Gå til innhold

*nallepuss - ned 25 kilo*


Gjest nallepuss

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Gjest nallepuss

Føler denne uka her gått strålende, hver dag er en glede! :) Hehe...

Gikk på vekta i dag, og jeg har gått ned en kilo siden mandag :):D

Det er godt å ha en turkamerat, og det finnes ikke unnskyldninger for å ikke gå, været er ingen hindring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

I går kveld var jeg skikkelig sulten (i hodet, tror jeg, ikke fysisk...) og hadde lyst på diverse smågodt, sjokolade og kjeks. Isteden ble det to brødskiver, honningmelon og en liten porsjon lapskaus.

Selv om jeg spiste mye, synes jeg likevel det er bedre å spise mye sunt enn mye usunt. Så det er ikke noe jeg velger å fokusere tankene på eller ha dårlig samvittighet for i det heletatt:)

Isteden skal jeg nyte fredagen og gå meg en fin tur i høstsola!

 

Jeg har brukt opp nesten alle kosemerkene denne uka, har kun igjen to til helga. Det skal bli en god utfordring det! Håper jeg greier å stå imot. Tror rett og slett vi skal unngå å kjøpe godteri i det heletatt, da blir det lettere :)

 

Hvordan går det med resten av verden?

Sjekket forresten vekta i dag, og det er en fiiiin nedgang fra forrige ukes to-kilos oppgang :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Mensen er no dritt, og den er grunnen til at jeg blingsa helt på maten i dag. Jeg har vært sløv, slapp og ikke gidda å trene noe, kun en gåtur med litt jogging innimellom.

Jeg har nettopp spist en halv sjokoladekake med glasur, noe som utgjorde hele 750 kalorier. Hah, råbra...

Men jeg har spist veldig lite de siste dagene, så jeg håper det ikke har sååå mye å si...?

Hm orker ikke skrive så mye mer, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

I dag har det gått flott :)

Jeg har vært ute og gått en tur med bikkja, og spist sånn noenlunde greit. Bortsett fra sjokoladekake, har alt vært sunt og godt :)

Håper på en bra nedgang på mandagen, greier nesten ikke å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra, nå har jeg gått på vekta! Den stoppa på 82 kg, altså 1,6 kilo ned fra forrige veiing! :P:D

Da er vi inne i en god rytme igjen, må bare se til at den holder seg gjennom resten av uka;) Denne uka kommer lillesøster og skal bo sammen meg, min kjære er på kurs i sivilforsvaret. Så vi får holde oss harde og unngå alle mat-situasjoner som man muligens kan ende opp med å brenne seg på!

 

Ha en flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner suget kommer nå når jeg har ligget på sofaen ihele dag... Jeg er ikke kvalm, så det går fint å spise mat. Skulle ønske jeg var kvalm, hehe...

Nei, når jeg kun ligger her og ser tv får jeg lyst på masse rar mat. sjokolade, kjeks, kake, potetgull og hamburger. uff, jeg har spist kjeks i dag. Ellers lite "vanlig" mat, kun frukt og en wraps meg kjøttdeig og ost til middag.

Jeg håper jeg er bedre i morgen, da må jeg få gjort litt, jeg har ikke trent denne uka heller. Så i morgen må jeg spinne litt :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kjeks til frokost vet vi jo alle er slankende! Ikke nok med det, det er også sunt og fettforbrennende :P Ja spesielt... Men det er nok det frokosten består av i dag likevel... 3 kjeks. Jeg føler meg så sunn og slank, riktig så flink må jeg si! Av og til har jeg bare lyst til å gi opp hele prosjektet og la kroppen min være som den er i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hvor god effekt trening har på kroppen! Når jeg først fikk kommet i gang med tur og spinning, gikk det så fint så :) I dag har jeg gått en halvtime i regnet og syklet i 40 minutt. Kjempegodt å kjenne at man blir svett og stygg :P Hehe! Nå er det tid for en dusj, og middag etterpå. Jeg lager middag for én hele denne uka, min kjære er i sivilforsvaret. Blitt litt sløv på de sunne middagene kjenner jeg, men i dag blir det spaghetti og kjøttdeig. Det er ikke så verst, er det vel?

