Gå til innhold

*nallepuss - ned 25 kilo*


Gjest nallepuss

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar
Gjest nallepuss

Neeeei, glemte veiinga i dag også! Farsken da... Vi prøver igjen i morgen vel? :o I dag får vi besøk til middag (spaghetti og kylling med tomatsaus, nam!) og malehjelp.

Jeg vurerer å begynne å registrere mat igjen, men vet egentlig ikke om jeg gidder helt enda... Jeg MÅ lære meg å slappe av og jeg må lære meg det NÅ! Så jeg kan fokusere på ting jeg vil fokusere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Denne veiinga går ikke helt bra, jeg glemmer den igjen og igjen.......... Straks skal jeg på veiledningstime på SATS:) Tror jeg skal ta sol med det samme jeg er der, det blir godt:D vi prøver veiing igjen imorgen da! haha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

fy fader så misunnelig jeg ble nå! hvem som har yoga, vet du det?

Synes du er tøff som stikker på nye ting, jeg er så feig og gruer meg enda til å prøve noe nytt. Aerobic30 skal jeg være med, vet om hu som har det, men har aldri vært på time til hu før! :-)

yoga du da...enn det, så flink!

 

Jeg håper på spinning i morgen jeg å nå! :-)

 

stooor klem til flinkis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

ja ikkesant??? Superstolt av meg selv, så det så! Jeg kjenner jeg gruer meg litt nå da... Men det er bare å komme seg i treningsbuksa og dra rompa ut av sofaen!

Tror hun heter Marie-ett-eller-annet hun som har yogaen i kveld... Du kan jo være med du også? Jo flere vi er sammen :o Da blir det vel ikke så skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

har akk satt meg i sofaen, spist to knekkebrød og ei gullerot.. er nydusjet og klar! Dro på spinning idag jeg, Yoga er vel litt seinere det!

Ser ut til at jeg kan være med i morgen, mulig svigermor måtte på jobb, men det får hun vite i mårra tidlig.. nei farsken, nå ringte hun..

Hun skal på jobb! :/

 

Hvis lillemann ikke hoster og er i storform i mårra tidlig drar han i barnehagen og da blir jeg med :o) jeeehu!

 

spent på å høre om yogatimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Min nye veiedag er fredag, og i morgen begynner jeg PÅ NYTT! en ny start med nye muligheter og nye veiinger, nye treningsvaner og bedre motivasjon, håper jeg da... :o Jeg skal regne ut kaloriinntak på nytt, jeg tror nemlig jeg spiser for mye... Jeppjepp, ønsk meg lykke til! (jeg lager forresten ny tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...