Gå til innhold

*nallepuss - ned 25 kilo*


Gjest nallepuss

Anbefalte innlegg

Jo, det hadde vært fint! Jeg veier meg hver mandag...

Det blir bare vanskeligere og vanskeligere å holde seg hard utover høst og vinter, så jeg er spent på hvordan det går fremover. Jeg har jo allerede begynt å miste grepet med trening og godteri. Småspising konstant... Jeg mister liksom all viljestyrke og all selvdisiplin! ;)

Kom med et godt forslag, hvordan skal jeg komme meg opp?!?!

Denne uka skal jeg presse meg selv til å gå tur to dager i uka, min gode turpartner har kommet hjem fra en uke i Frankrike. Men jeg MÅ få til spinning tre dager i uka også. Det holder ikke med en times gåtur to dager i uka...

Jeg lurer litt på om jeg må begynne på sats igjen, for å få litt fortgang i saker og ting. Hvor trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Gjest tjokkeboillafeita

var det verste jeg også gjorde.. jeg har rett og slett ikke sånne ting i hus lenger.. har alltid druer da ;) det har hjulpet meg... spiser en drue her og der... trener på sats valentinlyst jeg, synes faktisk det er ganske kult... og deilig etterpå...

har du prøvd å ikke ha ting å småspise i huset?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente også på valentinlyst før, men meldte meg ut etter et par måneder uten noe trening. angrer litt på det nå ;) Jeg bor rett i nærheten, så det var egentlig perfekt. Samboeren har medlemsskap som ikke brukes, så jeg vurderer å få skrevet det over på meg.

Men det kommer vel til å gå likedan som sist, at jeg er flink noen uker og går ned masse i vekt, for så å glemme alt og ikke orke å dra... Vi må tenke litt på det.

Det hadde vært fint å ha en treningskompis å ordne avtaler med, så det føles litt mer bindene :) Da er det vanskeligere å avlyse... Du kan jo tenke litt på det? Jeg er også hjemme om dagene, så trening på dagtid passer meg utmerket.

 

Jeg har prøvd å kun ha sunne ting som frukt, grønnsaker og knekkebrød å spise på, men da ender det opp med en tur på McDonalds eller noe på kvelden... Jeg sliter litt med å finne noe om er godt og sunt. Frukt er jeg glad i, og jeg spiser mye cottage cheese med syltetøy. Kveldene er verst, og helgene. Jeg har funnet ut av cola light hjelper mot det verste suget, men det holder heller ikke i lengden... Jeg må finne nye og kreative måter å holde meg selv unna sukkeret på!! Men det er så vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depresjonen har kommet for fullt, og jeg spiser i takt med at den vokser... Jeg hater å sitte hjemme og spise og synes synd på meg selv. Jeg kjenner energien er borte, og jeg gidder ikke noenting. I dag har jeg ikke gjort noe, hverken husarbeid, skolearbeid eller trening. Jeg har kun spist og sett tv, vært på pc´en.. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

huff, så utrolig kjedelig, jeg vet hvordan du har det :-(

kan du ikke føre over satskortet på deg selv og hiv deg med på trening? jeg har rett og slett verdens dårligste kondis, men synes det er godt læll ;))

 

har liksom ingen tips til hva du ska gjøre siden jeg er så ny i gamet shjøl... får du ikke litt motivasjon av at sola skinner fks?

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, nå har jeg sendt en mail til sats, skal få ordnet så jeg får begynt på litt "ordentlig" trening igjen! ;) Føles bra.

Joda, sola skinner og det hjelper litt. Men ikke nok til at jeg kommer meg ut og i farta, dessverre... Jeg snakker med en terapaut og vi skal sette i gang lysterapi neste uke, jeg håper det hjelper!!! I tillegg har jeg lyst til å begynne med yoga/pilates for å få til å slappe av og tømme hodet litt. Vi får se hvordan det blir med det medlemsskapet :);) Jeg stikker innom tråden din med beskjed når jeg vet noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sååå herlig med trening, etterpå;) Av og til tom når en holder på. Jeg elsker føleslen av å legge meg om kvelden, trøtt i kroppen av trening og med god selvfølelse. Så flott at du kom deg på svømming, kjempe flink er du!!

 

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

dæven så deilig at du har vært å svømt.. skulle ønske jeg var like tøff og turte å dra til huseby.. jeg får meg seriøst ikke til å gå i badedrakt eller bikini jeg altså.. ikke sjangs! hehe ;))

du er dyktig!!!!! der ser du jo!! kjempe bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord :)

I dag håper jeg vi får fikset de greiene med sats, jeg har så lyst til å begynne med yoga eller pilates!! ;)

Hittill denne uka har maten gått bra, jeg har ligget på 100-200 kalorier +/- hver dag... Skulle ønske jeg hadde greid å holde meg borte fra sjokolade og sånne ting, men det går nok ikke å bra helt enda. Jeg får bare ha tålmodighet og styrke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ginsa :)

Føler det begynner å gå litt opppover igjen nå, humøret er bedre og jeg har litt mer kontroll over matinntak. Trening er noe jeg fortsatt må jobbe med, men det kommer etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank i bordet......

