Gå til innhold

Ned 20-30kg Fredaglink (30.12)


Gjest trinny
 Share

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg ett nytt år med stormskritt;) Har alle ønsker for det nye året klare! Som alle andre her dreier det seg om vektnedgang.. For det å aldri føle seg fornøyd, klær som er for små, for korte osv. for så å måtte kjøpe inn i str som du aldri vil opp i igjen;) Årets siste mnd har bydd på mange utfordrninger når det gjelder kropp/klær og følelser, dette er mnd hvor man skal pynte seg ofte; men som over 40kg overvektig har dette ikke vært lett! Et mareritt heller!

 

Men jeg får bruke disse følelsene som motivasjon for å komme meg iform igjen, og målet er at innen sommeren skal jeg ha det mye bedre med meg selv. Sikkert mange som kjenner seg igjen i dette:)

 

Ha en fin dag folkens!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 40 kilo som skal av. Men jeg er så lei av alt slankeopplegg som finnes. Føler jeg har prøvd det meste. Etter 2 tette barnefødsler og godt over 30 år føler jeg at kiloene er limt på med superlim.

Prøver nå vektklubben i håp om at dette skal hjelpe meg i gang. Er spent på å høre hva dere andre gjør og hvordan.

Det blir ikke så mye trimming på meg enn en rask spasertur 2 ganger i uken.

Jobber hel tid og med 2 barn så føler jeg kveldene ikke rekker til trimming hver dag. Kanskje dere har noen gode tips til meg hvodan jeg kan få trimmet mer effektivt.

Håper jeg lykkes denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede tatt av meg 30kg over tre aar. Men det siste aaret har jeg kun tatt av meg omkring 5 kg. De siste to maanedene har jeg og mannen min gaatt tilbake til gamle uvaner. Han har lagt paa seg 6-7kg. Jeg var virkelig overrasket da jeg gikk paa vekten og oppdaget at jeg hadde staatt stille.

 

Det er virkelig vanskelig. Vi er to om det og har stotte i hverandre. Vi vil over nyttaar legge om kosten igjen og oke aktivitetsnivaaet vaart. Vi vet hva vi maa gjore i teorien, men det er saa vanskelig aa gjore dette i praksis.

 

Jeg er glad for at jeg har funnet dette forumet. Spesielt glad er jeg for at det er et norsk forum siden jeg bor i Canada og ikke har noen norske aa prate med.

 

Klokka er 11.17 her og i Norge er det naa 17.17. Om 45 minutter er jeg ferdig paa jobben. I dag har jeg kun halv dag siden det er nyttaarsaften i morgen. Egenlig skulle jeg vaert i seng siden jeg er skikkelig forkjolet. Men det er saa fredelig her i dag og jeg har kun 5 minutter aa gaa til jobben saa det er nesten det samme som aa vaere hjemme. Og jeg kan surfe paa nettet her ogsaa.

 

Jeg haaper aa see dere alle sammen med god motivasjon over nyttaar.

 

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en fantastisk dag.

Har spist masse god og sund mat, vært på skitur med sønnen min på snart fem. og klart å gjennomføre en spinning 2 time. Det var knallhardt men jeg klarte det.

Utrolig stolt av meg selv altså......

 

Jeg er utrolig optimist for det nye året. Har jo trossalt klart meg gjennom jula uten noen pluss gram. NÅ skal de av altså. Bare to og en halv måned til min bursdag og da skal iallefall 5 kg være borte.....

 

Stå på alle sammen.

 

ASJO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skolejenta

Hei, jeg er ei jente på 23 år som nå veier 84kg. Jeg fikk fullstendig sjokk da jeg gikk på vekten. At jeg har latt meg forfallen på denne måten er helt utrolig. Jeg har bestemt meg for at jeg skal ned 20kg. Jeg har satt meg et mål på 30uker. Og jeg VIL klare det. Jeg lurte på om dere har dannet en gruppe, og om jeg evnt fikk være med?

Vi trenger vel alle noen å støtte oss til i tunge tider (for de kommer nok). Jeg er veldig inspirert av deg som har klart å gå ned 30kg. Det er jo helt fantastisk. Hva er din hemlighet? Har i dag vært på spinning og gått en 2timer tur etterpå. Er veldig stolt av bare det. Vi har også vært bort på besøk og fått "NEI-mat" til middag. Jeg tok heller en liten mengde, men masse salat og brød til. Det ble også satt frem potetgull, og jeg klarte å stoppe etter en håndfull!!! Veldig hyggelig hvis jeg fikk være med i "gruppen" deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert at flere blir med!!! Vi legger ut en link hver dag; førsteman som er ute starter den;) Vi bytter bare ut dag og dato, ellers lik overskrift så det er greit å finne tilbake for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har presentert meg selv i presentasjonstråden, og gikk på vekta i morges. Ser ut til at 19-20 kg skal av. Hadde ikke lyst til å vente til mandag med å starte, dagen i dag er vel så bra! :P

Har skrevet ned alt jeg har spist og drukket i dag, og det var en vekker. Synes selv jeg har vært forsiktig i forhold til vanlig, men har likevel fått i meg nesten 2500 kcal. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert at flere blir med!!! Vi legger ut en link hver dag; førsteman som er ute starter den;) Vi bytter bare ut dag og dato' date=' ellers lik overskrift så det er greit å finne tilbake for alle.[/quote']

 

Hei,

Jeg vil gjerne være med i denne gruppa. Synes at du, Trinny, har så fine og oppmuntrende "svar" :-)

Målet mitt er å gå ned 15-20 kilo i 2006. Jeg vil bruke god tid, for slik å nå målet. :-) Nå har jeg gått ned 15 kilo dette året. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...