Gå til innhold

Alt for mykje saltmat i jula....


Trultemor
 Share

Anbefalte innlegg

Har gått på vekta i dag, men det var ikkje noken god opplevelse. Den viste mellom 2 og 3 kg. meir enn for ei veke siden. Har ete ein del mør, spekeskinke og fenalår dei fleste dagane i jula, så eg håper at eg kan legge noke av skylda på det. Då skal det vel gå greit å kome seg ned igjen dei kiloane??? Litt fortvilande er det, fordi eg hadde berre 8 kg igjen til målet mitt. Men no er det plutseleg over 10 kilo igjen...

Har kome inn i den typiske julesirkelen. Etter å ha ete noke salt får eg så forferdeleg lyst på noke søtt.. og etter då å ha ete søtt har eg sjølvsagt lyst på noke salt... osv...

Gratulerer til alle som har greidd å halde vekta si i jula!

Lykke til med fortsatt vektnedgang i 2006!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som kjent binder salt veske i kroppen, så du ka n jo trøste deg med det!! også vil du sikkert gå ned i vekt kommende dagene etter som vannet forlater kroppen.... kanskje!!! hehe lykke til uansettt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul er jul,uansett. Vi må kankje godta at vi går opp et par kilo i jula . Vi klarer jo å gå ned igjen,ikke sant? Ikke mist motet , iallefall .Vi er mange i samme båt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det vel med de fleste i jula, vekta går opp......dessverre....det er jo såååå mange fristelser, men nå er jula over for denne gang. Her inne er vi så mange i samme situasjon så vi skal klare å bli kvitt kiloene igjen vi ;)

 

Stå på :-) lykke til videre....vi støtter deg vi :-)

 

Klem fra mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...