Gå til innhold

- 20-25 kg på et år?


Anbefalte innlegg

Denne uke har gått veldig bra. Jeg har holdt meg til måltidene og tatt livet litt med ro. Det har vært herlig.

 

Utfordringen kommer i morgen... De dagene jeg vet at vi skal noe - enten det er selskap -eller selskapligheter på fest, så er det akkurat som det er et helt annet gir som setter inn. Jeg spiser alt mulig rart, og klarer ikke å holde meg til menyen. Jeg spiser gotteri som finnes i skapene, chips og junk - og dette før jeg skal i selskap eller på fest. Forstår ikke hvorfor - for det er som jeg bare MÅ spise det. Jeg er full klar over det, men all logikken forsvinner når dagen nærmer seg.

 

Så planen er å ta skikkelig tak i ting i dag. Vi er invitert til noen venner på pizza i kveld (kunne de ikke ha servert noe skikkelig god fisk isteden???). Jeg er veldig glad i pizza... Så jeg får spise meg opp på grønnsaker før vi går. Hvor mye hjemmelaga pizza kan man spise sånn ca? De pleier ikke å ha salat til, så da kan jeg ikke gjemme meg bak den. Hum... tror faktisk at jeg skal si at jeg kan ta med salaten ;)

 

For uten pizza i kveld, er det fest i morgen. Tror jeg må være streng hele dagen slik at jeg ikke skeiier ut. Uansett så er helgene mine den værste utfordringen. Da er det tid for kos (helst i form av sjokolade og noe med ost på...) og når jeg først har begynt så klarer jeg ikke å stoppe... da blir det ofte fredag - lørdag og søndag.

 

Men denne helgen skal jeg altså ta skikkelig grep! Skal komme meg igjennom denne helgen. Det er jeg som bestemmer - ikke magen.

 

Ønsker dere alle en herlig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Lykke til med helgen din!!

 

Jeg tror det er lurt å spise alle måltidene du skal, men heller i veldig magre varianter, slik at du ikke er så kjempesulten før du skal bort. For er du det, så "sprekker" du garantert!! Og kjempelurt å si at du kan ta med salaten, da!

 

Dette klarer du helt fint! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lurt å spise litt før du skal spise pizza ja, og kjempelurt om du tar med salaten!;)

 

Kos i helgene blir det litt av hos meg også, men denne helga skal eg også klare å holde meg i skinnet, for eg har så lyst å se nedgang på mandag!!!

 

Ha ei kjempedeilig helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei blomsterjenta....håper du kom deg gjennom helgen på den måten du ønsket deg. deilig med litt fest og venner iblant. driver du stadig med snikveiing eller har du ordentlig veiedag i dag?

ha en deilig mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som var så bekymret før denne helgen! Og alt gikk etter planen! (Eller om man kan regne et 10 % slingringsmon da)

 

Fredag ble det pizza og jeg tok med salaten. Druknet fatet mitt i salat og hadde to små pizza stykker. Lørdagen fortsatte med de gode rutinene og fokus på det jeg skulle spise. Spiste godt med grønnsaksuppe før jeg gikk, og hadde kun med meg tilmålt alkohold - dette har jeg også prøvd før uten spesiellt godt hell... hi hi hi...

 

Det ble kun en øl ekstra om kvelden, masse dansing og spassering hjem - selv om jeg ikke kunne slå de 11 km til Jess sist helg ;)

 

Snikveiingen på lørdag sa 77,6 - tirsdags morgen var den 78,3 mens den var 79,2 mandag ettermiddag på kurs. Søndags morgen var den faktisk nede i 77,4... men resultatet i dag var da 77,6 kg! Dette er jeg utrolig fornøyd med!! 1,5 kg ned i forhold til kurset sist mandag. Spennende å se hvordan det skal gå i ettermiddag på kurs, men jeg håper på at jeg står en plass på 77 tallet også her!

 

Er veldig fornøyd med at denne uken har gått så bra! Det at jeg gikk ned 150 kcal på menyen og at jeg virkelig har fokusert på det jeg skulle spise og ført dagbok har gitt resultater! Håper at det skal fortsette denne uken!

 

Da jeg startet på kurs i januar var jeg 94,3 kg. Mitt mål var da å komme meg ned til 75 kg - med gjerne et håp om å klare 70 kg til slutt. Så det å tenke på at jeg egentlig kun er 2,7 kg fra mitt opprinnelig mål er ganske utrolig...

 

Har til nå klart 16,6 kg dette året. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært da, blomsterjenta! God kontroll på både mat og drikke. Og i tillegg ser det ut til at du skal få uttelling for flinkiseriet ditt på vekta. Krysser fingrene for strålende veiing ;)!

 

Jeg hadde også 75 kilo som opprinnelig mål, og snikveiingene sier at jeg er der nå. Kjennes helt utrolig ut, nesten litt uvirkelig, faktisk. Jeg ser nå at jeg nok skal noen få kilo til. Ett sted mellom 2 og 6 kilo. Vi får se!

 

Klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...