjen det. Merkelige greier. Veide meg ganske mye tidligere på dagen i dag da, men skulle ikke ha så mye å si.. Ja ja.. Hva vi gjør feil vet ikke jeg. Hadde 15 trimpoeng forrige uke så det skulle ikke stå på det ihvertfall.

 

Vi må bare fortsette tror jeg..så kommer resultatene...men det er vanskelig å holde motivasjonen oppe ja...hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ikke så mange blide fjes nei, ser ut som vi heile gjengen lider av samme problemet :P

 

Idag e eg i dårlig humør og skal skeie ut me masse sjokolade, syns eg fortjener det etter mange uker uten, og en dag me masse snop kan no ikke ødelegge så masse fra eller til vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte gå på vekta igjen i dag, plutselig var jeg nede i 65,1 mot 65,5 i går. Hjalp masse det, selv om det svinger voldsomt vektmessig tydeligvis... I tillegg fikk jeg faktisk spørsmål i dag om jeg hadde tatt av meg, så da er det faktisk blitt en synlig vektnedgang :P

 

Ellers så tror jeg ikke vi gjør noe galt jeg, vi gjør det kanskje på den mest riktige måten. Ting går sakte, men sakte av betyr forhåpentlig vis sakte (les aldri) på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle blitt fraværende her eller? har alle gitt opp?? Eg har ikke vært så flink me maten i det siste, og har ikke telt kalorier, men veide meg igår, og da var eg jo gått ned 600 gram alikevel:)

 

Lurer på hvordan det går med dere andre.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sino..

Føler jeg har gitt opp litt må jeg si... Har en forferdelig uke i forhold til godterier.. Har likssom døtti ut..huff..må ta meg i nakken men viljestyrken har forsvunnet. Tør ikke gå på vekta. Tror ikke jeg har gått ned 600 gram for å si det sånn..

 

Flink du sino som klarer å gå ned i vekt..Må ha fri til over helga så skal jeg se om jeg får meg på riktig kurs igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...