Gå til innhold

røykekilo


Gjest EISOL
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nesten flaut å si det, men jeg kommer meg ikke ned i vekt etter at jeg sluttet å røyke for snart 2 år siden. Vekten går bare sakte men sikkert oppover.

Er flink på dagen, men kveldene er et mareritt. Skal starte med trening, så da får jeg håpe det vil hjelpe.

VIL ALIKEVEL IKKE BEGYNNE Å FØRE OPP HVA JEG SPISER/TRENER FØR NESTE MANDAG, 2006.

Er det flere i samme båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de samme kiloene jeg også sliter med. Jeg sluttet for 3 år siden, og har gått gradvis oppover. Nå er jeg lei, og setter igang - ned 10 kg utover våren. Heng deg på og sammen klarer vi det. Vi klarte å slutte å røyke og jammen skal vi klare å gå ned også. Tvi Tvi

Hilsen HEMULEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeguri

Jeg har egentlig aldri vært noe for å notere og regne når jeg skal spise, kanskje pga matte-vegring (eller lite kunnskap).:0) Jeg sluttet å røyke for 1 år siden (når jeg fikk min sistefødte) og går ikke ned! Kjedelig at folk tror jeg er gravid igjen,hehe. Skal ogspå ned 10kg. Jeg synes nesten det var lettere å slutte å røyke enn å droppe colaen nå..... (har vært røyker i 15år!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt godt å vite at det er flere med samme problem. I morgen er det d-dagen for meg. Jula har vært fæl. Alt for rolig, og det lille jeg har spist, har vært feil. Starter NÅ. KOntakt meg /deg med jevnen da.

Godt nytt år, på alle sett og vis. snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme som deg for 4 år siden da jeg stumpa røyken. Cluet er nok å ta seg selv i nakken og styre unna fristelsene , men LETT er det IKKE ! Men det ble faktisk lettere da jeg begynte med regelmessig trening , 4 ganger i uka. Søtsuget forsvant , og nå er kosemerkene nok i massevis ! ( Ja , ikke i jula ,selvsagt ! :-D ) Men det går forbausende lett å ta seg inn igjen , iallfall foreløbig !!!! LYKKE TIL !! HEIER PÅ DEG !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten flaut å si det' date=' men jeg kommer meg ikke ned i vekt etter at jeg sluttet å røyke for snart 2 år siden. Vekten går bare sakte men sikkert oppover.

Er flink på dagen, men kveldene er et mareritt. Skal starte med trening, så da får jeg håpe det vil hjelpe.

VIL ALIKEVEL IKKE BEGYNNE Å FØRE OPP HVA JEG SPISER/TRENER FØR NESTE MANDAG, 2006.

Er det flere i samme båt?[/quote']

 

Ja jeg er i samme båt...nesten. Jeg sluttet å røyke for bare 3 måneder siden, og la på meg 5 kilo på 6 uker. Jeg fikk et helt utrolig mat-kick.

Men uansett, så slanket jeg meg på egenhand 16 kilo for to år siden, og da skrev jeg ned det jeg spiste og passet på matinntaket. Og nå skal jeg være kjapp med å ta av de kiloene som kom på da i høst på samme måte.

 

Til alle røykere: Det er enklere å slutte å røyke enn å slanke seg. Og livet har blitt mye bedre ( jeg røykte minst 20 om dagen i 16 år). Men når man slutter å røyke, så vil man nesten uansett legge på seg noen kilo.

Min kropp "normaliserte" seg etter 2 mnd, så nå er jeg klar til å ta av de kiloene!!

 

Sammen er man sterke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...