Motet er oppe igjen, herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med litt oppmuntring ;)

Jeg føler ikke at jeg orker å trene noe lengre, og de siste ukene har vært veldig jojo. Ned en kilo, opp en kilo... Jeg har spist for mye godt og kake også...

Jeg er ikke like flink med tur og trening som før, og jeg finner på unnskyldninger for å slippe. Jeg skulle ønske det ikke var sånn, jeg hadde jo akkurat begynt å like treninga! Og DET er stort, jeg har alltid hatet all form for fysisk aktivitet... Men jeg skal prøve å få trent litt senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

tenkte å innom å lese litt på tråden din, du er så flink å innom min!

Hvordan går det med deg, henger du med?

Det går bra her, men i går var en skikkelig rotdag.. fikk ikke måltidene som jeg brukte, og ble kjempe sulten til middag... alt ble sull på dagen, men så retta det seg opp igjen til kvelden! ;)

 

Vil bare sende positiveståpå- tanker til deg... kom igjen, det klarer vi!

jeg skal ned til 90 i første omgang også setter jeg meg et nytt mål når jeg har klart det!

 

Stooooor klem tl deeeeeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har hatt både motgang og gode perioder, nå sitter jeg og er deppa for den kiloen jeg har lagt på meg igjen... :)

Måltider har sklidd ut og fastfooden er tilbake på menyen. I går kveld ble det pizza igjen, og fredag var hamburger-kveld. Lørdag ble det bare tre måltider og en potetgullpose på kvelden.

Trening har det heller ikke gått å bra med forrige uke, det ble bare spinning to dager og en langtur. Vært syk halve uka, så det ble mye sofaligging og tv-titting isteden.

Men denne uka skal jeg få til å gå ned igjen, og tenke på mat og ikke minst godteri! Jeg håper å få litt motivasjon av å være her inne igjen, denne helga har jeg ikke orket.

Jeg skal også kjøpe nytt batteri til kjøkkenvekta, jeg kjenner at ting sklir ut når jeg ikke får veid maten. Alt er ca 100 gram om dagen... Og det stemmer vel ikke bestandig med sannheten ;)

Tenkte jeg skulle dele noe annet med dere som leser her også! Jeg og min kjære har bestemt oss for å droppe p-pillen :) Derfor blir det litt viktigere for meg å tenke på vekt og helse, og jeg orker ikke å legge på meg enda 15 kilo som aldri går av! Jeg er allerede stor, og jeg orker ikke å føle meg som et gravid monster...

Velvel, det er bare å stå på og fortsette. Ikke gi seg, selv om dagene er tunge. Og ikke gi etter for suget etter MAT!!! Selvdisiplin kaller man det vel :D Ikke min sterkeste side, men vi får prøve. Come on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi havner alle i "dumpa" av og til. Nå har du fått en ekstra god grunn til å stå på. kanskje du klarer å ta av 5 kilo før du blir gravid? Kanksje mer? Det kan gå fint å gå gjennom et svangerskap uten å legge på seg for mye. Se for deg målet og hva du ønsker deg mest av alt når fristelsene tårner seg opp. Ta en dag om gangen, så er du snart tilbake der du var.

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...med en stor avgjørelse.

 

Ikke greit alltid denne slankinga. Jeg føler at jeg er over en kneik om dagen. Selv om jeg har godt ned bare få kilo, så begynner omgivelsene å legge merke til det. Og jeg kjenner det på klærne. Tror nok jeg oser av selvtillitt om dagen...

 

Har ikke gjort noe spesielt. Begynte å fokusere på alt positivt tundt meg...og nå surfer jeg på bølgen. Jeg vet jo at en bølge ikke varer evig, men jeg håper at jeg bygger opp så mye styrke underveis at når bølgen har brutt og slått i land, så kommer jeg raskt opp på en ny.

 

Håper du finner bølgen din!! Ønsker deg masse lykke til;)

 

R

 

PS leste på en annen tråd at det er forbrenning å hente på tørrtreninga også...thihi...det gjør jo ikke noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så masse for oppmuntring :) Føler det går bedre allerede ;)

I dag skal jeg gå tur, jeg skal jeg skal!!!

Frokosten i dag er en halv boks cottage cheese med banan og litt boysenbærsyltetøy, nam ! Kjempegodt, og under 300 kalorier :)

 

Er det forresten noen som vet hvor mange kalorier det er i dadler? Finner dem ikke på sidene her...

