Gå til innhold

Jeg ser meg ikke tilbake!!


Gjest Krille
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Krille, godt å se du er i farta og motivert for en skikkelig vårinnsats! Vi er flere "gamle" travere som gjør et ordentlig krafttak nå, så her inne er det masse støtte og motivasjon å hente.

 

:D

 

Masse lykke til, Krille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 729
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veiedag på tirsdag, har gått på en smell i helgen....og det ble ikke sjangs til å trene så mye som jeg hadde tenkt i løpet av en uke. Totalt urealistisk. Så justering blir at jeg skal ha et trimpoeng hver dag, minst. Tror ikke det blir ned totalt denne uken etter denne helgen, men starter på ny frisk i morgen. Fikk mye gratis i påsken, så det må jeg vel betale for nå....God uke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Krille

Veiedag på tirsdag, har gått på en smell i helgen....og det ble ikke sjangs til å trene så mye som jeg hadde tenkt i løpet av en uke. Totalt urealistisk. Så justering blir at jeg skal ha et trimpoeng hver dag, minst. Tror ikke det blir ned totalt denne uken etter denne helgen, men starter på ny frisk i morgen. Fikk mye gratis i påsken, så det må jeg vel betale for nå....God uke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krille

Jada, jeg finnes fremdeles....Jeg har hatt stilstand siden sist, og når har jeg gått til det drastiske skrittet å melde meg på GR- kurs. Ekspresskurs, for å se om det kan lokke frem inspirasjon. Og, tro det eller ei, jeg kjenner en antydning til motivasjon ytterst i lilletåen. Denne gangen har jeg ikke sagt det til en sjel, jeg har rett og slett en hemlighet...Sa til mannen at jeg går på matlagingskurs. Det er jo på en måte sant:)

 

Så får vi se hva de neste 3 ukene gir av resultater. Håper kroppen gir meg respons nå, sånn at jeg kan fortsette:)

 

God helg.

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei Krille, fint med et livstegn i ny og ne!

Jeg gjorde det samme som deg, tok et ekspresskurs i mai da det sto på som verst. Det var til god hjelp for meg, i hvert fall. Lykke til på kurset, håper du finner nok motivasjon til at det strømmer vekk fra lilletåa og inn i resten av kroppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...