Gå til innhold

Gifter meg 30.05.09


Gjest missrosa

Anbefalte innlegg

vekta står stille, men det kryper innover på målebåndet....!!! jeg får på meg en bukse jeg ikke har brukt på leeenge! det er gøy!

nå har jeg satt meg som mål å gå ca to timer, raskt tempo hver dag!! det tror jeg vil vise resultater! hvertfall mer resultater enn å sitte stille! hihi

 

bare to mndr til kjolen skal begynes på!! gleder meg!!

 

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går og går og går.... minimum en time om dagen i raskt tempo!

 

og nå får jeg på meg en bukse (uten stretch) som jeg har bare drømt om å få på meg før...

 

har gått ned til 68,5 har vært 69,5/70 i flere uker, så håper vekta holder seg der eller mindre..og jeg har gått inn 1 cm både på hofter og mage!

 

dette er posetivt!

 

hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpionen

Håper jeg kan slenge meg på denne tråden. Jeg har vel snakket med deg litt tidligere missrosa!! Har nå endelig fått kjøpt meg en vekt, og er nå klar for å virkelig se resultatene der.

Jeg skal gifte meg 20 juni 09. Har mål å gå ned ca 10 kg. Vekten er på 74,4 idag.

Har veldig lyst til å gå ned til 70 til jul. Dette hadde vært virkelig supert. Erfaring fra tidligere så går jeg ned ca 0,7 kg i uka hvis jeg er veldig flink, så da skal det vel holde sånn akkurat da. Skal om et par uker ut på min første prøverunde på brudekjoler. Det blir spennende:-) Ellers er ikke så veldig mye mer en lokale, kirke og fotograf i boks egentelig. Jeg har veiedag på tirsdager. Så da er det bare å stå på mot målet:-) Er flink i ukedagene, men da helgen kommer blir det værre ja!

28 okt: 74,8

04nov:74,4

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare koselig med fler!!!

jeg har ikke kommet så mye lenger enn deg i planleggingen heller... men det er jo en stund igjen.. begynner vel å gå litt mer i detalj på hva som skal gjøres etter jul!

men, nå før jul MÅ jeg klare å gå ned litt!

 

hvor høy er du skorpionen?

vi er ganske likt i vekt...

 

jeg står fortsatt stille, er mellom 68,5 og 70! liker best når jeg er 68,5, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

dagene går, vekta har vist 68 nå i to dager etter en lang periode med 70. håper den holder seg der og at jeg kanskje klarer å gå litt til ned til jul...... :) at kanskje 66/67 hadde dukket opp. vi får se hva jeg får til!

 

har begynt å innse at det er snart bryllup, det er faktisk akkurat 6 mndr i dag! ouaæ, mye som skal ordnes.... men litt er i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...