Tusen takk igjen for oppmuntrende ord de siste dagene, det har hjulpet meg masse til å fortsette! Vi kjøpte ny kjøkkenvekt i går, så nå skal maten på vekta før den kommer inn i kjeften :D Det blir litt lettere å holde kontrollen da.

Vel, ønsker alle en flott dag og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå hei hå :)

Nå går det bedre, jeg har faktisk gått ned allerede, gikk en tur på vekta i morges... Herlig! Utfordringen er å ikke gå opp igjen neste uke.

I dag skal jeg gå en fin tur i sola! Spinning i dag også, det har jeg vært dårlig på de siste ukene.

Det ble ikke noe tur i går, så jeg får ta en litt lengre tur i dag. På fredag skal jeg og ei venninne gå til sentrum for å shoppe litt :)

 

Jeg kjenner at det er mye mer motiverende å gå ned i vekt nå;) Tanken på en liten bebis er deilig. Sjansen for å bli gravid er jo større når man har en normal kroppsvekt også! Så det er en stooor motivasjon:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er borte i kveld og i natt, og jeg er hjemme alene. Det er vanskelig, kjempevanskelig! Jeg kjeder meg mye og spiser mye. Kjedespising? Ja...

Jeg har spist moussaca til middag i dag, og det ble en porsjon nå nettopp, til kveldsmat. Det frister sånn når det står på benken.

Det har ikke blitt noe trening enda denne uka. Kun en tur og en lang runde på kjøpesenter i dag. Vært i byen med ei venninne:)

I morgen er planen å gå til byen, har enda en del handling igjen;) Kanskje jeg greier å komme meg på den trimsykkelen også?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lenge siden jeg har vært inne!

Turen på vekta i dag ble trist, jeg har gått opp enda en kilo fra forrige uke... Joda, jeg vet hvorfor, og alt er min egen feil, men jeg blir så SINT!!! ;):(

HVORFOR har jeg ikke trent nok de siste ukene? Forrige uke har jeg ikke trent noenting. HVORFOR dropper jeg kosemerke-regelen??? Det blir til at jeg spiser aaalt for mye snacks og sjokolade! ÅÅÅÅh.....

 

Jo, jeg vet det egentlig. Jeg har slitt med vinterdepresjon de siste årene, og det er også en av grunnene til at jeg legger på meg så mye i løpet av vinterhalvåret. Jeg spiser, spiser og spiser litt mer. Spesielt kjenner jeg på søtsuget. Og energinivået er null, så trening blir et tiltak som ofte skubbes under bordet. Denne vintereren VIL JEG KLARE DET!!! Derfor trenger jeg litt ekstra støtte og motivasjon i disse dager... Er det noen andre som har kjent på dette med vinter og mørketid i forhold til mat og søtsaker? Trenger all den hjelp jeg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

ville bare innom å se hvordan det går med deg... huff, skjønner at suget tar overhånd... jeg har enda ikke tilatt meg selv å "kose" meg med noe digg en lørdagskveld enda, enkelt og greit fordi jeg vet jeg ikke klarer å stoppe etter "noen potetgullflak" for meg er det bare å terge opp magen sin!

jeg klarer meg bra, har skeiet ut en dag og da ble det masse masse pizza... sånn type feit god pizza fra takeaway!

har gått ned litt igjen nå, det var godt å gå på vekta å se 93-tallet...

kjenner det litt på klær at de begynner å bli bittelitt store også.

det høres sikkert helt sykt ut, men jeg tenker ofte at jeg MÅ gå ned i vekt så jeg ikke dør av at hjerte ikke klarer å følge med på den store kroppen.syk tankegang, men sånn er det!

 

har vært trått med trening i helga og det blir nok ikke før i mårra kveld nå!

 

kan vi ikke prøve å ha litt kontakt, hjelpe hverandre litt? :)

 

kan ha en veiedag sammen fks... nå er ikke jeg så glad i å gå på vekta, tenkte å prøve å få gjort det hver 14 dag..

selv om jeg snikveier meg,hehe..

 

 

håper du føler deg bedre og er klar for litt fatburning ;) hehe!

 

stooooooooooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...