Gå til innhold

Til de som hater kommentaren: Bare tren litt mer og spis litt sunnere


Gjest maritbabe

Anbefalte innlegg

Gjest maritbabe

Hvis man trener mye og spiser nogenlunde sunt, hvorfor i huleste går man bare oppover da??

Kroppen min er vant til å trene. Derfor så går jeg opp når jeg ikke trener og står stille når jeg trener. Jeg spiser egentlig veldig sunt men har jo mine utskeielser. Mmmm smågodt..... Fra tidligere slankeerfaring så ser det ut til at jeg må spise AKKURAT riktig mengde med kalorier, og jeg må holde meg laaaangt unna alkohol. Hjelper ingenting å trene litt mer de gangene man har skeiet ut litt. Veldig urettferdig synes nå jeg! Men hvordan skal jeg klare å holde motivasjonen oppe? Noen som er i samme situasjon som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man trener mye og spiser nogenlunde sunt' date=' hvorfor i huleste går man bare oppover da??

Kroppen min er vant til å trene. Derfor så går jeg opp når jeg ikke trener og står stille når jeg trener. Jeg spiser egentlig veldig sunt men har jo mine utskeielser. Mmmm smågodt..... Fra tidligere slankeerfaring så ser det ut til at jeg må spise AKKURAT riktig mengde med kalorier, og jeg må holde meg laaaangt unna alkohol. Hjelper ingenting å trene litt mer de gangene man har skeiet ut litt. Veldig urettferdig synes nå jeg! Men hvordan skal jeg klare å holde motivasjonen oppe? Noen som er i samme situasjon som meg?[/quote']

 

Jepp, men har dessverre ikke noen gode råd ut over det du sier selv om alkohol og utskeielser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan d ikj være muskler som gjør at vekta går opp da trur du? Om du trener mye.

Har ikj reflektert over det du skriver ndg meg sjølv, men har de gangene eg har gått på kurs fått høre at vi kan fex woke grønnsaker til middag den dagen vi skal ut. så blir d mindre kalorier..men alkohol er jo veldig kaloririkt uansett... eg går iallfall alltid opp når eg ikj er på kurs.. merkelig d der, hehe.. da går d nok meir i alkohol og godterier. klarer å holde meg unna så lenge d er kurs på gang..

 

LYkke til iallfall. Håper d bare er muskler som gjør at vekta stiger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maritbabe

Takk for oppmuntrende og kloke ord!

Gikk på vekten i dag og den viste 2kg mer enn i begynnelsen av uken! Det kan jo ikke stemme...:P Og jeg som har vært flink også... Så mye muskler kan det jo ikke være. Tror man må frem med målebåndet i stedet jeg..

 

Får håpe dere får en slankende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er flink til å trene, og at det er smågodtet som ødelegger litt... Har du regnet ut dagsbehovet ditt ihht grete roede formelen? Og ligger du rundt det hver dag?

 

Grunnen til at vekten viser mer enn i begynnelsen av uke kan ha flere grunner, blandt annet at du har spist salt mat, er støl etter trening eller andre naturlige faktorer som spiller inn.

Synes det høres lurt ut å ta frem målebåndet og ikke bare fokusere på vekten. For det er jo ikke vekten som egentlig er problemet, det er jo de ekstra centimeterne her og der som vi gjerne vil bli kvitt.. Og man ser gjerne bare på kiloene som forsvinner og ikke centimeterne, selv om det er de som synes;)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...