I går ble det middag på McDonalds - igjen... Jaja, sånn kan det gå. I tillegg spiste jeg en hel pose snack a jack og en banansplitt på kafe sammen ei venninne. Ikke noe trening, kun en liten tur ut for å la bikkja springe av seg litt ;)

Jeg får forhåpentligvis fiksa medlemsskapet mitt på sats i dag, skal gå nedover og snakke med dem om ei stund. Håper det går i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner trene-eventyret mitt - igjen. Haha vi får se hvordan det går denne gang! ;) Jeg skal hvertfall prøve pilates og yoga, det ser spennende ut! Tror jeg skal ta meg en tur neste uke, så får jeg prøvd ut litt forskjellig.

Ha ei fin helg alle sammen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg forhåndsbooket på tre timer neste uke, på SATS :)

En time på mandag med spinning sammen min kjære samboer, og to timer pilates alene på onsdag og fredag. Det blir godt det, fint å få prøvd ut noe nytt og spennende. Kanskje blir jeg litt mykere i kroppen også...? :)

Matmessig har det ikke gått så bra i dag, kun tre måltider og pizza til lunsj. Middag ble biff og salat, så det er jo greit nok. Biff er ikke det verste man spiser! Nå koser vi oss med et glass hvitvin og en film på tv, godt å slappe av litt...

I morgen blir det nok maling på oss, forhåpentligvis! Det skulle egentlig gjøres i dag, men ble ikke noe av etter jeg mista mobilen i do ;) Haha, dumme meg... Måtte ut på leting etter ny telefon og det tok laaang tid!

Vel vel, ha en riktig så fin lørdagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi i dag veide jeg 83,4! ;) Gått ned fra forrige ukes oppgang, jeeei!

I dag har jeg vært flinke med mat, bortsett fra litt mørk sjokolade. Jeg og samboer var faktisk på SATS sammen i kveld, spinning i 45 minutt, det var kjempegodt! På onsdag og fredag er jeg booket på pilates, det blir spennende :) Gleder meg masse til det.

Var å kjøpte ny treningsbukse i dag, og fikk prøvd den nye sports-BHen min.

Det ble en finfin start på denne uka, jeg har begynt med lysterapi også:) Håper det hjelper!!! Humøret er, som dere ser, på topp! Kanskje det holder seg oppe resten av uka...? :) Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

har du vært på spinning????? fy fader så tøff du er da...

har ikke turt enda jeg, er så redd jeg ramler av lasset etter to min...

seriøst, jeg gjør sikkert det også!

hvordan er det? fortell fortell :-)

og hvem er det som har spinninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Spinning er kjempegøy, helt sant! Husker ikke helt hvem som hadde timen, men det var ei lita nett dame, blondt hår... Kjempeflink hvertall, hun fikk meg til å ta i skikkelig! Bra musikk også, det gjør halve treninga for min del, sitter å synger og koser meg hehe...

I morgen tidlig skal jeg på pilates, det blir superspennende:) Jeg som er stiv om en stokk! Håper jeg ikke brekker noe ;)

I dag har jeg hodepine, så det blir en litt slapp dag for min del. Ska male litt i ettermiddag hvertfall.

 

Hvordan går det med deg tuppa?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

det må jeg si, kanskje jeg skal joine spinning en gang...

jeg skulle på step ikveld, men har vært hos tannlegen og gjort ditt og datt og fikk beskjed om å ta det med ro... men jeg har gått litt i byen og shoppa da, haha :-) søtt!

ellers går det bra, klarer ikke å spise da, det er litt kjipt..

men sånn ærre barre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlege er kjipe greier :) Får håpe du blir bedre snart!

Du må gjerne være med meg på spinning, så skal jeg være med deg på step etterpå ;) Hehe!

Åååh, jeg begynner å gå tom for middagstips... Er det noen som har gode, sunne og ikke så altfor dyre middagsoppskrifter på lur? Gjerne noen som ikke tar så lang tid å lage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips blomsterjenta :) Skal ta meg en tur innom å sjekke matprat.no i dag.

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra pilates, og det var gøy! Herlig trening som man ikke kjenner man blir svett og ekkel av, men som likevel forbrenner og styrker kropp og sinn :)

Nå spiser jeg knekkebrød med kaviar og ser reprise av god morgen norge. Det har vært en god start på dagen, og resten skal bli like god!

I går fikk vi kastet ut all søppel og alt rot fra kjelleren, og i ettermiddag skal vi male tak og muligens vegger på kjøkkenet. Det blir så godt å flytte, jeg gleder meg utrolig masse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei:D

Hihi jeg tror det ja ;) Syntes jeg kjente deg igjen, men var ikke heeelt sikker... Pilates var suuupergøy, tror hun het Siri...? Jeg synes hvertfall det var kjempegod trening uten at man blir svett:) kjenner at musklene, magen spesielt jobber masse likevel! Bli med en dag da vel?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...